Η EICMA 2022 είναι υπό εξέλιξη αυτές τις ημέρες και φυσικά το GetElectric.gr βρίσκεται στο Μιλάνο για να καλύψει όλες τις εξελίξεις και τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της! Μια από τις εταιρείες, της οποίας το booth επισκεφθήκαμε, ήταν και η Tromox. Σίγουρα την γνωρίζετε, αν μας παρακολουθείτε τακτικά, αφού έχουμε παρουσιάσει ήδη το Tromox Mino και το Tromox Ukko S, τα οποία είναι διαθέσιμα και στην Ελλάδα. Στo Μιλάνο, η εταιρεία παρουσίασε δύο νέες off-road ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, αλλά την προσοχή μας τράβηξε και ένα ηλεκτρικό πατίνι της με… ιμάντα μετάδοσης!

Tromox MC 10

Όσον αφορά τα e-motos, πρόκειται για τα MC10 και Ukko AT. Το MC10 είναι πιο compact και ευέλικτο, ιδανικό για τους λάτρεις του motocross. Έχει ελαστικά 70/100-19 εμπρός και 80/100-18 πίσω, η σέλα “κάθεται” στα 85 cm από το έδαφος και το ground clearance είναι 28cm. Το MC10 είναι αρκετά compact, στα 2033 x 820 x 1180mm. Έρχεται σε δύο εκδόσεις, μια με μονή μπαταρία και τελική 75 Km/h και μια με δύο μπαταρίες και τελική 90 Km/h. Βρίσκονται ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και είναι 72V – 30Ah έκαστη (2,16 kWh). Η ροπή είναι 120Nm και η peak ισχύς στα 10kW και στις δύο εκδόσεις. Τέλος, η αυτονομία αγγίζει τα 120 Km με τις δύο μπαταρίες και περίπου τα 70 Km με την μια. Αναμένεται στο δεύτερο μισό του 2023 με τιμή κοντά στις €5.000.

tromox eicma 2022 ukko at mc 10 ηλεκτρικό πατίνι e scooter (5)

Tromox Ukko AT

Το Ukko AT βασίζεται στα γνωστά μας Ukko μοντέλα, αλλά είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένο για off-road καταστάσεις. Αποδίδει 4kW σταθερής ισχύος και 8kW peak, αλλά με 220 Nm ροπής! Η σέλα βρίσκεται στα 82,5cm από το έδαφος και το μηχανάκι ζυγίζει 110 Kg. Η μπαταρία του είναι 72V – 50 Ah (3,6 kWh) και υπόσχεται 130 Km αυτονομίας, στα 45 Km/h. Η τελική ταχύτητά του, τέλος, αγγίζει τα 90 Km/h, ενώ η φόρτιση με τον φορτισή των 10Ah απαιτεί 5 ώρες. Αναμένεται επίσης στο τέλος του 2023 στις €5.500 περίπου.

Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το e-bike και το πατίνι που είχε στο περίπτερό της η Tromox! Δεν έχουμε πολλές πληροφορίες γι’αυτά, αλλά το πατίνι μας τράβηξε το ενδιαφέρον. Κυρίως χάρη στην επιθετική του σχεδίαση, αλλά και τον… ιμάντα που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω τροχό, αφού το μοτέρ βρίσκεται πιο μπροστά, κάτω από το footrest! Τέλος, ο μονός βραχίονας μπροστά συμβάλλει στην εμφάνιση και στην μείωση του βάρους, με μονό αμορτισέρ με ελατήριο.

Δείτε περισσότερα από την EICMA 2022 εδώ!

Linkable Elisa, το πιο compact ηλεκτρικό πατίνι! [EICMA 2022]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.