Η Ιταλία ακολουθεί τις τάσεις στο urban mobility και τη μικροκινητικότητα, το οποίο σημαίνει πως αποδέχεται νέα μέσα μεταφοράς όπως τα e-scooters, αλλά επιβάλει και τα αντίστοιχα πρόστιμα στους παραβάτες.

Δύο χρήστες e-scooters στο Τορίνο, λοιπόν, δέχθηκαν πρόστιμα ύψους άνω των €1.000 από τις αρμόδιες αρχές, για διάφορες παραβάσεις τους. Ο ένας αναβάτης, 25 ετών, ακινητοποιήθηκε από τη Δημοτική Αστυνομία της πόλης και δέχθηκε συνολικά τρία πρόστιμα (€154, €76 και €849), καλούμενος να καταβάλει €1.079. Μέσα σε λίγες ώρες, ακόμη ένας αναβάτης δέχθηκε ακριβώς τα ίδια πρόστιμα, σε μια εμφανώς στοχευμένη δράση της Αστυνομίας. Μια από τις παραβάσεις αφορούσε τη χρήση e-scooter σε ποδηλατόδρομο, κάτι που απαγορεύεται σύμφωνα με τον ιταλικό νόμο, καθώς τα πατίνια πρέπει να χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, μαζί με τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες.

Αυτές είναι οι δύο πρώτες περιπτώσεις προστίμων σε αναβάτες e-scooters στην Ιταλία. Ο Διευθυντής της Αστυνομίας του Τορίνο, Emiliano Bezzon, δήλωσε πως λαμβάνει αρκετά αιτήματα πολιτών για την παρέμβαση της υπηρεσίας του ώστε να μειωθούν οι κίνδυνοι που δημιουργούν τα e-scooters.

Τι λέει ο νόμος για τα πρόστιμα

Εδώ πρέπει να σημειωθεί πως από τις 27 Ιουλιου η ιταλική κυβέρνηση δίνει το δικαίωμα στις τοπικές αρχές κάθε κοινότητας να αποφασίζουν μόνες τους για τον κανονισμό που θα διέπει τη χρήση οχημάτων μικροκινητικότητας, για μια δοκιμαστική περίοδο. Η δημοτική αρχή του Τορίνο απέστειλε υπόμνημα στην τοπική αστυνομία, παροτρύνωντας τους υπαλλήλους της να αντιμετωπίζουν τα e-scooters σαν οποιοδήποτε άλλο όχημα με κινητήρα που του επιτρέπει να αναπτύξει ταχύτητες άνω των 6 Km/h.

Λοιπές πόλεις της Ιταλίας που συμμετέχουν στην ίδια δοκιμαστική περίοδο με το Τορίνο είναι το Μιλάνο, το Ρίμινι, η Κατόλικα, Πεζάρο και η Βερόνα. Ωστόσο, αν και πολλοί επικροτούν αυτή την κίνηση, υπάρχει και ο αντίλογος. Ορισμένοι σημειώνουν πως η ιταλική νομοθεσία είναι παρωχημένη καθώς δεν έχει ανανεωθεί τα τελευταία 27 χρόνια και οφείλει να συμπεριλάβει τα νέα μέσα μικροκινητικότητας, ενώ ταυτόχρονα δηλώνουν “υπέρ” ενός νόμου που θα ισχύσει σε εθνικό επίπεδο, υπερισχύοντας των τοπικών κανονισμών.

Τέλος, όσον αφορά τη χρήση κράνους, ο κ.Bezzon δήλωσε πως “οι περισσότεροι αναβάτες e-scooters δε φοράνε κράνος, αλλά προς το παρόν κάνουμε τα στραβά μάτια”.

Πηγή: Thelocal.de

 

Προηγούμενο άρθροΝέα τεχνολογία μειώνει το χρόνο φόρτισης αυτοκινήτων σε 10′
Επόμενο άρθροΤα πατίνια της Lime… πάνε Παλλήνη
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.