Μετά τα VeloGreen Kristall E5 Pro Hydro και E300 που σας παρουσιάσαμε τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εταιρεία επανέρχεται με νέο μοντέλο αλλά και το πρώτο της showroom, όπου μπορείτε να δείτε τα μοντέλα της από κοντά, να τα δοκιμάσετε και να τα αποκτήσετε! Από αυτό το showroom, λοιπόν, πήραμε το νέο VeloGreen Voltage και κάναμε αρκετά χιλιόμετρα ως πρώτο test ride, για να διαπιστώσουμε τις δυνατότητές του… πάμε να το δούμε!

VeloGreen Voltage video

Τo Voltage έρχεται μόνο σε μια έκδοση, σε λευκό χρώμα, με τροχούς 26″, σε μέγεθος Medium/Large. Η τιμή του αυτή τη στιγμή είναι στα €1.199 αλλά επιδοτείται και μέσω του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, με 40%. Έτσι, η τιμή του φθάνει τα €812, με εγγύηση 2 ετών για το ποδήλατο και 1 έτους για τη μπαταρία.

velogreen voltage (7)

Κατασκευή, φρένα, αναδίπλωση

Οι διαστάσεις του είναι 181 x 64.5 x 105 cm και το προτείνουμε σε αναβάτες ύψους 1,65 έως 1,85cm περίπου. Βέβαια, είναι αναδιπλούμενο, οπότε οι διαστάσεις του μπορούν να “συμπτυχθούν” στα 103 x 39 x 96 cm, για να το χωρέσετε στο αυτοκίνητο ή όπου αλλού θέλετε. Μπορεί να υποστηρίξει αναβάτες βάρους έως 120 Kg και συνολικά η κατασκευή του κρίνεται καλή. Το βάρος του είναι 22 Kg χωρίς τη μπαταρία και περίπου 25 Kg με αυτήν.

velogreen voltage

velogreen voltage

Όσο για τα φρένα, είναι μηχανικά με δίσκους 160mm εμπρός και πίσω και δεν μας προβλημάτισαν, δεδομένης της κατηγορίας. Η αναδίπλωση γίνεται εύκολα και γρήγορα με τον μηχανισμό να είναι μια δοκιμασμένη λύση.

Άνεση και αυτονομία

Τα ελαστικά είναι της CST για μικτή χρήση, με διαστάσεις 26″×1.95″. Είναι ένας καλός συνδυασμός χαμηλής τριβής και άνεσης, μαζί με το εμπρός πηρούνι με διαδρομή των 80mm. Μην περιμένετε θαύματα σε πολύ κακούς δρόμους ή εκτός δρόμου, αλλά για απλή, καθημερινή χρήση, θα καλυφθείτε. Η σέλα είναι μαλακή και άνετη, με ελατήρια στο κάτω μέρος της, ώστε να μην κουράζει σε πολύωρη χρήση. Το σημαντικότερο, όμως, είναι οτι πρόκειται για ένα full-suspension e-bike, με μια βασική πίσω ανάρτηση (αμορτισέρ) των 67mm. Σίγουρα δεν προορίζεται για σκληρή, off-road χρήση και δεν μπορεί να συγκριθεί με πολύ ακριβότερα, full-suspension μοντέλα, αλλά ο σκοπός του είναι απλός. Να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερους κραδασμούς στους κακοφτιαγμένους ελληνικούς δρόμους, ώστε να μην φθάνουν στη μέση και τη σπονδυλική στήλη σας.

velogreen voltage

Όσον αφορά τη μπαταρία του Voltage, είναι η κλασική 36V – 10,4Ah που βλέπουμε στα περισσότερα μοντέλα της αγοράς. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή αντέχει έως και πάνω 1.000 κύκλους φόρτισης. Κρύβεται μέσα στο πλαίσιο και δεν χρειάζεται να την αφαιρείτε, αν και μπορείτε να το κάνετε, με το σχετικό κλειδάκι. Η αυτονομία που προσφέρει μπορεί να αγγίξει και τα 70 Km, αλλά στο μέγιστο mode υποβοήθησης (από τα 3 διαθέσιμα), μάλλον θα πρέπει να περιμένετε 30-40 Km πραγματικής αυτονομίας, σε μικρές συνθήκες. Ο παρεχόμενος φορτιστής είναι 2Α και απαιτεί περίπου 5-6 ώρες για μια πλήρη φόρτιση.

velogreen voltage

Οθόνη, φως, απόδοση

Τέλος, η οθόνη είναι πρακτικά ένα μικρό, ενσύρματο remote χωρίς “οθόνη”, με ελάχιστες ενδείξεις, αλλά σίγουρα πιο ανθεκτική απέναντι στο νερό/βροχή. Κρατώντας το πλήκτρο “+” πατημένο ενεργοποιείται το εμπρός φως με τα 4 LEDs. Αρκετό για να σας βλέπουν οι απέναντι και για βασικό φωτισμό το βράδυ. Για πίσω θα πάρετε δώρο ένα κόκκινο φωτάκι από την εταιρεία, με την αγορά του ποδηλάτου. Κρατώντας πατημένο το “-” έχετε και walk assist mode, για τις δύσκολες ανηφόρες που ίσως βαδίσετε δίπλα στο ποδήλατο.

Το ενσωματωμένο hub motor στον πίσω τροχό είναι 350W peak (250W nominal). Αδιάβροχο με βάση το πρότυπο IP54 και αρκετά “ροπάτο” (60Nm), θα σας βοηθήσει να ανεβείτε παντού, αν χρησιμοποιήσετε σωστά τις 21 σχέσεις της μετάδοσης της Shimano. Το καλό είναι οτι θα βρείτε αρκετά κοντές σχέσεις για τις ανηφόρες, αλλά από την άλλη η μετάδοση “τελειώνει” περίπου στα 25-26 Km/h και θα χρειαστεί πολύ υψηλό cadence για να κινηθείτε ταχύτερα (14-28T freewheel, 22-32-42T δισκοβραχίονας).

velogreen voltage

Συμπέρασμα

Το VeloGreen Voltage είναι μια σχετικά προσιτή full-suspension πρόταση για όσους κυκλοφορούν σε μικτές συνθήκες αλλά κυρίως στον αστικό ιστό, με “all-around” χαρακτήρα, καλή κατασκευή και μεγαλύτερο ride comfort σε σχέση με ενα “απλό” μοντέλο της entry-level κατηγορίας. Ελαφρώς μικρότερο από ένα 28άρι ή 29άρι mountain, μπορεί να “χωρέσει” παντού αφού είναι πτυσσόμενο, ενώ σίγουρα θα καλύψει τις βασικές σας ανάγκες μετακίνησης.

Βρείτε το VeloGreen Voltage στο www.velogreen.eu

 

VeloGreen Voltage photo gallery

Προηγούμενο άρθροVolkswagen Group: Αύξηση κατά 65% των παραδόσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Επόμενο άρθροΑπόσυρση ηλεκτρικού ποδηλάτου από τη House of Wheels!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.