Ποιος είπε οτι τα ηλεκτρικά δεν έχουν “τελικές”; Είναι γεγονός οτι η τελική ταχύτητα είναι από τα αδύνατα σημεία των EVs, εξ’αιτίας τεχνικών περιορισμών, ωστόσο, με την κατάλληλη προετοιμασία, αυτοί ξεπερνώνται, έστω και για λίγο. Απόδειξη είναι το νέο ρεκόρ ταχύτητας με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που πέτυχε πριν λίγες ημέρες ο θρυλικός Max Biaggi με μια Venturi Voxan Wattman!

Ο πρώην αγωνιζόμενος του MotoGP δέχθηκε την “πρόκληση” του να σπάσει το δικό του ρεκόρ από το 2020, όταν με μια διαφορετική έκδοση της Wattman είχε πετύχει 407 Km/h. Για την προσπάθεια χρησιμοποιήθηκε ένας πρώην αεροδιάδρομος της NASA στη Florida. Φυσικά, η μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιήθηκε είχε σημαντικές τροποποιήσεις για πετύχει το εγχείρημα. Ο ηλεκτροκινητήρας της απέδιδε 435 ίππους ενώ η μπαταρία ήταν ισχυρή, αλλά μικρότερης χωρητικότητας για μειωμένο βάρος. Η ανάρτηση είχε ρυθμιστεί ειδικά για την σταθερότητα πάνω από τα 400 Km/h. Το σημαντικότερο, το “κουστούμι” της Wattman ήταν εξαιρετικά αεροδυναμικό, καθώς αυτό είναι το “κλειδί” για την επίτευξη υψηλής τελικής.

Το αποτέλεσμα ήταν ένας μέσος όρος 455 Km/h στις δύο προσπάθειες του Biaggi! Έτσι, έσπασε 18 ρεκόρ ταχύτητας εδάφους με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, όπως αναμενόταν. Σε αυτές τις ταχύτητες, ο Biaggi δήλωσε οτι παρά την απουσία βενζινοκινητήρα, ο αεροδυναμικός θόρυβος και ο στροβιλισμός του αέρα είναι τόσο έντονα που δεν ακούς τίποτα άλλο, φυσικά, δεν μπορείς να εστιάσεις μπροστά σου, οπότε απλώς προσπαθείς να κρατηθείς πάνω στη μοτοσυκλέτα και χρησιμοποιείς την περιφερειακή σου όραση. Ακούγεται τρομακτικό και σίγουρα είναι…

Για την ιστορία να αναφέρουμε οτι το ρεκόρ ταχύτητας με συμβατική μοτοσυκλέτα ανήκει στην ομάδα Ack Attack με 605 Km/h.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Segway APEX H2, ηλεκτρική με 80 ίππους και τιμή €9.500!

Πηγή: Roadandtrack

Προηγούμενο άρθροΣτο 95% το μερίδιο πωλήσεων EVs στη Νορβηγία
Επόμενο άρθρο100 υδρογονοκίνητα ΤΑΞΙ στην Κοπεγχάγη
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.