Η VW έχει κάνει σημαντικά βήματα προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της και τα επόμενα χρόνια θα δούμε δεκάδες αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από το Group. Αναμφίβολα, όμως, το ID.3 θα παραμείνει ως ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας, καθώς αποτελεί το πρώτο BEV της που βασίζεται στην modular MEB πλατφόρμα. Κοινώς, είναι το πρώτο αυτοκίνητό της που σχεδιάστηκε από το “μηδέν” για να είναι ηλεκτρικό! Το VW ID.3 ουσιαστικά ανοίγει τον δρόμο για πολλά, νέα EVs από την εταιρεία και φέρνει την ηλεκτροκίνηση στη μεσαία κατηγορία, σε ένα φουτουριστικό μεν, διακριτικό δε, περιτύλιγμα.
Χάρη στην Kosmocar, λοιπόν, είχαμε στα χέρια μας ένα ID.3 1st Edition για αρκετές μέρες, ώστε να εξοικειωθούμε μαζί του και να “γράψουμε” αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα σε αστικό και μη περιβάλλον. Μόνο έτσι μπορείτε να διαπιστώσετε πως είναι η συμβίωση με ένα EV και ελπίζουμε το αναλυτικό μας video review (διάρκειας σχεδόν 40′) να σας προσφέρει αρκετές πληροφορίες και εντυπώσεις, προτού αποφασίσετε αν ήρθε ή ώρα να… κινηθείτε ηλεκτρικά.
Φτιάξτε καφέ και… enjoy!
VW ID.3 1st Edition video
Το VW ID.3 1st Edition που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν η 1st Plus έκδοση, η “μεσαία” από τις διαθέσιμες. Η βασική έκδοση 1st ξεκινά από τα €39.600, η 1st Plus κοστίζει €45.100 και η 1st Plus Max, €49.590. Όλες επιδοτούνται με 15% επί της ΛΤΠΦ τους μέσω του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”.
Το VW ID.3 1st Plus διαθέτει ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 204 PS και 310 Nm ροπής στους πίσω τροχούς. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 58 KWh και του προσφέρει έως 420 Km αυτονομίας κατά WLTP. Κάνει το 0-100 σε 7,3″ και επαναφορτίζεται μέσα σε 6 ώρες μέσω wallbox (11 KWh). Να σημειωθεί πως για τις εκδόσεις 1st του ID.3, μαζί δίνεται δώρο το πακέτο εγκατάστασης ID.Charger. Είναι διαθέσιμο σε λευκό-μαύρο, γκρι-μαύρο και τυρκουάζ-μαύρο χρώμα. Σε σύγκριση με την βασική 1st έκδοση, έχει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 19″, εσωτερικό και εξωτερικό Ambient φωτισμό, Προβολείς IQ LED Matrix, Keyless Access και πολλά ακόμη. Τις διαφορές μεταξύ των διαφορετικών εκδόσεων μπορείτε να δείτε εδώ.
Για την εμπειρία μας με ηλεκτρικό αυτοκίνητο εντός και εκτός πόλης θα μιλήσουμε αύριο το βράδυ σε ένα YouTube Live, όπου θα απαντήσουμε και στις ερωτήσεις σας!