Είχαμε καιρό να σας παρουσιάσουμε κάποιο δυνατό ηλεκτρικό πατίνι αλλά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου! Το Dualtron Thunder 2, ο διάδοχος του πολύ δημοφιλούς Thunder που πρώτοι σας είχαμε παρουσιάσει πριν 2 χρόνια περίπου, ήρθε στην Ελλάδα από την γνωστή μας Dualtron Greece και δε χάσαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε! Πρόκειται για ένα πατίνι-ναυαρχίδα από την Minimotors, το οποίο απευθύνεται στον έμπειρο και απαιτητικό αναβάτη, με πολλές βελτιώσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του και φοβερά specs… Πάμε να το δούμε!

Dualtron Thunder 2 video review

Κατασκευή και εμφάνιση 

Ξεκινάμε με την εξωτερική εμφάνιση και την κατασκευή. Το Thunder 2 είναι παρόμοιο σε μέγεθος με το Thunder, αλλά οι διαφορές είναι αρκετές. Πρώτον, είναι βαρύτερο, στα 47 Kg έναντι 43 Kg. Λογικό καθώς έχει αισθητά μεγαλύτερη μπαταρία και λοιπά “καλούδια”. Από πλευράς διαστάσεων είναι λίγο μικρότερο σε μήκος από το Thunder, στα 120,8 cm, έναντι 123,8 cm, οπότε μπαίνει πιο εύκολα σε ένα μικρό ασανσέρ, σε ένα πορτ-μπαγκάζ αυτοκινήτου, κάτω από το γραφείο σας κ.λπ. Ωστόσο, είναι πιο ψηλό. Αναδιπλωμένο έχει ύψος 577mm (έναντι 543 mm) και σε πλήρη ανάπτυξη φτάνει τα 126 cm, έναντι 121,9 cm! Οπότε ναι, είναι μεγαλύτερο, αλλά όχι με τρόπο που η μεταφορά και αποθήκευσή του γίνονται δυσκολότερες (συνήθως)!

Να πούμε, επίσης, ότι έχει απόσταση 19cm από το έδαφος και δύσκολα θα “βρει” κάτω. Επίσης, η απόσταση από το deck μέχρι το τιμόνι είναι 98cm, άρα ακόμα και οι λίγο ψηλότεροι αναβάτες (π.χ. 1,90m) δεν θα νιώσουν άβολα πάνω του. Όσο για το πόσο “ψηλά” βρίσκεστε σε σχέση με το δρόμο, η απάντηση είναι 28cm. Λίγο ψηλότερα απ’ότι θα θέλαμε, αλλά δεν γινόταν αλλιώς.

Από πλευράς εμφάνισης έχουμε αρκετά ανασχεδιασμένα τμήματα και λεπτομέρειες. Το deck είναι ολοκαίνουριο και το πλάτος του αυξάνεται κατά 1 cm, στα 31 cm. Καλύπτεται από ένα μαλακό, ελαστικό υλικό που αφ’ενός είναι ιδιαίτερα αντιολισθητικό, ακόμα και βρεγμένο, ενώ καθαρίζεται και σαφώς ευκολότερα από χώμα/λάσπη σε σχέση με το κλασικό grip tape του πρώτου Thunder και άλλων μοντέλων. All in all, το deck μας ικανοποίησε πλήρως.

Footrest και αναδίπλωση

Ένα τεράστιο “+” του Dualtron Thunder 2 είναι το footrest στο πίσω μέρος του deck. Είναι απαραίτητο σε όλα τα ισχυρά πατίνια, αλλά δεν έρχεται πάντα από το εργοστάσιο και πρέπει να αγοραστεί ξεχωριστά. Ευτυχώς στο Thunder 2 είναι στο “βασικό εξοπλισμό”. Είναι μεταλλικό, φαρδύ, πολύ σταθερό και μεγάλου πάχους. Έτσι μπορείτε άνετα να κρατάτε “κόντρα” με το πόδι στην επιτάχυνση, αλλά και να το χρησιμοποιείτε ως χερούλι για να σηκώσετε το πατίνι. Δεν είναι απλά ένα footrest/handle, όμως! Στο πίσω μέρος του έχει και δύο μπάρες από κόκκινα LEDs! Ουσιαστικά είναι το πίσω φως του Thunder 2, εντυπωσιακό, ισχυρό και ορατό από μεγάλη απόσταση. Όταν πιέζετε το φρένο ανάβουν και οι δύο μπάρες LED, αλλιώς ανάβει η μια.

Νέες λεπτομέρειες στο σχεδιασμό υπάρχουν και σε άλλα μέρη του πατινιού, αλλά δεν είναι τόσο εμφανείς και ουσιαστικές όσο αυτές που προαναφέραμε. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει, όμως, στο νέο lock της κολώνας του τιμονιού. Πλέον είναι διπλό αντί του μονού lock του πρώτου Thunder, για μεγαλύτερη ασφάλεια. Χρειάζεται λίγο περισσότερος χρόνος για την αναδίπλωση/ανάπτυξη, βέβαια, αλλά και πάλι είναι ζήτημα 1-2 λεπτών, στη χειρότερη. Από πλευράς σταθερότητας και αίσθησης, μπορεί να μην εμπνέει την εμπιστοσύνη ενός “fixed” lock (που καταργεί και την αναδίπλωση), αλλά παραμένει ασφαλές.

Να πούμε επίσης πως στο κάτω μέρος του τιμονιού υπάρχει ένα bracket που “πιάνει” στο γάντζο που βρίσκεται στη βάση του footrest και έτσι “κλειδώνει” την κολώνα του τιμονιού σε οριζόντια θέση, για να μπορείτε να σηκώσετε ευκολότερα το πατίνι με τα χέρια.

Αναρτήσεις και συμπεριφορά

Ένα ισχυρό πατίνι χρειάζεται και το αντίστοιχο “πάτημα” στο δρόμο, με ό,τι αυτό συμπεριλαμβάνει. Οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω στο Thunder 2 είναι νέου τύπου, ρυθμιζόμενες σε 3 διαφορετικές γωνίες/ύψη και με την κλασική επιλογή μεταξύ 5 διαφορετικών silent blocks για να φέρετε τη σκληρότητα στα μέτρα σας. Συνολικά, το Thunder 2 σίγουρα δεν είναι το πιο άνετο πατίνι εντός πόλης, ειδικά σε κακό οδόστρωμα. Από την άλλη, η ανάρτηση είναι στο σωστό επίπεδο για να υποστηρίξει τη δύναμη και το βάρος του. Αυτό σημαίνει πως το πατίνι δεν “κάθεται” στην επιτάχυνση, ούτε “βουτάει” στα φρένα. Πρόκειται για συμπεριφορά που προκαλεί μια υπερβολικά μαλακή ανάρτηση και οδηγεί σε μειωμένη πρόσφυση και αστάθεια.

Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας αλλά γενικά το Thunder 2 βρίσκεται κοντά στη “χρυσή τομή” μεταξύ άνεσης και επιδόσεων, όσον αφορά την ανάρτηση. Αυτά με αναβάτη 75-80 Kg, πάντα. Το καλό είναι οτι μπορείτε να “παίξετε” με τα διαφορετικά silent blocks, αν θέλετε μεγαλύτερη άνεση ή μεγαλύτερη σκληρότητα (ειδικά αν είστε πάνω από 90-100 Kg).

Μέχρι τα 50 Km/h το πατίνι είναι απόλυτα σταθερό, αλλά από τα 60 Km/h και πάνω παρατηρείται ελαφρώς το φαινόμενο του wobble. Όχι συχνά, ούτε σε επικίνδυνο βαθμό (και το δοκιμάσαμε πολλές φορές), αλλά αν κινείστε συχνά με τέτοιες ταχύτητες, μάλλον θα θελήσετε κάποια στιγμή ένα stabilizer στο εμπρός μέρος.

Ελαστικά και φρένα

Οι τροχοί παραμένουν 11″, όπως και στο πρώτο Thunder. Τα tubeless ελαστικά είναι της CST με διαστάσεις 90/65-6,5 και δεν μας προβλημάτισαν, αν και υπάρχουν εναλλακτικές για πιο “επιθετική” χρήση, αν το θέλετε, διαθέσιμα από την Dualtron Greece. Η πρόσφυση χάνεται πιο εύκολα στο πίσω μέρος κατά την επιτάχυνση, ειδικά αν δεν βάλετε βάρος στον πίσω τροχό επαρκώς. Ίσως να χρειαζόταν ένα λίγο φαρδύτερο λάστιχο πίσω, αλλά δεν είναι κάτι που θα σας προβληματίσει στο 90% των περιπτώσεων.

Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως η Minimotors άρχισε να εξοπλίζει τα μοντέλα της με “No Flat” ελαστικά. Το Thunder 2 τα διαθέτει, όπως και το νέο Storm Limited, για παράδειγμα. Πρόκειται για ελαστικά που ακόμα κι αν τρυπήσουν (π.χ. από καρφί), δεν θα χάσουν όλο τον αέρα τους. Το self-healing υλικό στο εσωτερικό τους καλύπτει τις μικρές τρύπες και έτσι δεν θα “μείνετε” στο δρόμο. Οι εικόνες είναι καλύτερες από τα λόγια, οπότε δείτε το παραπάνω video μας στο 11′.45″ για να καταλάβετε!

Όσον αφορά τα φρένα, είναι της Nutt, πλήρως υδραλικά, με δίσκους 160mm εμπρός και πίσω. Για καλύτερη ισορροπία ο εμπρός δίσκος βρίσκεται στα δεξιά του τροχού και ο πίσω στα αριστερά. Μπορεί να μην είναι τα πιο “διαστημικά” φρένα που έχετε δει, αλλά είναι υπεραρκετά για το 99% των περιπτώσεων και δεν κουράζονται εύκολα, ανάλογα και με το βάρος σας φυσικά. Υπάρχει και ABS (αν και δεν μας τρελαίνει η λειτουργία του στα Minimotors μοντέλα), ενώ και το e-brake βοηθά στην επιβράδυνση.

Κινητήρας και επιδόσεις

Φυσικά, μετά από 3 χρόνια του Thunder στην αγορά, το Thunder 2 δεν θα μπορούσε παρά να είναι ισχυρότερο. Αυτό που δεν περιμένατε, όμως, είναι οτι η ισχύς του διπλασιάστηκε. Από τα 60V πάμε στα 72V και από τα 5.400W πάμε στα 10.080W (peak), από τα δύο μοτέρ του! Έτσι έχουμε πολύ καλύτερη επιτάχυνση, ενώ η τελική ταχύτητα (εκτός δημόσιων δρόμων, φυσικά), αυξάνεται από τα 80 στα 100 Km/h. Εδώ πρέπει να πούμε οτι αυτό είναι εφικτό μόνο με τη λειτουργία του “Boost Mode”, το οποίο ενεργοποιείται μόνο με υψηλή στάθμη μπαταρία, με “διπλό κλικ” στο throttle. Χωρίς αυτό, η τελική που είδαμε στην πίστα κατά τις δοκιμές μας ήταν 87 Km/h.

Από πλευράς επιτάχυνσης, είναι βίαιη και ισχυρή (μετρήσαμε το 0-50 Km/h σε 5″, σε δρόμο μέτριας πρόσφυσης). Συνηθίζεται γρήγορα, όμως, και δεν θα σας “τρομάξει”. Μην ξεχνάμε οτι πρόκειται για ένα “GT”, βαρύ πατίνι, φτιαγμένο για μεγάλες αποστάσεις και σταθερή συμπεριφορά, όχι για “καθαρό” αγωνιστικό μοντέλο. Σίγουρα η ισχύς του θα σας καλύψει σε μεγάλο βαθμό, λοιπόν, ειδικά με το Boost Mode. Ενδεικτικά, το 0-50 Km/h είναι αντίστοιχο (και καλύτερο) ενός ηλεκτρικού σκούτερ κατηγορίας 125cc, καθώς έχουμε δοκιμάσει (και μετρήσει) αρκετά τέτοια μοντέλα.

Δεν χρειάζεται καν να αναφέρουμε τη μέγιστη κλίση στην οποία θα σας ανεβάσει το μοντέλο της Minimotors και η οποία αγγίζει τις 35 μοίρες και το 70%, αφού πουθενά δεν θα βρείτε ανηφόρα μεγαλύτερη του 20%, πρακτικά. Ακόμα και με αναβάτη-φορτίο 150 Kg (το μέγιστο που υποστηρίζει στα χαρτιά), λοιπόν, θα ανεβείτε άνετα οπουδήποτε.

Αυτονομία

Η άλλη, μεγάλη αναβάθμιση του Thunder 2 είναι η μπαταρία. Όπως προείπαμε, έχει μεγαλύτερη τάση, στα 72V. Έχει όμως και μεγαλύτερη χωρητικότητα, στις 40Ah, έναντι 35Ah. Τα στοιχεία είναι της LG και τύπου 21700, νέας τεχνολογίας. Το Thunder ήταν γνωστό για τις μεγάλες αποστάσεις που μπορούσε να διανύσει με μια φόρτιση (έως 120 Km). Αν σας αρέσει αυτό, τότε θα ενθουσιαστείτε με τα έως και 170 Km (!) που μπορεί να διανύσει το Thunder 2. Με μικρές ταχύτητες και στο Eco mode, αλλά με υπομονή, μπορεί!

Σε πραγματικές συνθήκες μεικτής χρήσης, με αρκετές ανηφόρες και ισχυρές επιταχύνσεις στη δοκιμή μας και με λίγο κρύο (10-15 βαθμούς Κελσίου), πετύχαμε περίπου 70-75 Km με μια φόρτιση. Κινούμενοι κυρίως στα modes 2-3 και με εναλλαγές του Eco, όταν έπρεπε να κινηθούμε με πολύ μικρές ταχύτητες μεταξύ εμποδίων/οχημάτων. Εδώ να σημειώσουμε πως αυτό είναι σχεδόν απαραίτητο καθώς χωρίς το Eco mode, το παραμικρό άγγιγμα του throttle οδηγεί σε “μπαμ” επιτάχυνσης, ειδικά κάτω από τα 20 Km/h, σε βαθμό ενοχλητικό. Το Eco mode βοηθά πολύ μέσα στην πόλη, λοιπόν, ενώ υποκαθιστά σχεδόν πλήρως την απουσία του singlemotor mode που σταδιακά εξαφανίζεται από τα ηλεκτρικά πατίνια (καθώς η εμπειρία έδειξε οτι καταπονεί τα ηλεκτρονικά τους μέρη).

Εν ολίγοις, με τυπική, μεικτή χρήση, με αναβάτη 75-80 Kg, το Thunder 2 μπορεί άνετα να βγάλει 80-100 Km με μια φόρτιση, σε καθημερινή βάση. Σημειώνουμε πως με την τάση λειτουργίας περίπου στα 66V (idle) ή 60V (υπό φορτίο), η μπαταρία είναι σχεδόν άδεια.

Φόρτιση

Η φόρτιση είναι μάλλον το μοναδικό πραγματικά αδύναμο σημείο που εντοπίσαμε στο Thunder 2, παραδόξως. Η μπαταρία είναι πραγματικά πολύ μεγάλη σε χωρητικότητα και χρειάζεται έναν ισχυρό φορτιστή. Ο φορτιστής που διατίθεται με το Thunder 2 είναι αρκετά μικρός, με απόδοση 84V-1,4Α. Το αποτέλεσμα είναι να χρειάζεται 28 ώρες για να το φορτίσει πλήρως. Αν κάνετε π.χ. 20 Km την ημέρα, αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα, καθώς θα μπορείτε να το έχετε κάθε μέρα πλήρως φορτισμένο. Για όσους όμως κάνουν καθημερινά πάνω από 30 Km, τότε χρειάζεται ταχύτερη φόρτιση. Το καλό είναι πως διαθέτει δύο θύρες φόρτισης στο πλάι (3-pin) και μπορεί να δεχθεί δύο φορτιστές ταυτόχρονα. Έτσι, μπορείτε να συνδέσετε ταύτοχρονα δύο απλούς φορτιστές για συνολική απόδοση 2,8Α και φόρτιση περίπου σε 14 ώρες. 

Εδώ σας έχουμε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη! Με την αγορά του Thunder 2 από την Dualtron Greece ή επίσημο μεταπωλητή της, απλώς γράψτε στην παραγγελία σας ή αναφέρετε κατά την επικοινωνία σας με το κατάστημα το κουπόνι “GETELECTRIC” και θα πάρετε ΔΩΡΟ τον 2ο φορτιστή, αξίας €80!

Συνεχίζουμε… αν πάλι δεν σας αρκεί η ισχύς φόρτισης, υπάρχει διαθέσιμος και ταχυφορτιστής από την Minimotors. Αυτόν είχαμε στη διάθεσή μας για την δοκιμή, μάλιστα. Είναι σαφώς μεγαλύτερος, έχει ενεργό σύστημα ψύξης και παράγει θόρυβο περίπου 35 db, οπότε δύσκολα θα… κοιμηθείτε δίπλα του ενώ λειτουργεί. Αποδίδει 5A και στο peak του τον μετρήσαμε στα 460W ισχύος, ενώ ολοκληρώνει μια πλήρη φόρτιση σε περίπου 8-8,5 ώρες. Αυτός θα σας καλύψει σίγουρα! Μπορείτε να τον αποκτήσετε ξεχωριστά έναντι €165. Τέλος, μπορείτε να συνδέσετε ταυτόχρονα έναν ταχυφορτιστή με έναν απλό φορτιστή, για συνολική απόδοση 5+1,4=6,4Α και φόρτιση σε περίπου 6,5 ώρες.

Τέλος, να σημειώσουμε οτι για μια πλήρη φόρτιση απαιτήθηκαν 3 ΚWh σύμφωνα με τον μετρητή μας. Δυστυχώς η κατάσταση στην αγορά ενέργειας αυτή τη στιγμή είναι χαώδης και τα διαφορετικά προγράμματα των παρόχων κάνουν δύσκολη τη σύγκριση, αφού η τιμή της KWh διαφέρει σημαντικά από σπίτι σε σπίτι. Χοντρικά, όμως, υπολογίστε ένα κόστος €0,6-1,2/100 Km.

Κόρνα και φωτισμός

Το Dualtron Thunder 2 είναι πατίνι που σίγουρα χρειάζεται μια ισχυρή κόρνα. Ευτυχώς έρχεται προεγκατεστημένη από το εργοστάσιο και είναι πανίσχυρη. Θα την ακούσει άνετα κάθε οδηγός αυτοκινήτου, ακόμα και με κλειστά παράθυρα, ενώ θέλει προσοχή για να μην… τρομάζετε τους πεζούς. Το πλήκτρο της βρίσκεται στο αριστερό χειριστήριο, σε βολική θέση.

Ακόμα σημαντικότερος είναι ο τομέας του φωτισμού. Ο ambient φωτισμός είναι στα επίπεδα του πρώτου Thunder. Παντού στο σώμα του πατινιού υπάρχουν πολύχρωμα LEDs που φωτίζουν τις λέξεις Dualtron” και “Thunder II. Στο κάτω μέρος του deck υπάρχουν και 2 μπλε LEDs, τα οποία φωτίζουν το έδαφος. Όλα αυτά δημιουργούν ένα εξαιρετικό effect το βράδυ, αλλά αν τα θεωρείτε “too much”, απενεργοποιούνται από τον διακόπτη που βρίσκεται αριστερά στο deck.

Στο πίσω μέρος, τα LEDs του footrest κάνουν εξαιρετική δουλειά. Συνδυάζονται με τα κλασικά 4 LEDs που είχε και το απλό Thunder, αριστερά και δεξιά από τον πίσω τροχό. Δύο κίτρινα (για φλας και αλάρμ) και δύο κόκκινα, μαζί με αυτά του footrest, εξασφαλίζουν οτι είστε ορατοί ακόμα και από εκατοντάδες μέτρα πίσω σας.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τα φώτα στο εμπρός μέρος. Αποτελούνται επίσης από 4 λευκά LEDs, στο εμπρός μέρος του deck. Φωτίζουν το έδαφος πολύ κοντά στο πατίνι και ενώ σας κάνουν ορατούς στους απέναντι, δεν επαρκούν σε καμία περίπτωση για να κινηθείτε βράδυ σε σκοτεινούς ή ημιφωτισμένους δρόμους. Αν το κάνετε συστηματικά, λοιπόν, το πρώτο σας αξεσουάρ για το Thunder 2 πρέπει να είναι ένα ισχυρό, εμπρόσθιο φως.

Χειριστήρια και οθόνη

Πάμε και στο τιμόνι, αλλά και ό,τι βρίσκεται πάνω του. Έχει πλάτος 61cm και εργονομικά χερούλια της Dualtron για στήριξη του καρπού. Στο αριστερό μέρος έχουμε το controller των 5 πλήκτρων. Ένα για την κόρνα, ένα για τα αλάρμ, ένα για το Eco mode, ένα για τα φώτα και ένας διπλός διακόπτης για τα φλας αριστερά-δεξιά. Τα φλας δεν θεωρούνται αυτονόητα σε κάθε πατίνι και είναι ένα πολύ σημαντικό και απαραίτητο κομμάτι του εξοπλισμού στο Thunder 2, που σας γλιτώνει από ένα επιπλέον έξοδο. Όλα τα πλήκτρα (εκτός των φλας) είναι φωτιζόμενα το βράδυ, εξέχουν αρκετά και τα “βρίσκετε” εύκολα με τον αντίχειρα.

Στο δεξί μέρος βρίσκουμε το κλασικό, πλέον, EYE (EY3) control της Minimotors, με throttle-σκανδάλη. Το ξέρετε εδώ και 3 χρόνια, είναι σε πάρα πολλά μοντέλα της εταιρείας και δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι περισσότερο, πέραν του οτι μάλλον έφτασε η ώρα για κάτι πιο “φρέσκο” από την εταιρεία, με περισσότερες επιλογές στο menu και μια μεγαλύτερη, πιο προηγμένη οθόνη. Ελπίζουμε οτι θα εισακουστεί η επιθυμία μας 🙂

Για όσους είστε νέοι στα πατίνια της Minimotors, πάντως, υπάρχει και το σχετικό μας tutorial για το EYE control.

Συμπέρασμα

Το Dualtron Thunder 2 στα €4.290 είναι ένα ηλεκτρικό πατίνι άξιο να θεωρείται “ναυαρχίδα”. Έχει πολλές και σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με το πρώτο Thunder και διατηρεί την χρηστικότητά του τόσο μέσα στην πόλη, όσο και εκτός αυτής, ή στην πίστα. Είναι πολύ ισχυρό, έχει τεράστια αυτονομία και προσφέρει άνεση στον αναβάτη, αλλά δεν θα “λυγίσει” υπό πίεση. Χρειάζεται μικρές βελτιώσεις σε 1-2 σημεία αλλά μπορείτε εύκολα να τις κάνετε με κάποια extras, ώστε να το τελειοποιήσετε. Ναι, είναι βαρύ, αλλά αυτό είναι το τίμημα για την τεράστια αυτονομία του. Αν μπορείτε να παραβλέψετε τον παράγοντα “βάρος”, τότε σίγουρα θα καλύψει όλες τις απαιτήσεις σας και με το παραπάνω.

Βρείτε το Dualtron Thunder 2 στο Dualtron.gr με 2 έτη εγγύησης και πλήρη after sales υποστήριξη! Με το κουπόνι GETELECTRIC παίρνετε ΔΩΡΟ έναν 2ο απλό φορτιστή, για ταυτόχρονη “διπλή” φόρτιση!

Dualtron Thunder 2 photo gallery

Προηγούμενο άρθροMINI Recharged: “Επίσημη” μετατροπή κλασικών MINI σε ηλεκτρικά!
Επόμενο άρθροΗλεκτρικό διάδοχο του Micra ετοιμάζει η Nissan
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.