Το Παρίσι, όπως έχουμε αναφέρει πολλάκις στο παρελθόν, είναι η “πρωτεύουσα” της μικροκινητικότητας στην Ευρώπη. Δεκάδες χιλιάδες ηλεκτρικά πατίνια “οργώνουν” καθημερινά τους δρόμους του, τόσο ενοικιαζόμενα, όσο και ιδιόκτητα. Η Γαλλία επιδεικνύει άριστα αντανακλαστικά τα τελευταία χρόνια όσον αφορά τα ΕΠΗΟ και τη μικροκινητικότητα. Ήταν η πρώτη χώρα που ψήφισε ολοκληρωμένο νομοσχέδιο για τη ρύθμιση των ΕΠΗΟ, πάνω στο οποίο, μάλιστα, “πάτησε” και το ελληνικό νομοσχέδιο σε μεγάλο βαθμό.

Για άλλη μια φορά, λοιπόν, το Παρίσι επιδεικνύει τα αντανακλαστικά αυτά, αν και… όχι για καλό. Μετά το πρόσφατο δυστύχημα με ηλεκτρικό πατίνι στο κέντρο της πόλης, οι αρχές αποφάσισαν να μειώσουν το όριο ταχύτητάς των κοινόχρηστων ηλεκτρικών πατινιών σε συγκεκριμένες περιοχές, από τα 20 Km/h στα 10 Km/h. Οι 3 εταιρείες ενοικίασης που έχουν άδεια λειτουργίας στην πόλη του Φωτός θα πρέπει να συμμορφθωθούν άμεσα. Σε διαφορετική περίπτωση, ίσως ανακληθούν οι άδειές τους.

Το όριο των 10 Km/h θα δοκιμαστεί για μια περίοδο 2-3 μηνών, σε συγκεκριμένες περιοχές, μέσω geofencing. Έπειτα θα αποφασιστεί το αν θα διατηρηθεί, αν θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές (ή και στα ιδιόκτητα πατίνια) ή αν θα αποσυρθεί. Ήδη στα social media οι χρήστες ΕΠΗΟ εκφράζουν τη διαφωνία τους με το νέο όριο. Το επιχείρημά τους είναι πως τα 10 Km/h θα δημιουργήσουν μεγάλη διαφορά ταχύτητας σε σχέση με τα υπόλοιπα οχήματα, ακόμα και σε σχέση με τα συμβατικά ποδήλατα. Ωστόσο, το όριο θα αφορά συγκεκριμένη “ζώνη” του Παρισιού, όπου η κίνηση είναι πιο ήπια και η μέση ταχύτητα πολύ χαμηλότερη. Με όριο 10 Km/h, πάντως, αρκετοί ίσως επιλέξουν το περπάτημα ή το ποδήλατο, αντί των πατινιών.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Τέλος στα “αθόρυβα” ηλεκτρικά πατίνια

Πηγή: Actu.fr

Προηγούμενο άρθροΤρίμηνη παράταση για την εκπόνηση ΣΦΗΟ
Επόμενο άρθροΤο Audi Quattro αναβιώνει ως ηλεκτρικό!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.