Μια από τις δυνατότητες που προσφέρονται στα ηλεκτρικά οχήματα εν γένει, είναι αυτή της εύκολης και γρήγορης αναβάθμισης (ή, αντίστοιχα, του περιορισμού) ισχύος, ροπής και άλλων χαρακτηριστικών μέσω software/firmware. Η Tesla ήδη το εφαρμόζει στα αυτοκίνητά της καθώς ο κάτοχος μπορεί να αγοράσει και να ξεκλειδώσει ειδικά χαρακτηριστικά μέσω της πλατφόρμας της εταιρείας. Από το 2022 το ίδιο θα συμβαίνει και με μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, την Zero SR!

Οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles είναι ήδη διαθέσιμες στην ελληνική αγορά και είχαμε την ευκαιρία να τις δοκιμάσουμε στην πίστα πριν από λίγες εβδομάδες. Το σχετικό video και φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο τέλος του άρθρου. Η Zero SR βρισκόταν εκεί, αλλά η διάδοχός της, η SR του 2022, θα υποστηρίζει “in-app” αγορές για αναβάθμιση των χαρακτηριστικών της.

“Ξεκλειδώστε” ισχύ και τελική μέσω του Cypher Store

Θα διαθέτει το λειτουργικό σύστημα της Zero, το Cypher III+, το οποίο θα περιλαμβάνει το Cypher Store. Μέσα από αυτό ο κάτοχος θα μπορεί να αγοράσει και να ξεκλειδώσει αρκετές λειτουργίες. Για παράδειγμα το “park mode”, τα θερμαινόμενα grips και την ταχύτερη φόρτιση. Η 2022 Zero SR θα έχει μπαταρία 14,4kWh, που θα αναβαθμίζεται στις 15,6kWh και στις 17,3 kWh. Επίσης, μέσω του Cypher Store θα μπορείτε να αυξήσετε την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα της! Από τους 74 ίππους και τα 167 Km/h θα μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση στους 113 ίππους και τα 200 Km/h. Πόσο θα κοστίζει αυτό το “DLC”; Περίπου €1.550! Με τη βοήθεια και του προαιρετικού tank που θα πωλείται ξεχωριστά, η μπαταρία της SR θα μπορεί να φτάνει τις 20,9 kWh. Αρκετές για αυτονομία 365 Km εντός πόλης και 183 Km στον αυτοκινητόδρομο (με ταχύτητα 110-115 Km/h).

Αν τα παραπάνω σας φαίνονται περίεργα, μάλλον πρέπει να τα συνηθίσετε. Τα upgrades μέσω software ήρθαν για να μείνουν και αυτό δεν οφείλεται μόνο στην ηλεκτροκίνηση. Η τεχνολογία που ενσωματώνουν, πλέον, όλα τα σύγχρονα οχήματα, δίνει αυτή τη δυνατότητα στους κατασκευαστές, ώστε να ελέγχουν αποτελεσματικότερα τα μοντέλα τους. Παράλληλα, όμως, δίνει και τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αγοράσει φθηνότερα την “βασική” έκδοση ενός μοντέλου και να την αναβαθμίσει αργότερα, όταν θα έχει την οικονομική ευχέρεια. Ουδέν κακόν αμιγές καλού!

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης: 

Οδηγήσαμε τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles στην Ελλάδα!

Πηγή: Engadget

Προηγούμενο άρθροDucati Pro-III, νέο ηλεκτρικό πατίνι εξ Ιταλίας
Επόμενο άρθροΗ Ducati θα παράγει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες για το πρωτάθλημα MotoE
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.