Παραδοχή πρώτη: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δυστυχώς παραμένουν ακριβά. Όχι μόνο αυτά, αλλά οι τιμές τους αυξάνονται, αντί να μειώνονται, εξ’αιτίας των δυσμενών συνθηκών διεθνώς. Παραδοχή δεύτερη: Τα κινέζικα αυτοκίνητα δεν θεωρούνται καλαίσθητα, τουλάχιστον στη συνείδηση των περισσότερων. Αυτό σηκώνει κουβέντα, όμως, καθώς τα τελευταία χρόνια οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν κάνει άλματα βελτίωσης, όχι μόνο τεχνολογικά, αλλά και αισθητικά. Πλέον υπάρχουν στην αγορά πολύ όμορφα σχήματα, κυρίως σεντάν, τα οποία είναι και τεχνολογικά άρτια, αλλά το σημαντικότερο, αισθητά φθηνότερα από τον ευρωπαϊκό και αμερικάνικο ανταγωνισμό (συνήθως). Έτσι, το νέο Tata Tiago.ev που από το πρωί έχει κατακλύσει το διαδίκτυο, είναι ένα μοντέλο που πολλοί θα σκέφτονταν να αγοράσουν, υπό τις κατάλληλες συνθήκες και προϋποθέσεις.

Η ινδική Tata Motors είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές του κόσμου. Μάλιστα, έχει επωμιστεί το έργο εξηλεκτρισμού του στόλου αυτοκινήτων στην Ινδία, άτυπα, αφού είναι μια δύσκολη αγορά στην οποία πολλοί θέλουν να μπουν, αλλά λίγοι κάνουν το μεγάλο βήμα. Το νέο Tata Tiago.ev, που μόλις παρουσίασε, είναι ένα αρκετά καλαίσθητο αυτοκίνητο πόλης, ηλεκτρικό φυσικά. Η τιμή θα ξεκινά μόλις από τις $10.000 στην Ινδία, ήτοι €10.300. Το αν θα φθάσει στην Ευρώπη είναι αμφίβολο, αλλά σε μια τέτοια περίπτωση, σίγουρα θα “ταρακουνούσε” την αγορά, σε κάποιο βαθμό. Η τιμή του θα αυξανόταν, φυσικά, αλλά και πάλι θα παρέμενε σχετικά προσιτή.

Παρακάτω οι διαθέσιμες εκδόσεις του Tiago.ev:
Battery Pack Charging Option Variant Introductory Price (€)
19.2 kWh 3.3 kW AC XE 10.729
19.2 kWh 3.3 kW AC XT 11.487
24 kWh 3.3 kW AC XT 11.487
24 kWh 3.3 kW AC XZ+ 13.635
24 kWh 3.3 kW AC XZ+ Tech LUX 13.003
24 kWh 7.2 kW AC XZ+ 13.003
24 kWh 7.2 kW AC XZ+ Tech LUX 13.635

Βλέποντας τις φωτογραφίες του οχήματος, αν αφαιρούσαμε το έμβλημα της Tata, πολύ εύκολα θα το θεωρούσατε ένα τυπικό ευρωπαϊκό/ιαπωνικό/κορεάτικο μοντέλο. Η μπαταρία των 19 kWh δεν είναι μεγάλη, ωστόσο προσφέρει έως 250 Km αυτονομίας (κατά MIDC), σύμφωνα με την Tata. Πιθανότατα κοντά στα 150-180 Km, υπό ρεαλιστικές συνθήκες, θα λέγαμε (εντός πόλης). Το “24άρι” μοντέλο αγγίζει έως και τα 315 Km αυτονομίας.

Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η υποστήριξη DC φόρτισης. Δεν αναφέρεται η μέγιστη ισχύς, αλλά η Tata λέει πως με 30′ φόρτισης, κερδίζετε 110 Km αυτονομίας. Εσωτερικά, το Tiago.ev έχει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που θα περιμέναμε από ένα τέτοιο μοντέλο. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Ιανουάριο του 2023. 

Δείτε επίσης:

Η Ινδία πλημμυρίζει την Ευρώπη με ηλεκτρικά ποδήλατα

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΧαρακτηρισμοί ΣΒΑΚ Αγίας Βαρβάρας και Πέλλας
Επόμενο άρθροΤο Παρίσι έδωσε 1 μήνα διορία για “συμμόρφωση” στα ηλεκτρικά πατίνια
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.