Ο κλάδος της φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων βρίσκεται σε διαρκή και ισχυρή ανάπτυξη, σε μια προσπάθεια να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες ανάγκες του στόλου ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και να παρέχει τα εχέγγυα για την μετάβαση περισσότερων χρηστών προς την ηλεκτροκίνηση. Ο εθνικός στόχος των 5.000, δημόσια προσβάσιμων, φορτιστών είναι γεγονός (βρισκόμαστε επισήμως στις 5.800 σημεία φόρτισης) αλλά ορισμένες «παιδικές ασθένειες» παραμένουν χωρίς λύση και η κάλυψη του εθνικού οδικού δικτύου αφήνει «λευκές περιοχές» και αρκετούς οδηγούς χωρίς δυνατότητα φόρτισης.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με επίκεντρο αυτό το θέμα έλαβε χώρα προ ημερών, στο πλαίσιο του 4ου Electric + Micro Mobility Forum, στην Αθήνα. Στο roundtable αυτό συμμετείχαν πάροχοι ενέργειας και υπηρεσιών φόρτισης (ΔΕΗ, nrg) και δύο αρμόδιοι φορείς (Ε.Σ.Π.Ε.Ν. και Μ.Υ.Φ.Α.Η. του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών), με την συζήτηση να περιστρέφεται γύρω από τη σημερινή κατάσταση του δικτύου, τα προβλήματα που προκύπτουν και αντιμετωπίζονται, την επάρκεια του δικτύου ενέργειας αλλά και την τιμολόγηση της ηλεκτρικής ενέργειας, τις αφαιρούμενες/εναλλάξιμες μπαταρίες κ.ο.κ.

Στο roundtable συμμετείχαν οι:

  • Αλεξάνδρα Βρύνιου, Διευθύντρια Ανάπτυξης Ηλεκτροκίνησης, Δ.Ε.Η. Α.Ε.
  • Ηλίας Πετρής, Business Operations Manager, nrg
  • Μίλτος Ασλάνογλου, Γενικός Διευθυντής Ελληνικού Συνδέσμου Προμηθευτών Ενέργειας (Ε.Σ.Π.Ε.Ν.)
  • Αντώνιος Πέππας, Επίκουρος Kαθηγητής του Ε.Μ.Π., Συντονιστής της Oμάδας Ανάπτυξης Μ.Υ.Φ.Α.Η. (Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών), εκπρόσωπος του IDRO (European ID Registration Organizations)

Συντονιστής: Τάκης Πουρναράκης, Δημοσιογράφος

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την συζήτηση εδώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.