Ένα από τα μεγάλα προβλήματα των EVs είναι το αυξημένο κόστος κατασκευής (άρα και απόκτησής τους) σε σύγκριση με τα συμβατικά. Αυτό οφείλεται κυρίως στην υψηλή τιμή των μπαταριών τους, που όμως πέφτει διαρκώς, χάρη στη δημιουργία νέων κατασκευαστικών μονάδων σε Αμερική, Ευρώπη και Ασία, αλλά και στην αυξανόμενη εξόρυξη των πολύτιμων στοιχείων που απαιτούνται για την κατασκευή τους.

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, το κόστος κατασκευής των EVs θα πέσει στα επίπεδα αυτού των συμβατικών μέχρι το 2024. Αυτό θα είναι ένα ορόσημο για την ηλεκτροκίνηση καθώς, από εκεί και έπειτα, δε θα υπάρχει κανένας λόγος για τους κατασκευαστές να επιμένουν στα οχήματα με ΚΕΚ.

Το Citroen e-C4

Σύμφωνα με τους αναλυτές της UBS, το κόστος των μπαταριών λιθίου θα πέσει κάτω από τα $100 ανά kWh το 2022, κάτι που επίσης θα αποτελέσει ορόσημο. Επίσης, οι προβλέψεις της εταιρείας κάνουν λόγο για 17% μερίδιο ηλεκτρικών μέχρι το 2025 παγκοσμίως και 40% μέχρι το 2030.

Δείτε επίσης: Ήρθε το ηλεκτρικό Hummer EV των 1.000 ίππων!

Ωστόσο, παραμένει το ζήτημα των προμηθευτών μπαταριών, που προέρχονται στη συντριπτική πλειοψηφία τους από την Ασία, όπως είναι η LG Chem, η CATL, η Panasonic κ.λπ. Δεδομένου του οτι εκεί γίνεται και η εξόρυξη των πολύτιμων στοιχείων τους (όπως και στη Ν.Αμερική), η δημιουργία νέων “gigafactories” στην Ευρώπη έχει περιορισμένες δυνατότητες μείωσης του κόστους των μπαταριών. Σίγουρα, όμως, θα βοηθήσει το “κλείσιμο της ψαλίδας” μεταξύ EVs και συμβατικών.

Πηγή: TheGuardian

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.