Η φιλοσοφία της Mazda είναι από τα πράγματα που… δεν αλλάζουν εύκολα στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά ακόμα και αυτή ακολουθεί την τάση της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία επιβεβαίωσε οτι η επόμενη γενιά Mazda MX-5 “Miata” θα κυκλοφορήσει το 2026 και θα είναι “ηλεκτρική”. Ωστόσο, αυτό μπορεί να σημαίνει κάλλιστα μια υβριδική διάταξη, plug-in ή μη, όχι απαραίτητα BEV.

Η Mazda θα συνεργαστεί με την Rohm Semiconductor για την ανάπτυξη ηλεκτροκινητήρων και με την Envision AESC για μπαταρίες.

Οι επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Mazda είχε δηλώσει το 2019 ότι το αυτοκίνητο και η εταιρεία έπρεπε να γίνουν πιο φιλικοί προς το περιβάλλον, αλλά κύριος στόχος τους είναι να διατηρήσει τον “lightweight” χαρακτήρα του MX-5, αυτόν που το έκανε δημοφιλές παγκοσμίως. Κάτι τέτοιο είναι δύσκολο με το βάρος των μπαταριών στην εξίσωση, φυσικά.

Mazda MX-30

Επιπλέον, το MX-5 πρέπει να παραμείνει ένα σχετικό προσιτό sport car, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, στην εποχή μας. Ενδεικτικά, η τρέχουσα γενιά του ξεκινά κάτω από τις $30.000 στις ΗΠΑ και κάτω από τις €30.000 στην Ευρώπη.

Όπως οι περισσότεροι Ιάπωνες κατασκευαστές, έτσι και η Mazda δεν έχει κάνει σημαντικά βήματα στην κατηγορία των BEVs. Το πρώτο της BEV, το MX-30, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστεί εμπορική επιτυχία, με ελάχιστες πωλήσεις παγκοσμίως. Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία έχει στόχο να πουλά μόνο BEVs και PHEVs μέχρι το 2030, συνεπώς η αλλαγή έχει ήδη συμβεί, εσωτερικά, απλώς περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματά της.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Mazda MX-30 R-EV, ο rotary επιστρέφει σε υβριδικό!

Πηγή: Electrek

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.