Στην αγορά της μικροκινητικότητας και των ηλεκτρικών πατινιών μπαίνει και η κινέζικη Huawei καθώς ανακοίνωσε ένα νέο προϊόν, το LEQI Smart Electric Scooter. Μάλιστα, είναι το πρώτο ηλεκτρικό πατίνι παγκοσμίως με το HarmonyOS λειτουργικό σύστημα της εταιρείας, για smart λειτουργίες και συνδεσιμότητα.

Χάρη σε αυτό, οι κάτοχοι smartphones Huawei με το HarmonyOS θα μπορούν να ξεκλειδώσουν το πατίνι μόνο με το κινητό τους, σε απόσταση μέχρι μισού μέτρου. Στις έξυπνες δυνατότητες του πατινιού περιλαμβάνεται και ένα νέου τύπου γυροσκόπιο. Αυτό θα αντιλαμβάνεται τη θέση του πατινιού και ανάλογα θα αλλάζει κάποιες παραμέτρους, με γνώμονα την οδική ασφάλεια. Για παράδειγμα, αν ο εμπρός τροχός είναι στον αέρα ή αν η κλίση του είναι μεγαλύτερη από 45 μοίρες, θα “κόβει” αυτόματα το γκάζι. Επίσης, θα ρυθμίζει αυτόματα τη μέγιστη ταχύτητα σε ανηφόρες, κατηφόρες κ.ο.κ.

Όσον αφορά τα “κοινά” του τεχνικά χαρακτηριστικά, το LEQI Smart Electric Scooter έχει ηλεκτροκινητήρα 350W στον πίσω τροχό (630W peak). Η μπαταρία του θα έχει χωρητικότητα 10,4Ah με στοιχεία 18650 και θα προσφέρει αυτονομία έως 40 Km, χάρη και στο σύστημα KERS-ανάκτησης ενέργειας. Θα είναι αδιάβροχο με βάση το πρότυπο IPX7 και θα έχει 2,5W φως εμπρός, φλας και αυτόματα φώτα νύχτας. Επίσης, θα έχει υπερ-ανθεκτικά ελαστικά με χρήση συνθετικών ινών ARAMID. Τέλος, το πατίνι έχει μπλε LEDs στο πλάι και είναι διαθέσιμο σε λευκό και μαύρο χρώμα.

Η τιμή του στην Κίνα αγγίζει τα €350 αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμη το εάν και πότε θα έρθει στην Ευρώπη, αλλά και το πόσο θα κοστίζει.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Ducati Pro-III, νέο ηλεκτρικό πατίνι εξ Ιταλίας

Πηγή: mp365.es

ηλεκτρικό πατίνι Huawei ηλεκτρικό πατίνι Huawei

Προηγούμενο άρθροΥποχρεωτικοί οι φορτιστές EVs σε όλα τα νέα κτίρια στο UK
Επόμενο άρθροDiesel, βενζίνη, ρεύμα: Πόσο κοστίζει η χρήση κάθε τύπου ΙΧ στην Ε.Ε και την Ελλάδα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.