Το Ηνωμένο Βασίλειο προσπέρασε τη Γαλλία σε πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων και πλέον φιγουράρει στη 2η θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών. Το πρώτο τρίμηνο του 2021 “είδε” περίπου 31.800 ηλεκτρικά αυτοκίνητα να πωλούνται στο UK, έναντι 30.500 στη Γαλλία.

Οι πωλήσεις αυτές αντιστοιχούν στο 7,5% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στη χώρα για το Q1 2021. Το ποσοστό είναι σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με του πρώτου τριμήνου του 2020. Η εξέλιξη είναι λογική και αναμενόμενη, καθώς οι κατασκευαστές προσπαθούν να αποφύγουν τα τσουχτερά πρόστιμα για τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων τους. Ένα “αγκάθι” παραμένει η μεγάλη προτίμηση των αγοραστών για ρυπογόνα SUVs. Κάτι που οι κατασκευαστές προσπαθούν να εξισορροπήσουν, προωθώντας μικρά αυτοκίνητα πόλης, τα οποία εκπέμπουν λιγότερους ή μηδενικούς ρύπους.

Τα πράγματα θα ήταν ακόμα καλύτερα για τα EVs στο UK (και σε κάθε χώρα), αν το δίκτυο φόρτισης ήταν εκτεταμένο. Έρευνα του YouGov αποκάλυψε πως το 78% των Βρετανών θεωρούν ανεπαρκείς τις υποδομές για EVs. Το ποσοστό ήταν 65%, κατά μέσο όρο, στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.

Μέσα στο 2020 πωλήθηκαν περίπου 500.000 EVs στην Ευρώπη, αριθμός που αναμένεται να φτάσει το 1 εκ. το 2021. Ακόμα κι έτσι, βέβαια, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν θα ξεπεράσουν το 10% πανευρωπαϊκά μέχρι το 2024.

Η Γερμανία παραμένει 1η με άνεση σε μερίδιο EVs, με 64.700 πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους. Οι γενναίες επιδοτήσεις που αγγίζουν, συνδυαστικά, τα €9.000 (από το κράτος και από τον ίδιο τον κατασκευαστή) βοηθούν ιδιαίτερα στην άνοδο της ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, η γερμανική αγορά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία στρέφεται ταχέως προς την ηλεκτροκίνηση.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Έρευνα: 69% των Ελλήνων θεωρούν ακριβά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Πηγή: TheGuardian

Προηγούμενο άρθροBosch εναντίον Ε.Ε.: “Ξεκολλήστε από τα ηλεκτρικά!”
Επόμενο άρθροΤο Honda e αναδείχτηκε World Urban Car of the Year 2021
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.