Αρχική Micromobility Το Unagi Model Eleven είναι… πολύ καλό για να είναι αληθινό

Το Unagi Model Eleven είναι… πολύ καλό για να είναι αληθινό

Εδώ και αρκετό καιρό, οι υποψήφιοι αγοραστές ηλεκτρικών πατινιών έχουν το ίδιο δίλημμα. Να επιλέξουν ένα ελαφρύ πατίνι αλλά με μικρή ισχύ και χωρίς ανάρτηση, ή ένα πολύ καλύτερα εξοπλισμένο μοντέλο, με βάρος που όμως ξεπερνά τα 25 ή 30 κιλά, χάνονας την φορητότητά του; Η αμερικάνικη Unagi υποστηρίζει ότι έφτιαξε ένα πατίνι που έχει τα καλά και των δύο κόσμων, το Unagi Model Eleven.

Η αλήθεια είναι πως το Model One της Unagi που έχουμε δει, είναι σχεδόν “παιδικό” και με μικρή αυτονομία. Ωστόσο, το Model Eleven υπόσχεται πολλά, πάρα πολλά, με τιμή κάτω από €1.500. Εμφανίστηκε σήμερα επισήμως στο Indiegogo για crowdfunding και μπορείτε να το προ-αγοράσετε. Τα Super Early Birds κοστίζουν €1.315 για το “βασικό” μοντέλο. Πάμε να δούμε μερικά specs.

Tech Specs

Το Unagi Model Eleven εντυπωσιάζει κυρίως λόγω του μικρού του βάρους, στα 14,5Kg. Τόσο ζυγίζουν και τα πατίνια της Xiaomi, για παράδειγμα, αλλά το Model Eleven υπόσχεται και διπλή ανάρτηση, εμπρός-πίσω, με αυτό το βάρος! Θα έχει τροχούς 9″ με solid/foam ελαστικά, δύο μοτέρ με συνολική ισχύ 500W (1000W peak) και μπαταρία 9.700mAh, ώστε να διατηρείται χαμηλά το βάρος του. Αυτή θα είναι αφαιρούμενη από το πάνω μέρος του deck, μάλιστα. Θα του προσφέρει αυτονομία 25 Km και θα επαναφορτίζεται σε 3 ώρες μόνο. Όσο για την τελική του ταχύτητα, θα αγγίζει τα 32 Km/h (το όριο στις ΗΠΑ).

Από εκεί και πέρα, διαθέτει πολλά χαρακτηριστικά που σπάνια βλέπουμε σε ηλεκτρικά πατίνια. Για παράδειγμα, θα έχει ενσωματωμένο Bluetooth ηχείο με ισχύ 15W. Μέσω αυτού θα μπορείτε να ακούτε μουσική (από το κινητό σας), αλλά και την φωνητική καθοδήγηση των “χαρτών” σας, ώστε να ξέρετε που να στρίψετε χωρίς να κοιτάτε το κινητό. Θα έχει, επίσης, ενσωματωμένο GPS και 4G συνδεσιμότητα, για να το εντοπίζετε μέσω του app. Θα έχει και ενσωματωμένο συναγερμό, με αισθητήρα κίνησης, αποθαρρύνοντας επίδοξους ληστές.

Ίσως το σημαντικότερο, θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό πατίνι στην αγορά με Crash Assist A.I., με αισθητήρες ADAS (Advanced driver-assistance system)! Πρακτικά θα ανιχνεύει κινητά και ακίνητα εμπόδια μπροστά σας και θα προειδοποιεί ηχητικά αλλά και με ένδειξη στην οθόνη για μια πιθανή σύγκρουση. Αυτό είναι χαρακτηριστικό που μόνο ορισμένες εταιρείες ενοικίασης πατινιών έχουν ανακοινώσει και εξακολουθεί να βρίσκεται υπό δοκιμή, οπότε αν η Unagi καταφέρει να το βγάλει εγκαίρως στα “ράφια” των καταστημάτων, σίγουρα θα πρωτοπορήσει.

Κόστος και… προσδοκίες

Το Unagi Model Eleven θα είναι διαθέσιμο σε 5 χρώματα: Stealth Black, Sweet Lemon, Sage, Desert Sand και Nightshade. Το τελευταίο είναι αποκλειστικό για το Indiegogo. Η απλή έκδοση θα κοστίζει €1.442 ενώ η έκδοση με το Crash Assist A.I. θα κοστίζει €1.698. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Ιούνιο του 2022 (Σεπτέμβριο για το ADAS). 

Αν θέλετε τη γνώμη μας, αυτό που υπόσχεται η Unagi δεν είναι εύκολο. Ωστόσο, δεν είναι και ανέφικτο, κυρίως χάρη στη μικρή μπαταρία που θα έχει το Model Eleven. Σίγουρα η μικρή αυτονομία θα είναι το αδύναμο σημείο του. Από την άλλη, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά τόσο ελαφρύ full-suspension πατίνι. Έχει αξιοπρεπή ισχύ για ανηφόρες 10-15% και πολλά, ενδιαφέροντα ηλεκτρονικά συστήματα. Επιπλέον, η αφαιρούμενη μπαταρία ίσως είναι πλεονέκτημα για ορισμένους. Σε κάθε περίπτωση, δεν το περιμένουμε πριν το φθινόπωρο του 2022. Θα παρακολουθούμε την εξέλιξή του και θα σας ενημερώνουμε…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα γέμισαν τους δρόμους της Κηφισιάς! (VIDEO)

Πηγή: Indiegogo

Προηγούμενο άρθρο“Δικάβαλο” πατίνι σε αυτοκινητόδρομο της Αγγλίας (VIDEO)
Επόμενο άρθροΠρώτη βόλτα με το Tromox Mino e-moto!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.