Μόλις πριν λίγες ημέρες γράφαμε για τα “ηλεκτρικά” πλάνα της Kawasaki τα επόμενα χρόνια, αλλά είχαμε καιρό να μάθουμε κάτι για το υβριδικό Ninja 400 concept της. Το περίφημο concept, όμως, επανεμφανίστηκε πρόσφατα σε μια παρουσίαση της εταιρείας, στην Ιαπωνία.

Η επίσημη ονομασία του, μέχρι τώρα, είναι Kawasaki Ninja 400 Hybrid Prototype. Ως βάση έχει χρησιμοποιηθεί το Ninja 400, αλλά πλέον υπάρχουν δύο κινητήρας. Ένας συμβατικός, βενζίνης, και ένας ηλεκτροκινητήρας. Ο δεύτερος είναι τοποθετημένος πάνω από το σασμάν και τροφοδοτείται από μια μικρή, 48V μπαταρία κάτω από τη σέλα. Η μοτοσυκλέτα θα κάνει και ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση (regenerative braking).

Αυτά, όσο κι αν είναι ενδιαφέροντα, δεν μας αποκαλύπτουν πολλά για την υβριδική του λειτουργία. Ευτυχώς μάθαμε κάποια πράγματα και γι’αυτήν, τα οποία αξίζουν να αναφερθούν. Η υβριδική μοτοσυκλέτα της Kawasaki θα έχει ενσωματωμένο GPS. Αυτό θα ανιχνεύει τη θέση της και μόλις βρεθεί εντός συγκεκριμένων ορίων, σε ένα αστικό περιβάλλον, θα διακόπτει αυτόματα τον βενζινοκινητήρα. Έτσι, η μοτοσυκλέτα θα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, μέχρι να βγει από τα όρια της πόλης ή να αδειάσει η μπαταρία της, προφανώς.

Εκτός πόλης, οι δύο κινητήρες θα μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα, για μέγιστες επιδόσεις. Η μετάδοση είναι αυτόματη και οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω πλήκτρων στο τιμόνι. Σύμπλεξη και αποσύμπλεξη γίνονται αυτόματα, μέσω σερβομηχανισμού. Κατά τα άλλα έχουμε τηλεσκοπικό εμπρός πηρούνι και μονή ανάρτηση πίσω. Τα δισκόφρενα είναι μονά, εμπρός και πίσω, με dual-channel ABS. 

Πότε θα δούμε στην παραγωγή το υβριδικό Kawasaki; Άγνωστο, αλλά το πιθανότερο είναι εντός του 2022. Εξ’ίσου πιθανό είναι να λανσαριστεί πρώτα στην Ινδία, που αποτελεί προτεραιότητα για πολλούς κατασκευαστές ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και σκούτερ. Το σίγουρο είναι πως μπορεί να ανοίξει το δρόμο και για άλλα, αντίστοιχα concepts, με σκοπό τη μείωση των ταχυτήτων, των ατυχημάτων και της ηχορρύπανσης αλλά και της ρύπανσης στις πόλεις!

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Οδηγήσαμε τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles στην Ελλάδα!

Πηγή: Rushlane

Προηγούμενο άρθροΟι τελικές αποφάσεις για τον Καθαρό Δακτύλιο, μέσω gov.gr το σήμα ελεύθερης εισόδου
Επόμενο άρθροΗ Intracom Telecom υλοποίησε με Επιτυχία 47 φωτοβολταϊκά έργα στην Ελλάδα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.