Εχθές, μόλις, αναφέραμε πως η Γερμανία βρίσκεται σε τροχιά κατάκτησης της κορυφής στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σήμερα έρχονται δηλώσεις από την VW που αφορούν το ID.3 να επιβεβαιώσουν το γιατί.

Σύμφωνα με αυτές, λοιπόν, η VW ετοιμάζεται να λανσάρει το ID.3 hatchback μοντέλο της το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και μάλιστα θα διατεθεί άμεσα σε 30.000 κομμάτια, ενώ θα είναι “φθηνότερο από ένα συμβατικό όχημα βενζίνης”.

Η κατασκευή του ID.3 έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο στο εργοστάσιο της VW στο Zwickau, το οποίο σταδιακά θα μετατραπεί πλήρως από “συμβατική” μονάδα σε μονάδα κατασκευής EVs. Ωστόσο, η VW καθυστερεί το λανσάρισμα μέχρι το καλοκαίρι ώστε να συγκεντρώσει αρκετά μεγάλο stock για να μην αντιμετωπίσει πρόβλημα διαθεσιμότητας του νέου μοντέλου.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται το VW ID.4 με 500 Km αυτονομία

Άλλες πληροφορίες, βέβαια, κάνουν λόγο για προβλήματα στο software του οχήματος που εν τέλει ίσως οδήγησαν σε καθυστέρηση της διάθεσής του. Τώρα, όμως, η VW δηλώνει πως θα διαθέσει ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη περίπου 30.000 ID.3. Επίσης, ανέφερε πως το μοντέλο θα είναι το πρώτο αυτοκίνητό της που θα δέχεται online software updates ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Φθηνότερο από ένα συμβατικό VW

Το σημαντικό κομμάτι των δηλώσεων, όμως, αφορά το κόστος κτήσης και χρήσης. Σύμφωνα με την VW, το ID.3, ανάλογα με την έκδοσή του, θα κοστίζει λιγότερο στον ιδιοκτήτη του σε σχέση με ένα συμβατικό, αντίστοιχο μοντέλο. Η βασική έκδοση θα έχει αυτονομία 330Km και θα κοστίζει λιγότερο από €23.430 στη Γερμανία, λαμβάνοντας υπ’όψιν την κρατική επιδότηση. Επίσης, οι κάτοχοι του ID.3 θα γλιτώνουν κατά μέσο όρο €840 το χρόνο σε λειτουργικά έξοδα καθώς δε θα υποχρεώνονται στην καταβολή τελών κυκλοφορίας, δε θα απαιτείται αλλαγή λαδιών και το όχημα θα κατηγοριοποιείται σε χαμηλή κλίμακα ασφάλισης (class 17). Επίσης, θα κοστίζει λιγότερο ανά διανυθέν Km.

Τέλος, η VW θα στοχεύσει αρχικά την ευρωπαϊκή αγορά, αφού δε θεωρεί πως θα υπάρχει αρκετά μεγάλη ζήτηση για το ID.3 στις ΗΠΑ.

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΚανένας λόγος ανησυχίας για τον εφοδιασμό του καταναλωτικού κοινού σε καύσιμα
Επόμενο άρθροΑυξημένα μέτρα απολύμανσης στα πατίνια της Rise στη Θεσσαλονίκη
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.