Η Opel ξεκίνησε την παραγωγή του ηλεκτρικού Opel Vivaro-e HYDROGEN με fuel cell υδρογόνου. Το πρώτο βανάκι, μάλιστα, παραδόθηκε στη γνωστή Miele και θα ξεκινήσει άμεσα τα δρομολόγια.

Το Vivaro-e HYDROGEN βασίζεται στο ήδη υπάρχον Vivaro-e, αλλά διαθέτει και fuel cell υδρόγονου των 45 kW. Ανεφοδιάζεται μέσα σε 3′ και παράγει αρκετή ενέργεια (μέσω ηλεκτρόλυσης) για αυτονομία έως 400 Km (WLTP1). Φυσικά, η μπαταρία δεν αντικαθίσταται πλήρως. Έχει χωρητικότητα 10.5kWh, σχετικά μικρή για σχεδόν οποιοδήποτε EV και έχει βοηθητικό ρόλο. Λειτουργεί ως αποθήκη ενέργειας και προσφέρει τη μέγιστη ισχύ και ροπή στο βαν, όταν χρειάζεται, ιδίως κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση. Με σταθερή ταχύτητα και μικρό φορτίο, η ενέργεια του fuel-cell επαρκεί για την κίνηση.

Η μπαταρία χρησιμοποιείται επίσης για την αποθήκευση της ανακτώμενης ενέργειας κατά την πέδηση. Το Vivaro-e HYDROGEN είναι plug-in και η μπαταρία του μπορεί να επαναφορτιστεί στα 11kW με Type 2 καλώδιο. Με τη μπαταρία και μόνο, έχει αυτονομία περίπου 50 Km. Το fuel cell του είναι διαθέσιμο σε δύο διαστάσεις, Medium και Large, μήκους 4,95 και 5,3 μέτρων αντίστοιχα. Έτσι, ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης του Vivaro ανέρχεται στα 5.300-6.100 λίτρα. Το μέγιστο φορτίο που μπορεί να δεχθεί αγγίζει τα 1.100 Kg.

Με πρόχειρους υπολογισμούς, το συγκεκριμένο όχημα θα χρειαζόταν μπαταρία 90 kWh για να πετύχει την ίδια αυτονομία, συνυπολογίζοντας και το βάρος της που θα ξεπερνούσε τα 600 Kg. Στην fuel cell εκδοχή του, η εγκατάσταση υδρογονοκίνησης έχει μικρότερο βάρος, ενώ δεν καταλαμβάνει περισσότερο όγκο (μαζί με την βοηθητικη μπαταρία). Για την ακρίβεια, το Vivaro-e με την 75kWh μπαταρία ζυγίζει 2.100 Kg ενώ το Vivaro-e HYDROGEN ζυγίζει περίπου 1.900Kg. Η αυτονομία του πρώτου αγγίζει τα 330 Km.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Φορτηγά υδρογόνου από την Hyundai με αυτονομία 1.000 Km

Πηγή: Greencarcongress

Προηγούμενο άρθροΗ Mercedes-Benz S-Class θα γίνει το πρώτο Level 3 αυτόνομο αυτοκίνητο, το 2022
Επόμενο άρθροYokohama ADVAN Sport V107, νέο ελαστικό επιδόσεων για EVs
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.