H Renault αποκάλυψε πληροφορίες για το ηλεκτρικό-υδρογονοκίνητο concept Scenic της, με αυτονομία έως 800 Km. Το Renault Scenic Vision, όπως ονομάζεται ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων στο πίσω μέρος, μπαταρία, fuel cell και δεξαμενή υδρογόνου. Εν ολίγοις, μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά και να επαναφορτιστεί συμβατικά, αλλά και με ενέργεια παραγόμενη από το υδρογόνο.

Η δεξαμενή υδρογόνου έχει βάρος 2,5 Kg και είναι τοποθετημένη στο εμπρός μέρος. Σύμφωνα με την εταιρεία χρειάζεται περίπου 5′ για να γεμίσει. Η μπαταρία του Scenic Vision έχει χωρητικότητα 40 kWh, θα κατασκευάζεται στη Γαλλία ξεκινώντας κάποια στιγμή μέχρι το 2024 και θα είναι ανακυκλώσιμη, όπως και το 95% του οχήματος. Το βάρος του οχήματος είναι περίπου 1.700 Kg και το εσωτερικό του είναι ο ορισμός του “φουτουριστικού”.

Ουσιαστικά, η μεγάλη αυτονομία των 800 Km θα επιτυγχάνεται με τη βοήθεια του fuel cell των 15 kW, που θα γεμίζει την μπαταρία, όταν χρειάζεται. Η Renault οραματίζεται τη χρήση πράσινου υδρογόνου για την κίνηση του Scenic Vision, στο μέλλον. Στο πεδίο της υδρογονοκίνησης η εταιρεία συνεργάζεται με την Plug Power και η κοινοπραξία τους ονομάζεται Hyvia.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Προηγούμενο άρθροΠωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και σκούτερ στην Ευρώπη και η θέση της Ελλάδας
Επόμενο άρθροΠωλήσεις EVs στην Ελλάδα – Απρίλιος 2022
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.