Ένα γνωστό μειονέκτημα των ηλεκτρικών ποδηλάτων είναι οτι, μοιραία, ζυγίζουν αισθητά περισσότερο από τα συμβατικά τους “αδερφάκια”. Τόσο ο ηλεκτροκινητήρας, όσο και η μπαταρία, προσθέτουν συνήθως περί τα 7-8 Kg στο συνολικό βάρος του ποδηλάτου. Φυσικά, η ηλεκτρική υποβοήθηση καταφέρνει να “κρύβει” αυτή τη μάζα από τον ποδηλάτη, αλλά όταν έρχεται η ώρα να… σηκώσει το ποδήλατο, ή να το χρησιμοποιήσει χωρίς υποβοήθηση, τότε τα 25 ή 30 Kg δεν κρύβονται. Η νέα πλατφόρμα Mahle X20 καταφέρνει το ακατόρθωτο, όμως, ζυγίζοντας μόνο 3,2 Kg!

Αν το βάρος αυτό σας φαίνεται εύκολο να επιτευχθεί, τονίζουμε οτι περιλαμβάνει και την μπαταρία! Μια τυπική μπαταρία e-bike ζυγίζει συνήθως 2-3 Kg καθαυτή, οπότε καταλαβαίνετε οτι το βάρος του X20 είναι σχεδόν… απίστευτο.

Το X20 περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα τροχού (hub motor) βάρους 1,4 Kg που αποδίδει 23 Nm ροπής. Ωστόσο, η εταιρεία υποστηρίζει οτι προσφέρει αντίστοιχη ώθηση με ένα μοτέρ μεσαίας τριβής των 55 Nm. Controller, καλωδίωση, οθόνη και μπαταρία περιλαμβάνονται επίσης στο kit.

Δύο μπαταρίες είναι διαθέσιμες, η iX250 και η iX350, έχοντας αντίστοιχες Wh χωρητικότητας. Ενσωματώνονται στο πλαίσιο και δεν είναι αφαιρούμενες, τουλάχιστον όχι με εύκολο και γρήγορο τρόπο. Για όσους θέλουν μεγαλύτερη αυτονομία, η Mahle προσφέρει ξεχωριστά και ένα range extender, μια εξωτερική μπαταρία που μπορεί να συνδεθεί με το kit εύκολα.

Το Mahle X20 kit απευθύνεται κυρίως σε κατασκευαστές e-bikes που λανσάρουν πολύ ελαφριά μοντέλα, κοντά στα 10-13 Kg. Έτσι, για τους απαιτητικούς ποδηλάτες, αυξάνονται οι επιλογές στην ultra-lightweight κατηγορία e-bikes.

Δείτε επίσης:

Πως φτιάχνεται ένα e-bike: Επίσκεψη στο εργοστάσιο της Riese and Muller!

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Πηγή: Electrek

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.