Ένα γνωστό μειονέκτημα των ηλεκτρικών ποδηλάτων είναι οτι, μοιραία, ζυγίζουν αισθητά περισσότερο από τα συμβατικά τους “αδερφάκια”. Τόσο ο ηλεκτροκινητήρας, όσο και η μπαταρία, προσθέτουν συνήθως περί τα 7-8 Kg στο συνολικό βάρος του ποδηλάτου. Φυσικά, η ηλεκτρική υποβοήθηση καταφέρνει να “κρύβει” αυτή τη μάζα από τον ποδηλάτη, αλλά όταν έρχεται η ώρα να… σηκώσει το ποδήλατο, ή να το χρησιμοποιήσει χωρίς υποβοήθηση, τότε τα 25 ή 30 Kg δεν κρύβονται. Η νέα πλατφόρμα Mahle X20 καταφέρνει το ακατόρθωτο, όμως, ζυγίζοντας μόνο 3,2 Kg!

Αν το βάρος αυτό σας φαίνεται εύκολο να επιτευχθεί, τονίζουμε οτι περιλαμβάνει και την μπαταρία! Μια τυπική μπαταρία e-bike ζυγίζει συνήθως 2-3 Kg καθαυτή, οπότε καταλαβαίνετε οτι το βάρος του X20 είναι σχεδόν… απίστευτο.

Το X20 περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα τροχού (hub motor) βάρους 1,4 Kg που αποδίδει 23 Nm ροπής. Ωστόσο, η εταιρεία υποστηρίζει οτι προσφέρει αντίστοιχη ώθηση με ένα μοτέρ μεσαίας τριβής των 55 Nm. Controller, καλωδίωση, οθόνη και μπαταρία περιλαμβάνονται επίσης στο kit.

Δύο μπαταρίες είναι διαθέσιμες, η iX250 και η iX350, έχοντας αντίστοιχες Wh χωρητικότητας. Ενσωματώνονται στο πλαίσιο και δεν είναι αφαιρούμενες, τουλάχιστον όχι με εύκολο και γρήγορο τρόπο. Για όσους θέλουν μεγαλύτερη αυτονομία, η Mahle προσφέρει ξεχωριστά και ένα range extender, μια εξωτερική μπαταρία που μπορεί να συνδεθεί με το kit εύκολα.

Το Mahle X20 kit απευθύνεται κυρίως σε κατασκευαστές e-bikes που λανσάρουν πολύ ελαφριά μοντέλα, κοντά στα 10-13 Kg. Έτσι, για τους απαιτητικούς ποδηλάτες, αυξάνονται οι επιλογές στην ultra-lightweight κατηγορία e-bikes.

Δείτε επίσης:

Πως φτιάχνεται ένα e-bike: Επίσκεψη στο εργοστάσιο της Riese and Muller!

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΈρχεται το μητρώο φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων
Επόμενο άρθροREVIEW: Aurelia CG-1 e-bike!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.