Παρ’ότι η Lucid έχει ελάχιστες πωλήσεις συγκριτικά με τους μεγάλους κατασκευαστές EVs, στις ΗΠΑ θεωρείται από πολλούς ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Tesla… έστω, στη θεωρία!

Η αιχμή του δόρατος της Lucid, είναι το Air. Πριν από μερικές ημέρες, μάλιστα, παρουσιάστηκε η κορυφαία έκδοσή του μέχρι σήμερα, ονόματι Lucid Air Sapphire. Στόχος του, ποιος άλλος; Το Tesla Model S Plaid!

Lucid Air Sapphire

Tech specs

Σε αντίθεση με το “απλό” Air, το οποίο έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, το Air Sapphire έχει τρεις. Η ακριβής ιπποδύναμή του θα ξεπερνά τους 1.200 ίππους, αλλά ξέρουμε οτι το κάθε μοτέρ μπορεί να αποδώσει 670 ίππους. Αυτό σημαίνει οτι η πλατφόρμα, as is, θα μπορούσε κάποτε να αποδώσει… 2000+ ίππους. Επίσης, έχουμε ένα video από το 2020 στο οποίο ένα tri-motor Lucid Air κάνει το 400άρι σε 9,245″ με απίστευτη ταχύτητα εξόδου.

Με πάνω από 1.200 ίππους, το Air Sapphire ξεπερνά τους 1.111 του Lucid Air Performance. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες στο Sappire είναι -προφανώς- στο πίσω μέρος, ενώ ο τρίτος είναι στο εμπρός. Ο οποίος, επί τη ευκαιρία, αποδίδει και τους 670 ίππους του. Επίσης, τα δύο μοτέρ πίσω επιτρέπουν ένα πραγματικά ανεξάρτητο torque vectoring, για μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις περιστάσεις.

Lucid Air Sapphire

Η Lucid υποστηρίζει οτι το Sapphire θα κάνει το 0-96 Km/h σε κάτω από 2″ και το 0-160 Km/h σε κάτω από 4″. Όσο για τα 402 μέτρα από στάση, θα καλύπτονται σε… κάτω από 9″. Η τελική του ταχύτητα θα ξεπερνά τα 320 Km/h. Χάριν σύγκρισης, το Model S Plaid που δοκίμασε το C&D, έκανε 2,1″, 4,3″ και 9,4″ αντίστοιχα, για όλα τα παραπάνω.

Ίσως ακόμα σημαντικότερη είναι η επαναληψιμότητα αυτών των επιδόσεων. Η Lucid υποστηρίζει πως αυτές οι επιδόσεις θα μπορούν να επιτυγχάνονται επανειλλημένα, χωρίς ενδιάμεσο cool-down. Μάλλον το καλύτερο test, όμως, θα είναι ένας γύρος στο Nürburgring…

Το Lucid Air Sapphire θα έχει επαναρυθμισμένη ανάρτηση με νέα ελατήρια, αντιστρεπτικές ράβδους και ρύθμιση αμορτισέρ. Το εμπρός μετατρόχιο αυξάνεται κατά 12mm και το πίσω κατά 24mm. Τα λάστιχα θα είναι φαρδύτερα και συγκεκριμένα της Michelin. Ένα Pilot Sport 4S, ειδικά σχεδιασμένο για το Sapphire, θα τοποθετείται σε φάρδος 265 εμπρός και 295 πίσω (από 245/265 στο προηγούμενο μοντέλο). Για να χωρέσουν, θα υπάρχει ελαφρύ “φούσκωμα” των φτερών. Τα ελαστικά αυτά θα έχουν χαμηλή αντίσταση κύλισης στο κέντρο του πέλματος, για ήπια, κανονική οδήγηση, αλλά θα είναι αρκετά σκληρότερα και πιο “grippy” στο εξωτερικό τους και στα πλαϊνά.

Πέραν επιδόσεων…

Οι σφυρήλατες ζάντες του Sapphire θα μεγιστοποιούν τη ροή αέρα προς τα τεράστια carbon-ceramic φρένα. Οι διαστάσεις τους; 419mm εμπρός και 300mm πίσω… Οι 10πίστονες (!) δαγκάνες εμπρός θα συνοδεύονται από 4πίστονες πίσω. Για όσους χρησιμοποιούν το Sapphire κυρίως στο δρόμο, η Lucid θα προσφέρει ένα ειδικό “τάσι” που θα αυξάνει την αυτονομία και θα βελτιώνει την αεροδυναμική.

Όσο για την αυτονομία, δεν γνωρίζουμε ακριβώς πόση θα είναι. Η μπαταρία διατηρείται ίδια με των υπόλοιπων Air, στις 118 kWh. Μαζί με το ducktail και το νέο diffuser, η αυτονομία μάλλον θα είναι στα ίδια επίπεδα με πριν, αν όχι χειρότερη (772-836 Km).

Lucid Air Sapphire

Τέλος, έχουμε νέα καθίσματα, νέο μαύρο/γκρι look στο εσωτερικό, τιμόνι με επένδυση Alcantara και μπλε φωτισμό στο ψηφιακό dash. Τα πρώτα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα σε μπλε χρώμα μόνο. Τι πρέπει να πληρώσετε για τα παραπάνω; Μόνο… $249.000 και να περιμένετε μέχρι τα μέσα του 2023 για να ξεκινήσουν οι παραδόσεις. Θα πείτε, “γιατί να μη δώσω 100 χιλιάδες λιγότερες για ένα Model S Plaid;”. Ίσως για να ξεχωρίσετε από τη “μάζα”…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Το Rimac Nevera σε drag race με την Ferrari SF90 Stradale

Πηγή: Caranddriver

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.