Μεγαλύτερη αυτονομία υπόσχεται η Mercedes-Benz με την τελευταία τεχνολογία συστήματος μετάδοσης κίνησης και σχεδιάζει να την ενσωματώσει σε όλα τα EVs της. Προτεραιότητα έχουν τα EQE, EQS και EQS SUV, φυσικά. Η παραγωγή των νέων μοντέλων αναμένεται από τον ερχόμενο Ιούλιο.
Τα μεγάλα νέα είναι η αυτόματη “απεμπλοκή’ του εμπρός ηλεκτροκινητήρα. Η Mercedes εισήγαγε αυτήν την τεχνολογία ήδη στο EQS SUV 580 4MATIC και το λεγόμενο DCU βρίσκει το δρόμο του προς τα υπόλοιπα μοντέλα EQS SUV, EQS και EQE. Μέχρι τώρα, ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας ήταν συνεχώς συνδεδεμένος με το σύστημα μετάδοσης κίνησης είτε χρειαζόταν είτε όχι. Παρ΄ότι όταν δεν χρησιμοποιείται λειτουργεί ως γεννήτρια, η εταιρεία κατάλαβε ότι η αντίσταση που δημιουργεί είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να παράξει. Αυτό είναι διαφορετικό σενάριο από της αναγεννητικής πέδησης, σημειωτέον. Η εμπλοκή και απεμπλοκή με το DCU θα γίνεται μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, οπότε δεν θα επηρεάζει την εμπειρία χρήσης.
Μια άλλη βελτίωση αφορά την στάνταρ τοποθέτηση αντλίας θερμότητας. Η χρήση της θα μειώσει σημαντικά την κατανάλωση σε ψυχρά κλίματα και γενικότερα το χειμώνα.
Τέλος, η Mercedes EQS 580 4MATIC θα λάβει το νεότερο και ελαφρώς πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιεί ήδη το EQS SUV 580 4MATIC. Αυτό σημαίνει μικρή αύξηση ισχύος, από 523 σε 544 HP και της ροπής από 855 σε… 858 Nm.
Γιάννης Τσομπάνογλου
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Η Mercedes-Benz πήρε έγκριση για αυτόνομη οδήγηση L3 στις ΗΠΑ
Πηγή: ArenaEV