Το ID.Life της VW ήταν ένα concept του μικρού και πιο οικονομικού αυτοκινήτου πόλης της εταιρείας, το οποία παρουσιάστηκε πέρυσι στην IAA του Μονάχου. Σύμφωνα με τα τότε δεδομένα, θα κόστιζε περί τα €20.000. Όλα αυτά, φυσικά, πριν η έλλειψη chips και λοιπές καταστάσεις πλήξουν την αυτοκινητοβιομηχανία. Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, όμως, το ID.Life δεν θα παραχθεί ποτέ μαζικά. Αντί αυτού, το σχεδιαστικό τμήμα της VW εργάζεται πάνω σε ένα νέο concept, με ακόμα πιο μοντέρνο σχεδιασμό και πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και multimedia. Στόχος, το νεανικό κοινό, προφανώς. Το νέο μοντέλο ίσως τελικά ονομαστεί ID.2 και φτάσει στην αγορά το 2025. Επιπλέον, ίσως συνοδεύεται από τα ID.2 Urban και ID.2 X, με το δεύτερο να αποτελεί ένα μικρό SUV στο στυλ του T-Cross.

Το ID.2, εύλογα, θα τοποθετηθεί κάτω από το ID.3. Το αν εν τέλει θα μπορεί να κοστίζει €20.000 μένει να φανεί. Θα ήμασταν σίγουροι για κάτι τέτοιο, άλλωστε μιλάμε για 3 χρόνια από σήμερα, αλλά η αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά, η έλλειψη πρώτων υλών για μπαταρίες EVs και η άνοδος της τιμής τους δεν αφήνουν περιθώρια για ασφαλείς προβλέψεις.

Η VW θα επεκτείνει την ID γκάμα της νωρίτερα από το 2025, αλλά… προς τα “πάνω”. Σε λίγες εβδομάδες θα δούμε το ID.6 (που ήδη πωλείται στην Κίνα), αλλά και μια SW εκδοχή του, πιθανότατα. Αυτά τα μοντέλα αναμένονται στην αγορά το 2024. Στο “pipeline” για το 2026 βρίσκονται επίσης τα ID.7 και ID.7 X, ενώ ελάχιστες είναι οι πληροφορίες για τον ηλεκτρικό διάδοχο του Touareg, το ID.8.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Στις 9 Μαρτίου έρχεται το ηλεκτρικό VW ID. Buzz

Πηγή: ArenaEV

Προηγούμενο άρθροΤο Hyundai Ioniq 5 (2023) έρχεται με πολλές βελτιώσεις
Επόμενο άρθροΣτο +109% οι πωλήσεις EVs παγκοσμίως το 2021, “ηγέτες” Ευρώπη και Κίνα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.