Την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα προσπαθούμε να μειώσουμε το μέσο όρο ηλικίας των οχημάτων μας, στη Γαλλία ετοιμάζονται να προχωρήσουν σε απόσυρση του παλιού τους Ι.Χ. για να πάρουν… ηλεκτρικό ποδήλατο!

Φυσικά, αν ζεις σε μια μεγάλη πόλη όπως το Παρίσι και έχεις ήδη δύο αυτοκίνητα, το να δώσεις το παλιότερο εξ’αυτών για ένα e-bike είναι μια σοφή κίνηση. Ιδίως αν πρόκειται να λάβεις €2.500 για την απόσυρση αυτή. Με ένα τέτοιο ποσό αγοράζεις ένα πολύ καλό ηλεκτρικό ποδήλατο. Το οποίο μπορεί άνετα να σε καλύψει καθημερινά για αποστάσεις έως και 50-60 Km.

Η κίνηση αυτή έρχεται με τη μορφή τροπολογίας στο νομοσχέδιο κατά της κλιματικής αλλαγής, που αυτές τις μέρες “περνάει” από τη Βουλή. Στόχος του, η μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 40% μέχρι το 2030, με κάθε τρόπο. Αν ψηφιστεί ως έχει, η Γαλλία θα γίνει η πρώτη χώρα στον κόσμο που προσφέρει ένα τέτοιο κίνητρο.

Η κίνηση αυτή περιγράφει με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο, την ανάγκη για μείωση του αριθμού των Ι.Χ. στις πόλεις. Η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων των αυτοκινήτων δεν αρκεί για να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το μποτιλιάρισμα, το πρόβλημα στάθμευσης και γενικά η “κακή” οικονομία της ατομικής μετακίνησης με ένα πολύ βαρύ όχημα, λύνονται μόνο με ένα τρόπο. Τη μετακίνηση με μικρά, ελαφριά, ηλεκτρικά, ατομικά τροχοφόρα μέσα. Αυτό προσπαθεί να πετύχει η Γαλλία που δικαίως αναγνωρίζεται ως η “βασίλισσα” της μικροκινητικότητας παγκοσμίως.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Ποδηλατικές υποδομές στην Ε.Ε – Σε ποια θέση είναι η Ελλάδα;

Πηγή: TheDriven

 

Προηγούμενο άρθροΛίγα τα ατυχήματα με πατίνια στη Γερμανία
Επόμενο άρθροΤεχνολογικές λύσεις της SKODA για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.