Είναι ευνόητο, πλέον, οτι τα προσιτά στο ευρύ κοινό EVs είναι λίγα και αυτό θα αλλάζει αργά, αλλά σταθερά, τα επόμενα χρόνια. Ένα από τα κύρια προβλήματα είναι η έλλειψη αρκετών “μικρών” EVs από την αγορά, τα οποία θα μπορούσαν να διατίθονται σε τιμές κοντά ή και κάτω από τις €20.000. Τη θέση τους, ταυτόχρονα, παίρνουν τα ηλεκτρικά microcars, όπως το Citroen Ami που σας παρουσιάσαμε πριν λίγους μήνες, με τιμές που ξεκινούν κάτω από τις €10.000, αλλά χωρίς να παρέχουν τις δυνατότητες και ανέσεις ενός “πραγματικού” Ι.Χ. Εν τέλει, τα κινέζικα brands είναι αυτά που ίσως μας φέρουν τα πρώτα φθηνά EVs, όπως το BYD Dolphin 2023 που μόλις λανσαρίστηκε στην Κίνα.

Υπενθυμίζουμε οτι η BYD είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής EVs παγκοσμίως και πρόσφατα ήρθε επίσημα στην ελληνική αγορά, αλλά μόνο με επαγγελματικά μοντέλα, προς το παρόν. Οι Κινέζοι κατασκευαστές σταδιακά επιχειρούν να εισέλθουν στην Ευρώπη με επιβατικά, ξεκινώντας από τις βόρειες χώρες, όπου το έδαφος είναι το πλέον “πρόσφορο”.

BYD Dolphin

Επιστρέφοντας στο BYD Dolphin, σχεδιαστικά έχει επιρροές από το συμπαθές θαλάσσιο θηλαστικό. Μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η τιμή του, φυσικά, η οποία ξεκινά από τις €15.500 στην Κίνα. Αν ερχόταν στην Ευρώπη θα ήταν αισθητά ακριβότερο, αλλά ίσως να μην ξεπερνούσε τις €20.000. Απευθύνεται κυρίως στο νεανικό κοινό, έχει LFP μπαταρίες της BYD και βασίζεται στην 3ης γενιάς πλατφόρμα της.

Είναι διαθέσιμο σε αρκετά χρώματα όπως Pupu Pink, Beibei Grey, Cheese Yellow, Surfing Blue, Altantis Grey, Taro Purple και Black. Δεν είναι το πρώτο… δελφίνι της αγοράς, αλλά διάδοχος των Dolphin που ήδη πωλούνται στην Κίνα εδώ και καιρό. Μάλιστα, μέσα στον Νοέμβριο του 2022 πωλήθηκαν 26.000+ Dolphin, 195,8% περισσότερα από τον αντίστοιχο μήνα του 2021.

 Έχει μήκος 4,07m, πλάτος 1,77m και μεταξόνιο 2,7m. Έρχεται με ζάντες 16″ ή 17″ και στο εσωτερικό του βρίσκουμε μια 12,8″ κεντρική οθόνη, ένα 5″ LCD dash και… 4 ποτηροθήκες. Διαθέτει αισθητήρες πίεσης ελαστικών, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρονική ρύθμιση των καθισμάτων, εμπρός parking radar και τρία modes: Economy, Snow και Sport. Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς του και αποδίδει 94 ή 174 ίππους και 180 ή 290Nm ροπής, ανάλογα με την έκδοση. Το 0-100 Km/h έρχεται σε 10,9″ και 7,5″ αντίστοιχα. 

Όσο για την αυτονομία του, το BYD Dolphin έρχεται με μπαταρία 44,9 kWh που του προσφέρει έως 420 ή 401 Km με μία φόρτιση, αντίστοιχα. Τέλος, υποστηρίζεται 60kW DC φόρτιση.

Σε τι τιμή θα θέλατε να το δείτε στην Ελλάδα;

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Στην κορυφή των πωλήσεων EVs η BYD, 2η η Tesla

Πηγή: ArenaEV

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Αν ερχόταν εκεί στα 20.000 αντε 22.000 χωρίς την επιδότηση και είχε όντως 400χλ αυτονομία θα ήταν το καλύτερο entry level car για να μπεις στον κόσμο της ηλεκτροκινησης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.