Ο χειμώνας δεν… κράτησε πολύ φέτος, τουλάχιστον με τα όσα βλέπουμε μέχρι στιγμής, οπότε συνεχίζουμε με άνεση τις δοκιμές ηλεκτρικών σκούτερ και δικύκλων εν γένει. Αυτή τη φορά, όμως, σας έχουμε κάτι “νέο”, αφού το review μας είναι το πρώτο για μοντέλο της γνωστής Yadea! Πρόκειται για το Yadea C1S Pro, ένα από τα “μεγάλα” ηλεκτρικά σκούτερ της εταιρείας στην Ελλάδα, το είχαμε στα χέρια μας, διανύσαμε αρκετά χιλιόμετρα μαζί του και μπορούμε να σας πούμε σχεδόν τα πάντα γι’αυτό… πάμε να το δούμε!

Yadea C1S Pro video review

Η Yadea, για όσους δεν γνωρίζετε, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών δικύκλων παγκοσμίως. Ιδρύθηκε το 1997, έχει 60.000.000+ εκ. χρήστες σε 88 χώρες, έτσι ήταν αναμενόμενο να έρθει επίσημα και στην Ελλάδα. Αυτό έγινε μέσω της Mototrend, η οποία μας είναι γνωστή κυρίως χάρη στο brand της KYMCO, η γκάμα της οποίας επίσης εξηλεκτρίζεται και θα μας απασχολήσει στο μέλλον. Προς το παρόν, μπορείτε να δείτε τα μοντέλα της Yadea (σκούτερ και πατίνια) στο yadea.net.gr και συγκεκριμένα το C1S Pro εδώ. Να σημειώσουμε οτι η εταιρεία προσφέρει 2 έτη εγγύηση για τα σκούτερ της, συμπεριλαμβανόμενων και των μπαταριών (έως το 80% της χωρητικότητας). Η τιμή του αυτή τη στιγμή είναι στις €4.975 και με την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ καταλήγει στις €3.475.

Εμφάνιση, κατασκευή

Το C1S Pro είναι ένα μικρομεσαίου μεγέθους σκούτερ, κατηγορίας L3e (125cc). Έχει μήκος 1,8m, πλάτος 0,73m και ύψος 1,2m, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 1,265m. Το βάρος του ανέρχεται στα 87 Κg, έτσι μπορεί να μετακινηθεί εύκολα και άνετα, από οποιονδήποτε ενήλικα. Το είχαμε στα χέρια μας σε γκρι χρώμα, το μόνο διαθέσιμο, άλλωστε. Στα θετικά του βάζουμε την καλή απόσταση από το έδαφος, με δεδομένο το οτι οι τροχοί είναι 12″ και οι μπαταρίες βρίσκονται στο πάτωμα. Το πρώτο που θα “βρει” κάτω είναι το κεντρικό σταντ και σε μεγάλα σκαλοπάτια θέλει λίγη προσοχή.

Σχεδιαστικά, το C1S Pro “φωνάζει” Yadea από μακριά. Το design του εμπρός μέρους ξεχωρίζει για τις καμπύλες του αλλά και την απουσία οποιασδήποτε λεπτομέρειας, ανοίγματος ή “νεύρου”, όπως και χάρη στο “τρίγωνο” φωτιστικό σώμα που θυμίζει το λογότυπο της εταιρείας. Το ίδιο συμβαίνει και με το πίσω φωτιστικό σώμα, που λειτουργεί σαν φωτιζόμενο… branding της Yadea. Προσωπικά μου αρέσουν τα νέα σχέδια, αν και η κρίση είναι καθαρά υποκειμενική. Το σημαντικότερο είναι να υπάρχει λειτουργικότητα.

Το deck είναι αρκετά ψηλό, προς όφελος του ground clearance. Από την άλλη, μοιραία, έχει μικρή διαφορά ύψους από τη σέλα. Αυτό σημαίνει οτι ένας ψηλός αναβάτης με μεγάλα κάτω άκρα θα δει τα γόνατά να λυγίζουν ελαφρώς και η στάση του σώματός του να μην είναι ιδανική. Κάπου κερδίζουμε και κάπου χάνουμε με τέτοιες επιλογές.

Συμπεριφορά, άνεση, φρένα

Οι τροχοί του Yadea C1S Pro είναι των 12″ και οι ζάντες είναι 12×2,15″. Τα ελαστικά είναι 90/90-12 εμπρός και 100/80-12 πίσω. Αν και η διάμετρος των ζαντών είναι τυπική για ηλεκτρικό σκούτερ, αυτό δεν σημαίνει οτι δεν θα θέλαμε να δούμε 14″ τροχούς στο μέλλον. Ζήτημα ασφάλειας δεν τίθεται, βέβαια, αλλά όσο μεγαλύτερη η εγκάρσια ανωμαλία, τόσο προτιμότερος είναι ο μεγαλύτερος τροχός. Τα ελαστικά μας κάλυψαν και το μόνο που παρατηρήσαμε είναι οτι το πίσω μέρος “διαβάζει” σε ένα βαθμό τα διάφορα “αυλάκια” που μπορεί να πετύχετε στο δρόμο (κακοτεχνίες κ.λπ.). Κατά τα άλλα το σκούτερ είναι σταθερότατο μέχρι και την τελική του ταχύτητα (80+ Km/h), ακόμα κι αν στιγμιαία χρειαστεί να πάρετε το ένα χέρι από το τιμόνι.

Από πλευράς πέδησης, έχουμε δισκόφρενα 180mm πίσω και 220mm εμπρός, με CBS. Το CBS εξασφαλίζει οτι η αριστερή μανέτα εμπλέκει και τα δύο φρένα μαζί, για καλύτερο αποτέλεσμα. Ωστόσο, χρειάζεται περισσότερη δύναμη απ’ότι συνήθως, ενώ και το e-brake (αναγεννητική πέδηση) δεν είναι πολύ έντονο.

Στον τομέα της απόσβεσης κραδασμών, έχουμε τηλεσκοπικό πηρούνι διαμέτρου 30mm εμπρός και δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με ελατήρια πίσω. Σε γενικές γραμμές είναι μια basic ανάρτηση που δεν θα χαρακτηρίζαμε “χαλί”, κάνει την απαραίτητη απόσβεση, όμως στους κάκιστους δρόμους της χώρας μας, εν καιρώ θα “κουραστεί” και θα κουράσει, ελαφρώς. Επίσης διαπιστώσαμε μια ελαφρώς “floating” συμπεριφορά σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, αλλά λίγες και σε καμία περίπτωση ικανές να διαταράξουν την ισορροπία μας. Αυτά με αναβάτη-φορτίο 85 Kg περίπου.

Φώτα, οθόνη

Όπως καταλάβατε, τα φωτιστικά σώματα του C1S Pro είναι από τα πλέον ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Από πλευράς απόδοσης, το εμπρός LED σώμα δεν βρίσκεται στο τιμόνι, άρα στοχεύει όπου “κοιτάει” το σώμα του σκούτερ. Η μεγάλη σκάλα στοχεύει κεντρικά και σε μεγάλη απόσταση, ενώ το φως πορείας στο μοντέλο της δοκιμής μας στόχευε αρκετά ψηλά, αφήνοντας μια “νεκρή ζώνη” στα 2 έως 4m μπροστά από το σκούτερ. Ωστόσο, η δέσμη είναι ρυθμιζόμενη εσωτερικά, οπότε θα υποθέσουμε πως απλώς χρειαζόταν μια ρύθμιση. Το πίσω φως είναι ευδιάκριτο το βράδυ, αν και λιγότερο έντονο απ’ότι βλέπουμε συνήθως. Τα φλας είναι LED, προφανώς, βρίσκονται κάτω από το τιμόνι και εκατέρωθεν του πίσω φαναριού. Φωτιζόμενος (λευκό LED ring) είναι ο κύριος διακόπτης του οχήματος, μπροστά από το δεξί γόνατο του αναβάτη.

 

Για την οθόνη δεν έχουμε να πούμε πολλά καθώς στο μοντέλο της δοκιμής ήταν έγχρωμη LCD. Ωστόσο, δεν είναι η οθόνη που έχουν τα “ελληνικά” C1S Pro, η οποία είναι monochrome, υγρών κρυστάλλων, άρα πιο ευδιάκριτη την ημέρα και χωρίς την ενοχλητική αλλοίωση των ενδείξεων, αν εκτεθεί στον ήλιο. Μπορούμε, λοιπόν, να αναφερθούμε μόνο στις ενδείξεις. Υπάρχουν οι στάθμες των δύο μπαταριών, η ταχύτητα, το trip, το οδόμετρο, ορισμένα LEDs που ανάβουν για κάθε λειτουργία (μεγάλη σκάλα, φλας/αλάρμ, όπισθεν κ.λπ.), ένα εικονίδιο για το cruise control, εικονίδια για τη συνδεσιμότητα, η ένδειξη ECO/Sport και η ημικυκλική ένδειξη ισχύος (πράσινη στην ανάκτηση ενέργειας, λευκή σε μέτριο φορτίο, κόκκινη στο μέγιστο φορτίο).

Λοιπά βοηθήματα και χαρακτηριστικά

Πάμε στα… λοιπά. Μπροστά από το αριστερό γόνατο του αναβάτη υπάρχει ένα μικρό ντουλαπάκι. Αποκαλύπτει ένα χώρο που μπορεί άνετα να δεχτεί ένα μπουκαλάκι νερό (ακόμα και 750άρι), ενώ κρύβει και μια φωτιζόμενη USB θύρα για επαναφόρτιση του κινητού σας κ.λπ. Στο κέντρο, κάτω από το τιμόνι, υπάρχει ένα γαντζάκι που μπορεί να δεχθεί έως 3 Kg βάρους. Στα δεξιά υπάρχει ο κεντρικός διακόπτης, μέσω του οποίου ανοίγει και η σέλα, το πορτάκι των μπαταριών κ.λπ.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι 25 lt και μπορεί να δεχθεί κράνος ανοικτού τύπου. Δυστυχώς δεν χωράει ένα full-face κράνος, κάτι που περιμέναμε να δούμε, με δεδομένη τη θέση των μπαταριών. Για την αποθήκευση full-face κράνους, λοιπόν, θα χρειαστείτε μπαγκαζιέρα. Στο πίσω μέρος υπάρχει και μια καλαίσθητη χειρολαβή, για κάθε χρήση.

Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε το keyless entry του σκούτερ. Το remote που παίρνετε μαζί του, “μιλάει” με το σκούτερ διαρκώς. Έτσι, αν κλείσετε τον κεντρικό διακόπτη και απομακρυνθείτε πάνω από 2m, ο συναγερμός ενεργοποιείται αυτόματα και ο διακόπτης δεν μπορεί να περιστραφεί. Εντός ακτίνας 2m απλώς πιέζετε τον διακόπτη μια φορά και έπειτα μπορείτε να τον περιστρέψετε. Πρακτικά, λοιπόν, δεν θα χρειαστεί ποτέ να χρησιμοποιήσετε το remote, απλά να το έχετε μαζί σας. Φυσικά μέσα στο remote κρύβεται και ένα μικρό κλειδί, για “χειροκίνητη” περιστροφή του διακόπτη (χρήσιμη όταν έχετε αφαιρέσει τις μπαταρίες, για παράδειγμα.

Ισχύς και επιδόσεις Part I

Το Yadea C1S Pro είναι εξοπλισμένο με side motor και είναι το πρώτο σκούτερ του είδους του που δοκιμάζουμε. Συνήθως ο ηλεκτροκινητήρας είναι είτε ενσωματωμένος στον πίσω τροχό (hub motor), είτε κεντρικά τοποθετημένος και μεταδίδει την κίνηση μέσω ιμάντα. Ο “πλευρικός” κινητήρας της Yadea βρίσκεται στα αριστερά του τροχού και τον κινεί μέσω εσωτερικών γραναζιών, αλλά δεν είναι ενσωματωμένος σε αυτόν. Αυτό σημαίνει μικρότερη μη αναρτώμενη μάζα για τον πίσω τροχό, με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται. Ο παραγόμενος θόρυβος είναι μικρός, αισθητά μικρότερος από συστήματα μετάδοσης με ιμάντα, ενώ σε ήσυχα στενά ακούγεται και ελαφρώς… “εξωγήινος”.

Το μοτέρ αποδίδει 6.000W peak ισχύος (8,2 ίππους) στις 4.500 rpm περίπου, ενώ η διαρκής ισχύς είναι 3.000W. Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά οι επιδόσεις είναι καλές. 0-30 Km/h σε 3″, 0-50 Km/h σε 6″ και 0-70 Km/h σε 11,5″, με πραγματική τελική ταχύτητα 80 Km/h περίπου (το κοντέρ έδειξε μέχρι και 90 Km/h αλλά “κλέβει” αισθητά). Η εταιρεία ανακοινώνει αναρρίχηση σε κλίση έως 12 μοιρών, δηλαδή πάνω από 20%. Πρακτικά ένας αναβάτης 80-85 Kg μπορεί να ανέβει σε οποιαδήποτε ανηφόρα υπάρχει, στο Sport mode, με τις μπαταρίες πάνω από το 20-25%. Ωστόσο, προσοχή αν χρειαστεί να σταματήσετε στη μέση της ανηφόρας και να ξεκινήσετε εκ νέου. Καθώς η απόδοση είναι μικρή στις χαμηλές ταχύτητες και αυξάνεται σταδιακά μέχρι να κορυφωθεί στα 25 Km/h περίπου, η εκκίνηση σε μεγάλες κλίσεις θέλει λίγη υπομονή.

Ισχύς και επιδόσεις Part II

Προφανώς, όπως σε όλα τα ηλεκτρικά σκούτερ, η απόδοση μειώνεται όσο “αδειάζουν” οι μπαταρίες. Μέχρι και το 20% περίπου, η διαφορά Eco και Sport είναι αισθητή, για παράδειγμα. Από εκεί και κάτω, όχι. Σε ευθεία θα μπορείτε να έχετε 65+ Km/h ακόμα και σε χαμηλά επίπεδα μπαταρίας, βέβαια, αλλά θα δείτε πτώση ταχύτητας στις ανηφόρες. Πρακτικά οι δοκιμές αυτονομίας μας ολοκληρώνονταν περίπου στο 6-7% των μπαταριών γιατί σε αυτό το σημείο, το σκούτερ δυσκολευόταν να ανέβει σε κλίση 15% περίπου. Σίγουρα θα μπορούσε να διανύσει άλλα 2-3 Km σε μικρή/μηδενική κλίση.

Στο Sport mode έχετε τη μέγιστη ισχύ και τη μέγιστη τελική ταχύτητα. Στο Eco mode η ισχύς είναι μικρότερη, προφανώς, ενώ η τελική περιορίζεται στα 50-55 Km/h περίπου.

Αυτονομία Part I

Πάμε και στην αυτονομία! Το Yadea C1S Pro διαθέτει στο πάτωμά του δύο μπαταρίες των 72V-20Ah έκαστη. Έτσι, έχουμε μια συνολική χωρητικότητα 2,88 KWh. Οι μπαταρίες είναι πολύ ποιοτικές, τουλάχιστον από πλευράς κατασκευής. Ζυγίζουν 11,5 Kg έκαστη και έχουν πλαστικό χερούλι μεταφοράς, το οποίο ομολογουμένως θα μπορούσε να είναι λίγο πιο άνετο στο χέρι. Όπως πιο άνετη θα μπορούσε να είναι και η αφαίρεση της δεύτερης μπαταρίες, που είναι “χωμένη” στο πίσω μέρος του πατώματος. Αυτά ενδιαφέρουν όσους δεν έχουν πρίζα στο γκαράζ (ή δεν έχουν γκαράζ) και πρέπει να αφαιρούν τις μπαταρίες για να τις επαναφορτίσουν.

Οι μπαταρίες έχουν ενσωματωμένα LEDs και με ένα κουμπάκι, σας δείχνουν στο περίπου τη στάθμη τους. Η Yadea ανακοινώνει κατανάλωση 49 Wh/Km, δηλαδή σχεδόν 60 Km αυτονομίας. Στην πράξη είδαμε οτι με μεικτή χρήση, κυρίως στο Sport mode, με πολλές επιταχύνσεις από στάση μέχρι τα 50-60 Km/h, σε περιοχές με ανηφόρες/κατηφόρες και γενικά μεσαίες ταχύτητες, η αυτονομία θα αγγίξει τα 65 Km περίπου. Αυτά με το βάρος που αναφέραμε πιο πάνω, θερμοκρασίες περιβάλλοντος κοντά στους 15 βαθμούς και χαμηλής έντασης ανέμους.

Αυτονομία Part II

Δοκιμάσαμε και άλλα σενάρια, όμως. Κίνηση μόνο στο Eco mode, με ταχύτητες κοντά στα 50-55 Km/h, εντός και εκτός πόλης. Εκεί είδαμε μια αυτονομία κοντά στα 80 Km. Με κίνηση στο Eco και ταχύτητες όχι πάνω από 45 Km/h, τα 90-100 Km αυτονομίας είναι εφικτά με άνεση. Τέλος, δοκιμάσαμε και το χειρότερο σενάριο. Κίνηση με Sport mode και ταχύτητες 70-80 Km/h σε flat δρόμους ταχείας κυκλοφορίας αποκλειστικά. Εκεί η αυτονομία αγγίζει περίπου τα 45 Km.

Σε γενικές γραμμές, η αυτονομία του C1S Pro ήταν αυτή που περιμέναμε. Οι συνολικά 40 Ah δεν θεωρούνται πολλές και κυρίως αρκούν για τυπική χρήση στην πόλη. Τα mega ηλεκτρικά σκούτερ και μοτοσυκλέτες που προορίζονται για μεγάλες διαδρομές, έχουν μπαταρίες 60, 80, μέχρι και 100 Ah. Να σημειώσουμε οτι μπορείτε να κινείστε μόνο με τη μια μπαταρία ενώ η άλλη επαναφορτίζεται. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο σε περίπτωση “ανάγκης” αλλά και για επαγγελματική βάρδια (π.χ. διανομές). Ωστόσο, με μια μπαταρία, μπορείτε να κινείστε μόνο στο Eco mode και δεν λειτουργεί η αναγεννητική πέδηση. Επίσης να σημειωθεί οτι αν τα επίπεδα φόρτισης των δύο μπαταριών απέχουν πάνω από 5% (π.χ. η μια είναι στο 50% και η άλλη στο 65%), και πάλι λειτουργεί μόνο το Eco mode και δεν υπάρχει e-brake, μέχρι να έρθουν σε “ισορροπία”, δηλαδή η πιο φορτισμένη μπαταρία να πέσει στα επίπεδα της λιγότερο φορτισμένης.

Φόρτιση

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του C1S Pro είναι οτι πωλείται με στάνταρ ταχυφορτιστή. Αυτός είναι μεταλλικός, ζυγίζει 3 Kg και αποδίδει 12A έντασης ρεύματος. Έχει 10 ενδεικτικά LEDs (0-100%) για να ξέρετε ακριβώς το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή των μπαταριών, ανά πάσα στιγμή, κάτι αρκετά χρήσιμο. Επίσης διαθέτει ένα ισχυρό (και θορυβώδες) ανεμιστηράκι, αλλά πρακτικά δεν λειτουργεί διαρκώς, παρά μόνο οταν αυτός ζεσταθεί αρκετά.

Καταγράψαμε την ισχύ του έως και στα 1.100W. Αυτό όταν επαναφορτίζετε και τις δύο μπαταρίες ταυτόχρονα. Μπορείτε να το κάνετε είτε με τις μπαταρίες πάνω στο σκούτερ, από τη θύρα φόρτισης που βρίσκεται λίγο πιο πάνω από το deck, είτε με τις μπαταρίες αφαιρεμένες και τη χρήση του dongle/splitter που παίρνετε μαζί με το φορτιστή. Στην περίπτωση αυτή, μια πλήρης φόρτιση απαιτεί 3,5 ώρες. Είναι μια πολύ καλή επίδοση και με βάση αυτή, η Yadea ανακοινώνει τουλάχιστον 800 κύκλους φόρτισης των μπαταριών.

Αν φορτίζετε μόνο τη μια μπαταρία, η ισχύς του φορτιστή κυμαίνεται κυρίως στα 600-700W. Θα κάνει “peak” στα 1.100W μόνο για λίγο, στο 80-90% της μπαταρίας. Η φόρτιση της κάθε μπαταρίας ξεχωριστά διαρκεί περίπου 2,5 ώρες.

Τέλος, να σημειώσουμε οτι για μια πλήρη φόρτιση και των δύο μπαταριών, ο μετρητής μας έδειξε 3 KWh ενέργειας. Ανάλογα με το κόστος του ρεύματος στο σπίτι σας και την αυτονομία που επιτυγχάνετε, υπολογίζεται και το κόστος χρήσης ανά 100 Km (κατά μέσο όρο περίπου €1-1,2/100 Km).

Χειριστήρια και συνδεσιμότητα/smart app

Από πλευράς χειρισμού και πλήκτρων, αναφερθήκαμε ήδη στον κεντρικό διακόπτη. Στο αριστερό σας χέρι θα βρείτε το διακόπτη των φώτων. Δεν έχει “σινιάλο”, απλά πιέζετε για μεγάλη σκάλα και ξαναπιέζετε για φως πορείας. Από πάνω του είναι το κουμπί της όπισθεν. Το κρατάτε πατημένο και με την γκαζιέρα μπορείτε να κινηθείτε ανάποδα έως και με 3 Km/h, όσο μεγάλη κι αν είναι η κλίση. Από κάτω τους βρίσκονται τα φλας, δεν έχουν επαναφορά και λειτουργούν επίσης με πίεση-ON, πίεση-OFF. Ακόμα πιο κάτω είναι το πλήκτρο της κόρνας, που μας ικανοποίησε πλήρως με την ένταση και τον ήχο της. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τον συναγερμό, αν και αυτό είναι ένα θέμα σε πολλά ηλεκτρικά μοτο εκ Κίνας.

Στο δεξί χέρι θα βρείτε το πλήκτρο P (Parking-Ready). Από πάνω του ένα διπλό πλήκτρο για εναλλαγή mode και Cruise Control και πιο πάνω βρίσκεται το πλήκτρο για το αλάρμ. Μιας που είπαμε για το Cruise Control, διατηρεί την ταχύτητά σας σταθερή, χωρίς να περιστρέφετε το γκάζι. Απλώς αργεί λίγο να την ανακτήσει μόλις κλείσετε το γκάζι, αυξάνοντας την ισχύ αργά και σταδιακά.

Για το connectivity και το Yadea app δεν έχουμε να πούμε πολλά. Αυτό διότι δεν λειτουργούν προς το παρόν στα σκούτερ της στην Ελλάδα. Όπως μας διαβεβαίωσε η εταιρεία, όμως, αυτό θα γίνει σύντομα σε όλα τα μοντέλα, ακόμα και όσα πωλούνται ήδη, μέσω ενεργοποίησης της ενσωματωμένης κάρτας SIM και του GPS. Επιφυλασσόμεθα, λοιπόν, για ανάλυση των smart δυνατοτήτων σε μελλοντικό review άλλου μοντέλου της Yadea.

Συμπέρασμα

Το Yadea C1S Pro είναι ένα ηλεκτρικό σκούτερ που θα καλύψει άνετα το μέσο αναβάτη για αστική και ήπια υπεραστική χρήση, ενώ η τιμή του βρίσκεται σε λογικά επίπεδα, αν συνυπολογίσουμε την επιδότηση. Η τεχνολογία της εταιρείας σε μπαταρίες, φόρτιση και ηλεκτροκινητήρα είναι υψηλού επιπέδου και αυτά είναι τα κυριότερα στοιχεία του, ενώ στους υπόλοιπους τομείς κινείται κοντά στο μέσο όρο της αγοράς. Αν, μάλιστα, ταιριάζει και στα γούστα σας και από πλευράς αισθητικής, σίγουρα σας το προτείνουμε, στη συγκεκριμένη κατηγορία.

 

Yadea C1S Pro photo gallery

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.