Τις πρώτες συστάσεις με το -καμουφλαρισμένο- sedan ID.7 έκανε η VW στη φετινή CES και σταδιακά μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες μαζί μας. Σε μια νέα ενημέρωση, η εταιρεία εστιάζει στο νέο, έξυπνο κλιματισμό του οχήματος. Η VW λέει ότι ο έξυπνος κλιματισμός του ID.7 θα αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Τα EVs έχουν ορισμένα πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών οχημάτων, όσον αφορά τον κλιματισμό. Σε ένα EV δεν χρειάζεται να θερμανθεί ο κινητήρας και άρα και ο αέρας προς την καμπίνα. Το ID.7 θα αρχίσει να προθερμαίνει την καμπίνα μόλις το κλειδί πλησιάσει το όχημα.

Οι έξυπνοι αεραγωγοί αντιδρούν άμεσα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες και λαμβάνουν υπόψη τις ανοιχτές πόρτες και τους επιβάτες μέσα στο αυτοκίνητο. Θα μπορείτε να κατευθύνετε τη ροή του αέρα απευθείας στους επιβάτες ή να επιλέξετε έμμεσο κλιματισμό του εσωτερικού.

Εξωτερικά του αυτοκινήτου υπάρχει πλήθος αισθητήρων που παρακολουθούν τη θέση και την ένταση του Ήλιου. Έτσι βοηθούν το σύστημα να ρυθμίζει τη ροή του αέρα εν κινήσει. Για παράδειγμα, εάν ο ήλιος θερμαίνει την αριστερή πλευρά της καμπίνας, το μεγαλύτερο μέρος της ροής ψυχρού αέρα θα κατευθυνθεί εκεί. Εξατομικευμένα προφίλ χρηστών υπάρχουν επίσης στο μενού σε περίπτωση που χρειαστούν.

Παρ΄ όλο που όλα αυτά ακούγονται κάπως περίπλοκα, η VW επιμένει πως τα έκανε απλά σε λειτουργία. Εκτός από τις φωνητικές εντολές, οι μηχανικοί αξιοποιούν τη μεγάλη οθόνη infotainment στο κέντρο. Αυτή θα προβάλλει κάθε επιλογή του έξυπνου κλιματιστικού, ώστε να χειρίζεστε τα πάντα με ένα μόνο άγγιγμα. Βέβαια, ελπίζουμε να έχει βελτιωθεί η απόκριση στην αφή σε σχέση με τα ID.3/ID.4 καθώς ήταν από τα αδύναμα σημεία των μοντέλων αυτών, σε συνδυασμό με την απουσία φυσικών πλήκτρων.

Υπενθυμίζουμε πως το VW ID.7 θα κυκλοφορήσει φέτος στην Κίνα και την Ευρώπη, μετά το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

REVIEW: All-Electric VW ID.3 1st Edition!

Πηγή: ArenaEV

Προηγούμενο άρθροΔείτε πως λειτουργία η αντλία θερμότητας στα EVs της Tesla
Επόμενο άρθροΗ Subaru διακόπτει την ανάπτυξη plug-in υβριδικών
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.