Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση φέρνει σαρωτικές σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία και σχεδόν σε κάθε επιμέρους τομέα της. Ο Jim Farley, CEO της Ford, δήλωσε αυτό που περισσότερο ή λιγότερο ήδη γνωρίζαμε, αλλά προφανώς έχει μεγαλύτερη βαρύτητα προερχόμενο από τον ίδιο. Η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα απαιτεί 40% μικρότερο εργατικό δυναμικό σε σχέση με την εποχή της βενζίνης και του diesel.

Η Ford θέλει τα EVs να αποτελούν το 50% των πωλήσεών της μέχρι το 2030. Ο Farley δήλωσε επίσης πως η Ford πρέπει να παράγει περισσότερα εξαρτήματα in-house ώστε “όλοι να έχουν ένα ρόλο” στη μετάβαση. Η παραγωγή ηλεκτροκινητήρων, μπαταριών και λοιπών ηλεκτρονικών σταδιακά θα αντικαταστήσει την παραγωγή των συμβατικών εξαρτημάτων που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

fod mustang mach-e

Πρακτικά, αυτό σημαίνει οτι θα χρειαστούν απολύσεις (κάτι που ήδη συμβαίνει από πολλούς κατασκευαστές, όχι όμως απαραίτητα για τον ίδιο λόγο). Επίσης, θα χρειαστεί νεότερο δυναμικό με τεχνογνωσία και εκπαίδευση πάνω στην ηλεκτροκίνηση. Ήδη η Ford έχει “υπερβολικά πολλούς ανθρώπους”, σύμφωνα με τον Farley και τον Αύγουστο μείωσε τις θέσεις εργασίας κατά 3.000. Να σημειωθεί οτι στο τέλος του 2021 η Ford είχε 183.000 υπαλλήλους.

Τέλος, Ford και η GM συνεργάζονται με την SK Innovation και την LG Chem για την προμήθεια μπαταριών για τα EVs τους. Η σημαντική “λεπτομέρεια” είναι πως έχει ήδη δρομολογηθεί η δημιουργία νέων μονάδων παραγωγής μπαταριών στις ΗΠΑ, κάτι που σημαίνει οτι θα δημιουργηθούν αρκετές, νέες θέσεις εργασίας για τους αμερικάνους εργάτες. Αρκεί, βέβαια, να μπορούν να προσαρμοστούν…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

CEO Stellantis: “Η ηλεκτροκίνηση είναι επιλογή των πολιτικών, όχι δική μας”

Πηγή: Ft.com

 

Προηγούμενο άρθροΗ κυβερνοαπειλή στα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
Επόμενο άρθροΤέλη κυκλοφορίας για τα EVs από το 2025 στο UK
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.