Αρχική EVs e-Motorcycles Honda CRF-E2, ηλεκτρικό motocross bike για παιδιά!

Honda CRF-E2, ηλεκτρικό motocross bike για παιδιά!

Δυστυχώς για εμάς στην Ευρώπη, πολλοί, μεγάλοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών προσφέρουν νέα, ηλεκτρικά δίκυκλά τους σε Ασία και ΗΠΑ. Έτσι, δεν μας εξέπληξε όταν είδαμε πως στη Β.Αμερική πλέον θα κυκλοφορεί το νέο Honda CRF-E2, ένα ηλεκτρικό motocross bike για μικρούς, σε ηλικία, αναβάτες!

Το CRF-E2 πιθανώς αποτελεί προπομπό του “κανονικού”, ηλεκτρικού CRF και ελπίζουμε να πλησιάζει η αποκάλυψή του. Αν και είναι ένα επίσημο μοντέλο της Honda, σχεδιάζεται, κατασκευάζεται και διανέμεται από την Greenger Powersports, με έδρα το Ontario του Καναδά. Αν δεν σας το λέγαμε, πάντως, δεν θα είχατε καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για ένα Honda δίκυκλο (ούτε κι εμείς)! Εδώ να σημειώσουμε οτι ο Καναδάς είναι έδρα αρκετών εταιρειών που σχεδιάζουν και κατασκευάζουν ηλεκτρικά δίκυκλα, όπως το Biktrix Juggernaut XD για το οποίο σας γράψαμε πρόσφατα.

CRF-E2 specs

Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά το CRF-E2, όμως! Είναι το πρώτο, ever, ηλεκτρικό CRF μοντέλο. Έτσι, έχει ήδη ένα πολύ “βαρύ” όνομα, πριν καν βγει στην αγορά. Προωθείται ως μια ηλεκτρική εναλλακτική του CRF50F και απευθύνεται σε πολύ νέους και νέες που λατρεύουν το motocross. Είναι ιδανικό για αναβάτη/αναβάτρια έως 50 Kg και έχει ανθεκτικό σασί και κατασκευή. Οι τροχοί είναι των 12″ με off-road Kenda ελαστικά και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 19,8cm. Στο εμπρός μέρος έχουμε τηλεσκοπικό πηρούνι 33mm με διαδρομή 9,9cm. Πίσω έχουμε monoshock ανάρτηση με διαδρομή 21cm.

Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει μέγιστη ισχύ 3,35 ίππων (2,5kW) και προσφέρει ροπή 24Nm. Η κίνηση μεταδίδεται με αλυσίδα στον πίσω τροχό και διακρίνουμε ένα αρκετά μεγάλο γρανάζι στον άξονα. Η μπαταρία βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, είναι προφανώς αφαιρούμενη και έχει χωρητικότητα 960Wh. Επαναφορτίζεται μέσα σε 2,5-4 ώρες (ανάλογα με τον φορτιστή) αλλά δεν ανακοινώνεται η αυτονομία που προσφέρει. Ωστόσο, η Honda αναφέρει πως επιτρέπει στο CRF-E2 να λειτουργεί για 2 ώρες, σε ιδανικές συνθήκες. Αν έπρεπε να μαντέψουμε, πάντως, μια αυτονομία ~30 Km θα αποτελούσε την εκτίμησή μας.

Διακρίνουμε, επίσης, ευμεγέθη δισκόφρενα εμπρός και πίσω, αλλά και μια πολύ μικρή LCD οθόνη στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Αυτή προβάλλει ταχύτητα, στάθμη μπαταρίας και mode λειτουργίας, ενώ σίγουρα θα είναι ευανάγνωστη υπό ήλιο. Τέλος, το μηχανάκι ζυγίζει 45 Kg περίπου, ενώ ο σχεδιασμός του δεν έχει καμία σχέση με τα φουτουριστικά ηλεκτρικά δίκυκλα που παρουσιάζονται το τελευταίο διάστημα.

Σας άρεσε; Τότε θα πρέπει να είστε έτοιμοι για ένα κόστος αρκετά μεγαλύτερο του αντίστοιχου, βενζινοκίνητου CRF50F. Η τιμή του Honda CRF-E2 ανέρχεται στις $2.950, μάλλον λογική σε σύγκριση με άλλα, ηλεκτρικά δίκυκλα της αγοράς. Βέβαια, αν ποτέ έρθει στην Ελλάδα, σίγουρα θα κοστίζει αισθητά περισσότερα χρήματα.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Ηλιακό dirt bike έναντια στους λαθροθήρες της Αφρικής!

Πηγή: TopSpeed.com

Προηγούμενο άρθροΠλήκτρο SOS σε ηλεκτρικά πατίνια από Tier και Flare
Επόμενο άρθρο238.000 ηλεκτρικά σκούτερ διέθεσε η NIU το Q4 2021
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.