Πέρασε ακριβώς ένας μήνας από τη μέρα που γράψαμε για το LeMond Prolog, το ελαφρύτερο ηλεκτρικό ποδήλατο του κόσμου. Το Prolog έχει carbon πλαίσιο και πηρούνι ενώ ζυγίζει μόλις 11,8 Kg, με μπαταρία 250Wh. Το ρεκόρ όμως, μόλις συνετρίβη από το HPS Domestique, που ζυγίζει… 8,5Kg!

Η HPS είναι μια εταιρεία από το Μονακό, γνωστή για τα πανάλαφρα ποδήλατά της. Στόχος της ήταν να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο που δεν θα ήταν πιο βαρύ από ένα συμβατικό, ενώ εξωτερικά τίποτα δεν θα πρόδιδε τα “σωθικά” του. Το αποτέλεσμα της προσπάθειάς της είναι το Domestique.

Το μικρό μοτέρ των 200W είναι καλά κρυμμένο μέσα στη βάση της σέλας και προσφέρει ροπή 20Nm. Υπάρχουν 6 επίπεδα υποβοήθησης του αναβάτη και ο ηλεκτροκινητήρας είναι κατασκευασμένος από γερμανικά και ελβετικά εξαρτήματα.

Που είναι, όμως, η μπαταρία. Το λεπτό, carbon πλαίσιο του Domestique δεν θα μπορούσε να χωρέσει μια μπαταρία, όσο μικρή κι αν ήταν. Εδώ η εταιρεία… μάλλον “έκλεψε”, αφού τοποθέτησε τη μπαταρία στο… “μπουκάλι νερού” που βλέπετε στις φωτογραφίες! Έχει χωρητικότητα 193Wh και επαναφορτίζεται μέσα σε 2 ώρες. Σύμφωνα με την HPS, προσφέρει “έως 3 ώρες υποβοήθησης”. Επιπλέον, το HPS Domestique θα προσφέρεται και με μικρότερη μπαταρία, χωρητικότητας 85Wh. Θα επαναφορτίζεται μέσα σε 1 ώρα και με τόσο μικρό μέγεθος, επιτρέπεται η μεταφορά του ποδηλάτου με αεροπλάνο.

‘Οχι, δεν έχει μέσα νερό, έχει… μπαταρίες!

Φυσικά, η ταχύτητα περιορίζεται στα 25 Km/h, βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Το Domestique απευθύνεται σε λίγους, απαιτητικούς αναβάτες που δεν θα… ιδρώσουν στη θέα της τιμής του: Το ποδήλατο θα κοστίζει €12.000 και αναμένεται τους επόμενους μήνες στην αγορά.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

FREY Beast: Ηλεκτρικό MTB με 1800W και 60V!

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροCurtiss One, η χειροποίητη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα των €95.000!
Επόμενο άρθροREVIEW: Speedway Leger Pro!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.