Η ιταλική Maserati απέχει εδώ και χρόνια από το motorsport αλλά πλέον επιστρέφει επισήμως, μέσω της Formula E. Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση, το ηλεκτρικό μονοθέσιο της εταιρείας θα κάνει το ντεμπούτο του στο ABB FIA Formula E World Championship το 2023.

Λεπτομέρειες δεν έγιναν γνωστές, πέραν του οτι το μονοθέσιο που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι το Gen3, για το οποίο σας έχουμε ήδη γράψει. Να σημειωθεί πως το ιταλικό brand (που πλέον ανήκει στον Όμιλο Stellantis) ήταν ενεργό στους αγώνες μέχρι και το 2010. Το τελευταίο μοντέλο Maserati στο motorsport ήταν η MC12, η οποία αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη.

Η Gen 3 Formula E θα είναι το πιο αποδοτικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο. Τουλάχιστον το 40% της ενέργειας που θα καταναλώνει, θα προέρχεται από το σύστημα ανάκτησης ενέργειάς της κατά την πέδηση (regenerative braking). Θα είναι η πρώτη τετρακίνητη Formula με ισχύ 335 ίππων στους εμπρός τροχούς και 470 ίππων στους πίσω. Διπλάσια συνολικά ισχύς, λοιπόν, σε σχέση με τα τωρινά (Gen 2) μονοθέσια, η οποία θα φτάνει τους 800 ίππους (600kW). Επίσης θα είναι η πρώτη Formula χωρίς υδραυλικά πίσω φρένα, χάρη στο σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Η τελική της ταχύτητα θα φτάνει τα 320 Km/h και συνολικά θα είναι ελαφρύτερη από την Gen 2.

Τέλος, στην ανακοίνωση αναφέρεται η πίστη της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση. Όλα τα νέα μοντέλα της Maserati θα είναι διαθέσιμα και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, συμπεριλαμβανόμενων των Grecale, GranTurismo, GranCabrio και MC20.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Ιδού η Gen 3 Formula E, τετρακίνητη με 800 ίππους!

Αρχική εικόνα: Maserati Formula E 2018 concept

Προηγούμενο άρθροΗλεκτρική μοτοσυκλέτα 48V από τη Valeo
Επόμενο άρθροKYMCO Like 125 EV, έρχεται Ευρώπη στα €1.200!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.