Ο “αγώνας δρόμου” για την αυτόνομη οδήγηση εντείνεται και παρά τις μεγάλες προόδους της Tesla και του FSD της, η Mercedes-Benz είναι αυτή που πήρε την πρώτη, πολυπόθητη άδεια για την κατασκευή και διάθεση ενός Level 3 αυτόνομου οχήματος. Συγκεκριμένα, αφορά την S-Class που θα πωλείται από το 2022, στη Γερμανία.

Η άδεια που δόθηκε από τη ρυθμιστική αρχή UN-R157 αφορά μόνο τη Γερμανία, προς το παρόν και η τεχνολογία της MB ονομάζεται Drive Pilot. Η νέα S-Class θα είναι πλήρως αυτόνομη μέχρι και τα 60 Km/h αλλά μόνο σε ένα δίκτυο 13.191 Km της Autobahn. Πρόκειται για δρόμους που ήδη έχουν χαρτογραφηθεί από την MB, για μέγιστη ασφάλεια. Προφανώς οι ταχύτητες είναι συνήθως μεγαλύτερες σε αυτούς τους δρόμους και τα 60 Km/h ίσως είναι επικίνδυνα λίγα. Ωστόσο, τα σενάρια χρήσης της λειτουργίας αφορούν μποτιλιάρισμα ή περιορισμένη ροή οχημάτων με χαμηλότερες ταχύτητες.

Το σύστημα θα βασίζεται σε LiDAR αισθητήρες, κάμερες, εξωτερικά μικρόφωνα και ένα εξαιρετικά ακριβές GPS. Επιπλέον, η S-Class θα έχει ένα ξεχωριστό ηλεκτρικό υποσύστημα για το τιμόνι και τα φρένα. Έτσι, ακόμα και σε περίπτωση δυσλειτουργίας/απενεργοποίησης του οχήματος, η διεύθυνση και η πέδηση θα λειτουργήσουν.

Το “Level 3” σημαίνει οτι ο οδηγός δεν θα χρειάζεται καν να αγγίζει το τιμόνι, αν δεν το θέλει. Μέχρι σήμερα, τα “Level 2” συστήματα αυτόνομης οδήγησης απαιτούν την αμέριστη προσοχή του οδηγού και στις περισσότερες περιπτώσεις, το να αγγίζει, έστω, το τιμόνι. Στα Level 3 οχήματα αυτό δε θα είναι απαιτούμενο, υπό προϋποθέσεις. Το όχημα θα μπορεί να αντιδράσει μόνο του ακόμα και σε κάτι αναπάντεχο, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Σε κάθε περίπτωση, τουλάχιστον όσον αφορά την Ευρώπη, η Mercedes-Benz μπορεί να υπερηφανεύεται για την “πρωτιά”. Αξίζει να αναφερθεί οτι η Honda διαθέτει ένα Level 3 αυτόνομο Honda Legend αλλά μόνο στην Ιαπωνία και μόνο με τη μορφή leasing.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Tesla FSD: Μπορεί η αυτόνομη οδήγηση να είναι “beta”;

Πηγή: InsideEVs

Προηγούμενο άρθροΑπαγόρευση ηλεκτρικών πατινιών στο Tube του Λονδίνου
Επόμενο άρθροΞεκινά η παραγωγή του Opel Vivaro-e HYDROGEN
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.