Η κινέζικη Nio είναι ένας μεγάλος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων, που όμως μέχρι σήμερα δεν είχε κάνει το μεγάλο “άλμα” της εισόδου στην Ευρώπη. Απ’ότι φαίνεται, η εταιρεία ξεκινά τη δραστηριότητά της στη Γηραιά Ήπειρο μέσω της Νορβηγίας, της χώρας με το μεγαλύτερο μερίδιο EVs παγκοσμίως.

Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η Nio θα ξεκινήσει τις παραδόσεις του ES8 SUV της, σύμφωνα με τον CEO της, William Li. Η εταιρεία γνωρίζει οτι εισέρχεται σε μια αγορά με μεγάλο ανταγωνισμό από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ωστόσο, το να αυτοπεριοριστεί στην αγορά της Ασίας, μακροπρόθεσμα, θα την έφερνε σε αδιέξοδο.

Η Νορβηγία έχει στόχο την πώληση οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων από το 2025 και μετά. Η απόφαση της Nio να “μπει” στην Ευρώπη μέσω της Νορβηγίας δείχνει εύλογη. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός της θα είναι αμείλικτος καθώς τα μοντέλα των Audi, Tesla και Nissan είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στη σκανδιναβική χώρα. Έτσι, το κύριο όπλο της θα είναι η επιθετική τιμολόγηση, πιθανότατα.

Μια πιθανή αποτυχία της Nio στη Νορβηγία, ίσως φέρει κι άλλα προβλήματα στην εταιρεία. Πριν 2 χρόνια βρέθηκε στα πρόθυρα της κατάρρευσης και διεσώθη, πρακτικά, χάρη στην αγορά της Κίνας και την κρατική στήριξη. Και εκεί, όμως, Xpeng, Li Auto και νέοι παίκτες όπως η Baidu και η Xiaomi, κάνουν το έργο της δύσκολο. Ωστόσο, η Nio έχει δείξει πολύ ενδιαφέροντα δείγματα, κατά καιρούς. Όπως την πώληση οχημάτων χωρίς μπαταρία, με συνδρομή για τη χρήση μπαταριών, στην Κίνα.

Για να δούμε, θα τα καταφέρει;

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Παρουσιάστηκε το NIO eT7 sedan με αυτονομία 1.000Km!

Πηγή: Bloomberg

 

Προηγούμενο άρθροΣχεδόν έτοιμο το ηλεκτρικό σκούτερ Yamaha E01
Επόμενο άρθροΠως να ΜΗΝ οδηγείτε ένα ηλεκτρικό πατίνι (video)
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.