Πριν μερικούς μήνες, στο πλαίσιο της πανελλαδικής παρουσίασης του Audi Q4 e-tron, είχαμε ενημερωθεί από τους ανθρώπους της εταιρείας για το πλάνο εξηλεκτρισμού της γκάμας της μέχρι το 2025. Διανύουμε το 2022 και το πλάνο προχωρά, όπως αποδεικνύουν και οι πρώτες φωτογραφίες του Audi A6 Avant e-tron wagon που ήδη κάνουν το “γύρο του Διαδικτύου”, εδώ και λίγες ώρες.

Πρόκειται για concept, προς το παρόν, αλλά δείχνει αρκετά “ώριμο” ως σχέδιο για ευρεία παραγωγή. Αναμένεται το 2024 και βασίζεται εν πολλοίς στο Audi A6 e-tron concept που είδαμε πέρυσι για πρώτη φορά. Έχει ίδιο μήκος με το βενζινοκίνητο A6 wagon αλλά είναι πιο φαρδύ από το RS6 και 5cm πιο χαμηλό (ελέω μπαταρίας). Η Audi ανακοινώνει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24. Έντονη η παρουσία του διαχύτη στο πίσω μέρος για μείωση του lift, ενώ πολλοί “κρυφοί” αεραγωγοί στη μάσκα ψύχουν μπαταρία, ηλεκτροκινητήρες, φρένα και διοχετεύουν τον αέρα ομοιόμορφα γύρω από το αμάξωμα.

Tech specs

Το A6 e-tron και το Avant θα βασίζονται στη νέα, κλιμακούμενη πλατφόρμα PPE της εταιρείας. Σε αυτήν, άλλωστε, θα βασίζεται η ηλεκτρική Porsche Macan και το Audi Q6 e-tron SUV. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα έχει τάση λειτουργίας 800V και η ταχύτητα φόρτισης θα αγγίζει τα 270kW. Έτσι, το μοντέλο θα μπορεί να ανακτά αυτονομία περίπου 300 Km με 10′ φόρτισης. Το… 5-80% θα γίνεται σε κάτω από 25′. Μάλιστα, ήδη η Kosmocar-Audi στην Ελλάδα έχει τοποθετήσει 4 τέτοιους DC ταχυφορτιστές σε ορισμένες αντιπροσωπείες της, οι οποίοι εν καιρώ θα μπορούν να αποδώσουν 300kW.

Η μπαταρία του A6 Avant e-tron θα έχει χωρητικότητα περίπου 100 kWh. Στόχος της εταιρείας είναι μια αυτονομία έως 700 Km κατά WLTP. Δύο ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδουν συνολικά 469 ίππους και 800 Nm ροπής στους τέσσερις τροχούς, όταν απαιτείται. Το 0-100 Km/h θα έρχεται σε κάτω από 4″ ενώ θα υπάρξει και έκδοση με ένα ηλεκτροκινητήρα, με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και μικρότερη συνολική απόδοση. Η αερανάρτηση εξασφαλίζει την άνεση παρά την ύπαρξη τροχών έως 22″. Θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής καμερών αντί των πλαϊνών καθρεπτών, matrix LED και OLED φωτιστικά σώματα και λοιπά “καλούδια”. Τέλος, ίσως δούμε και ένα Audi RS6 e-tron μοντέλο για όσους θέλουν ακόμα καλύτερες επιδόσεις και πιο sport χαρακτήρα από το όχημά τους.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Πρώτη βόλτα με το Audi Q4 e-tron!

Πηγή: Caranddriver.com

Προηγούμενο άρθροREVIEW: EMW GO4!
Επόμενο άρθρο15η Πανελλαδική Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας (21-27 Μαρτίου 2022)
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.