Τρεις νέες σειρές ηλεκτρικών ποδηλάτων παρουσίασε η ιταλική Bianchi, για χρήση δρόμου αλλά και off-road.

Οι νέες σειρές E-Omnia περιλαμβάνουν 8 διαφορετικά μοντέλα:

  • Τα E-Omnia C-Type για χρήση εντός πόλης
  • Τα E-Omnia T-Type για touring χρήση
  • Τα E-Omnia X-Type για χρήση εκτός δρόμου

Επιπλέον, η Bianchi λανσάρει και ένα νέο, 3D, online εργαλείο διαμόρφωσης του ποδηλάτου, όπως επιθυμεί ο πελάτης. Έτσι μπορείτε να επιλέξετε μετάδοση με ιμάντα ή αλυσίδα, ABS, stand, να παραμετροποιήσετε την εμφάνιση/χρώμα κ.λπ. Η εταιρεία υποστηρίζει πως το εργαλείο προσφέρει έως 8.500 διαφορετικούς συνδυασμούς.

Όλα τα E-Omnia έχουν ηλεκτροκινητήρα μεσαίας τριβής Bosch Performance CX, ο οποίος αποδίδει 85 Nm ροπής. Μπορεί να υποβοηθήσει την ποδηλάτηση έως και κατά 340%. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο μπαταριών, 500 ή 625Wh, αλλά υπάρχει η δυνατότητα και για διπλή μπαταρία.

Η σειρά C-Type έχει ενσωματωμένη σχάρα μεταφοράς και step-through πλαίσιο για άνετη, καθημερινή χρήση, με τιμές που ξεκινούν από τα €3.320. Η σειρά T-Type έχει ανάρτηση στο εμπρός μέρος και διαφορετικό σχεδιασμό ώστε να επιτρέπει την περιστασιακή χρήση εκτός δρόμου, αλλά χωρίς να χάνεται η άνεση εντός πόλης (από €3.370). Μια ακριβότερη λύση είναι η σειρά FT-Type που διαθέτει ανάρτηση και στο πίσω μέρος, αλλά και ενσωματωμένη σχάρα, με τιμές που ξεκινούν από €4.900. Τέλος, η σειρές X-Type και FX-Type απευθύνονται στους hardcore, off-road αναβάτες με ολοκληρωμένο σύστημα ανάρτησης, λασπωτήρες και ασυμμετρικό ψαλίδι για μικρότερη επιβάρυνση της μετάδοσης. Ξεκινούν από τα €3.450 και τα €4.800 αντίστοιχα.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το online configuration tool της Bianchi.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

 

Δείτε επίσης:

Ποδηλατικές υποδομές στην Ε.Ε – Σε ποια θέση είναι η Ελλάδα;

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΠαρουσιάστηκε το Segway Ninebot S Max
Επόμενο άρθροΑύξηση στο όριο επιβατών σε ΙΧ, ΤΑΞΙ, Ε.Ι.Χ με οδηγό, διπλοκάμπινα, μικτής χρήσης και τύπου ΒΑΝ οχήματα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.