Οι μετατροπές ιστορικών/κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, διχάζοντας τους λάτρεις των παλιών μοντέλων. Ορισμένοι συμφωνούν με τα ηλεκτρικά restomods καθώς μπορούν να δώσουν νέα πνοή σε ένα αυτοκίνητο που πιθανότατα θα κατέληγε να σαπίζει σε κάποιο χωράφι ή θα γίνοταν… “κύβος” στην πλησιέστερη πρέσα. Από την άλλη πλευρά, πολλοί δυσανασχετούν με την προσθήκη μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα σε ένα ιστορικό όχημα, καθώς αλλοιώνει τον αρχικό του χαρακτήρα και στερεί από τον οδηγό την αίσθηση που προσφέρει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Όταν, όμως, η ίδια η Opel παρουσιάζει ένα ηλεκτρικό Manta, είναι δύσκολο να το αγνοήσεις!

Ιδού, λοιπόν, το Opel Manta GSe ElektroMOD! Παρουσιάστηκε σήμερα από την Opel και βασίζεται στο σασί ενός κλασικού Manta A, αλλά έχει ηλεκτρική “καρδιά”! Ο 4κύλινδρος κινητήρας έδωσε τη θέση του σε έναν ηλεκτροκινητήρα των 147 Ps. Η κίνηση, φυσικά, μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Παραδόξως, όμως, βρίσκουμε και ένα 4τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων! Έτσι, ο οδηγός μπορεί να το αφήσει μονίμως στην 4η σχέση και να κινείται χωρίς να αλλάζει, όπως συμβαίνει με πολλά EVs μιας σχέσης. Άλλωστε, η ροπή των 255 Nm σε όλο σχεδόν το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, εξασφαλίζει αυτή τη δυνατότητα. Όμως, ο οδηγός μπορεί και να αλλάζει σχέσεις αν το επιθυμεί, ενθυμούμενος το πως ήταν αρχικά το Manta.

Η μπαταρία του ηλεκτρικού Opel Manta έχει χωρητικότητα 31kWh και του προσφέρει αυτονομία 200 Km. Ο on-board φορτιστής επιτρέπει μέχρι 9kW ισχύος και το γέμισμά της σε 4 ώρες. Επίσης, υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας για τη μπαταρία.

Εξωτερικά και εσωτερικά

Από αισθητικής σκοπιάς, το Manta διατηρεί τη χαρακτηριστική του εμφάνιση αλλά έχει αρκετές σύγχρονες “πινελιές”. Η διχρωμία κίτρινου-μαύρου με τις χαρακτηριστικές λωρίδες παραπέμπει ευθέως στο θρυλικό Manta GT/E. Ολόκληρη η εμπρός μάσκα έχει αντικατασταθεί από ένα ψηφιακό panel που προβάλλει το λογότυπο της Opel αλλά και λοιπά “γραφικά” ή λέξεις. Τα φανάρια εμπρός και πίσω είναι LED ενώ οι 17″ τροχοί είναι ένας συνδυασμός κλασικών σχεδίων των 70s και σύγχρονων που συναντούμε συνήθως σε EVs.

Στο εσωτερικό έχουμε το “Pure Panel” που προέρχεται από το Opel Mokka. Δύο οθόνες, των 12 και 10 ιντσών αντίστοιχα, προβάλλουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το Manta GSe διαθέτει ακόμα και Bluetooth Audio, στο οποίο έχει βάλει το χεράκι της η γνωστή Marshall. To τριάκτινο τιμόνι επίσης παραπέμπει στα 70s ενώ τα σπορ καθίσματα προέρχεται από το Opel Adam S μοντέλο πόλης. Ωστόσο, δεν θα ξεχάσετε τις “ρίζες” του οχήματος αφού… τα παράθυρα είναι χειροκίνητα, με μανιβέλα!

Δυστυχώς, το Opel Manta GSe ElektroMOD είναι… one-off. Κοινώς, δεν θα διατεθεί προς πώληση αλλά φτιάχτηκε για να δείξει οτι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι συναρπαστική και για τους μεγαλύτερους σε ηλικία, ποντάροντας στον περίφημο παράγοντα του “nostalgia”. Βέβαια, αν υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον από πιθανούς αγοραστές, γιατί όχι…;

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Ford Cortina του 1962 με ηλεκτρικό μοτέρ από Tesla!

Πηγή: Autoexpress

Προηγούμενο άρθροΣε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για εξέταση οδηγών και για τα ιστορικά οχήματα
Επόμενο άρθροΣε ισχύ η ισοδυναμία αδειών οδήγησης ΙΧ – μοτο!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.