Μπορεί το παλιό, κλασικό Segway να έχει περάσει στην ιστορία αλλά η μητρική, πλέον Segway-Ninebot, συνεχίζει να λανσάρει αυτοεξισορροπούμενα οχήματα που ακολουθούν το ίδιο concept. Το νέο μοντέλο της κατηγορίας αυτής ονομάζεται Ninebot S Max και έγινε διαθέσιμο στις ΗΠΑ.

Η κύρια διαφορά του σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο της Ninebot εντοπίζεται στο τιμόνι. Πλέον, η κολώνα του τιμονιού είναι πτυσσόμενη και ο αναβάτης μπορεί να τη χρησιμοποιήσει με τα χέρια του. Δίνοντας κλίση στο τιμόνι αριστερά ή δεξιά, ο αναβάτης μπορεί να ελέγξει το Ninebot S Max ευκολότερα. Μάλιστα, μπορεί με ασφάλεια να χρησιμοποιηθεί με το ένα χέρι, αφήνοντας το άλλο ελεύθερο.

Επιπλέον, η προέκταση της κολώνας μπορεί να αφαιρεθεί και ο αναβάτης να ελέγχει το S Max με τα γόνατά του, όπως συνέβαινε και στο προηγούμενο μοντέλο, το Segway i2.

Πάνω στο τιμόνι υπάρχει μια μικρή οθόνη που προβάλλει την ταχύτητα σε πραγματικό χρόνο. Το S Max είναι φθηνότερο από τον προκάτοχό του, αλλά και ελαφρύτερο. Ζυγίζει 22,7 Kg και διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες των 2.400W (peak), έναν σε κάθε τροχό. Η ισχύς του είναι αρκετή ακόμα και για μεγάλες κλίσεις αλλά η ταχύτητά του περιορίζεται στα 20 Km/h. Όσο για την αυτονομία του, αγγίζει τα 38 Km χάρη στη μπαταρία των 432Wh.

Ίσως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του S Max, καθώς λίγοι θα το προτιμούσαν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις στην πόλη, είναι η δυνατότητα μετατροπής του σε… ηλεκτρικό καρτ! Σε συνδυασμό με το Gokart kit της Segway-Ninebot, το S Max γίνεται τετράτροχο, με ισχύ 4.800 Watts και τελική 37 Km/h! Η αυτονομία του, ωστόσο, πέφτει στα 25 Km. Το Gokart kit κοστίζει $849 και το S Max κοστίζει άλλα τόσα δολλάρια, με τις προπαραγγελίες του να έχουν “ανοίξει” στο Indiegogo.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Ηλεκτρικό καρτ από Xiaomi – Ninebot και Lamborghini!

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΠρώτη βόλτα με το Honda e!
Επόμενο άρθροΝέα ηλεκτρικά ποδήλατα E-Omnia από την Bianchi
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.