Οι μετατροπές κλασικών/ιστορικών οχημάτων σε ηλεκτρικά κερδίζουν διαρκώς υποστηρικτές, καθώς επιτρέπουν σε πολλά αυτοκίνητα να “σωθούν” από την καταστροφή και να διατηρήσουν το ανεπανάληπτο σχήμα τους, αλλά χωρίς τα “μειονεκτήματα” των παλαιών κινητήρων και περιφερειακών. Περί ορέξεως… βέβαια, αφού έτσι αλλοιώνεται ο χαρακτήρας τους, σύμφωνα με πολλούς λάτρεις των κλασικών. Σε κάθε περίπτωση, όμως, τα πλεονεκτήματα είναι πολλά. Και κάπως έτσι, γεννήθηκε η ηλεκτρική Rolls Royce Phantom V!

Η Phantom V κατασκευάστηκε μεταξύ 1959 και 1968, σε 832 “αντίτυπα”. Κάτω από το καπό της υπήρχε ένας V8 6,2 λίτρων, συνδυασμένος με ένα 4τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Φυσικά, μιλάμε για ένα timeless σχεδιασμό που ακόμα και σήμερα εντυπωσιάζει, αποπνέοντας πολυτέλεια και χλιδή.

Για τους ελάχιστους τυχερούς κατόχους μιας Phantom V, λοιπόν, μια βρετανική εταιρεία, η Lunaz, αναλαμβάνει την πλήρη μετατροπή της σε ηλεκτρική! Τοποθετεί τον, σχεδιασμένο από την ίδια, ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία πολύ μεγάλης χωρητικότητας (120kWh) που προσφέρει αυτονομία έως 480 Km! Μπορεί το νούμερο να μην εντυπωσιάζει, αλλά αν αναλογιστούμε το βάρος και την αεροδυναμική της Phantom V, γίνεται αντιληπτό το γιατί χρειάζεται μια τόσο μεγάλη μπαταρία.

Μόλις 30 ηλεκτρικές Phantom V θα κατασκευαστούν αλλά η Lunaz δε σταματά εκεί. Στα πλάνα της είναι και η μετατροπή των Rolls Royce Silver Cloud σε ηλεκτρικά μοντέλα, με μια πλήρη ανακατασκευή μέχρι τελευταίας βίδας. Επιπλέον, στο site της εταιρείας βλέπουμε αντίστοιχες υπηρεσίες για τις Jaguar XK120 και Bentley S2 Flying Spur. Το ερώτημα είναι, ποιος έχει ανάγκη μια παλιά, ηλεκτρική Rolls Royce; Ίσως κάποιος που την χρησιμοποιεί πολύ συχνά και επιζητά αξιοπιστία, είναι η απάντηση…

Δείτε επίσης: Ford Cortina του 1962 με ηλεκτρικό μοτέρ από Tesla!

Πηγή: Inhabitat

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.