Αρχική EVs e-Cars “Κόφτης” στα 180 Km/h και για τα μοντέλα της Cupra
cupra ev τελική ταχύτητα 160 180 km/h κόφτης (2)

“Κόφτης” στα 180 Km/h και για τα μοντέλα της Cupra

Στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου για την είσοδο της εταιρείας στην αγορά της Αυστραλίας, ο Αντιπρόεδρος του τμήματος R&D της Cupra, Dr. Werner Tietz, ανέφερε πως τα μελλοντικά EVs της εταιρείας θα έχουν περιοριστή τελικής ταχύτητας το πολύ στα 180 Km/h. Η δήλωση ήρθε ως απάντηση σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν θα υπάρξει μετάδοση 2 σχέσεων σε κάποιο μελλοντικό μοντέλο. Ο Dr. Tietz, λοιπόν, απάντησε οτι αυτό δεν χρειάζεται, αφού μια σχέση μπορεί άνετα να καλύψει την κίνηση και επιτάχυνση από τα 0 έως και τα 180 Km/h σε ένα EV.

Είναι ακριβό, προσθέτει βάρος… στα μοντέλα μας θα περιορίσουμε την τελική ταχύτητα στα 160-180 Km/h, ανάλογα με το μοντέλο. Έτσι, δεν χρειαζόμαστε περισσότερες σχέσεις.”, είπε μεταξύ άλλων.

Θυμίζουμε οτι η Volvo ήταν η πρώτη εταιρεία που εφάρμοσε περιοριστή στα 180 Km/h για όλα τα μοντέλα της, αρχής γενόμενης στα μέσα του 2020. Η αλήθεια είναι πως τα περισσότερα entry-level και mid-range ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ήδη περιοριστές στα 160 ή τα 180 Km/h. Παραδείγματα πολύ κοντινά στα μοντέλα της Cupra, αφού μοιράζονται τις ίδιες πλατφόρμες, είναι τα VW ID.3 και Audi Q4 e-tron που ήδη έχουμε οδηγήσει και παρουσιάσει στο GetElectric.gr.

To γιατί η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα EVs, δεν έχει να κάνει με κάποια νομοθεσία, αλλά με τις ιδιαιτερότητές τους. Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα, έχουμε γράψει ένα σχετικό άρθρο που θα βρείτε εδώ.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης: 

Τα EVs αλλάζουν ό,τι ξέραμε για την τελική ταχύτητα

Πηγή: WhichCar.com.au

 

Προηγούμενο άρθροΝέες τιμές για τα ηλεκτρικά δίκυκλα της NIU στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΈρευνα: Το κόστος της αυτοκίνησης προβληματίζει τους οδηγούς
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.