Σύμφωνα με δημοσιεύματα κινεζικών μέσων ενημέρωσης, η Chery παρουσίασε σε συνέδριο την πρώτη της solid-state μπαταρία. Το νέο πρωτότυπο μπαταρίας επιτυγχάνει ενεργειακή πυκνότητα 600 Wh/kg.
Τα EVs που είναι εξοπλισμένα με αυτή την τεχνολογία θα μπορούσαν θεωρητικά να διανύσουν περισσότερα από 1.500 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, αν και η πραγματική αυτονομία αναμένεται να είναι 1.300 χιλιόμετρα. Η εταιρεία επιβεβαίωσε το σχέδιό της να ξεκινήσει πιλοτική χρήση της το 2026 και να προχωρήσει σε ευρύτερη διάθεση στην αγορά το 2027. Σύμφωνα με το Carnewschina, ο στέρεος ηλεκτρολύτης είναι συνθετικός (polymer) και η κάθοδος είναι από μαγκάνιο και πλούσια σε λίθιο.
Στα τέλη του 2024, η Chery ανακοίνωσε την ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης, οι οποίες σχεδιάζονταν να επιτύχουν ενεργειακή πυκνότητα 400 Wh/kg την ίδια χρονιά, με την πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή σε αυτοκίνητα να προγραμματίζεται για το 2026. Η μαζική παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2027. Την ίδια περίοδο, η Chery ανακοίνωσε ότι θα ιδρύσει μια νέα θυγατρική εταιρεία μπαταριών, την Kunpeng Battery Brand. Εν τω μεταξύ, υπογράφηκε συμφωνία προμήθειας με την LG Energy Solution για κυλινδρικά στοιχεία.
Η ανάπτυξη των μπαταριών στερεάς κατάστασης έχει ενταθεί τον τελευταίο καιρό, με την Toyota να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Sumitomo πριν από λίγες ημέρες, ενώ το Ινστιτούτο Έρευνας Μετάλλων της Κίνας ανέπτυξε ένα νέο πολυμερές για μπαταρίες στερεάς κατάστασης, πρόσφατα. Η SK On άνοιξε επίσης ένα νέο πιλοτικό εργοστάσιο για να επιταχύνει την ανάπτυξη των μπαταριών στερεάς κατάστασης, ενώ η Volkswagen μειώνει επίσης το “χάσμα” ανάπτυξης με τη δική της τεχνολογία μπαταριών.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Chery Grand Launch Event: Η Chery και το Tiggo 4, επίσημα στην Ελλάδα
Πηγή: Electrive

















