Για άλλη μια φορά στο στόχαστρο των γερμανικών αρχών μπαίνει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Tesla, συγκεκριμένα η λειτουργία αυτόματης αλλαγής λωρίδας του (Auto Lane Change) στο AutoPilot/FSD.

Σύμφωνα με αναφορές, η αρμόδια ρυθμιστική αρχή (KBA) ερευνά το χαρακτηριστικό αυτό και το κατά πόσο είναι νόμιμο για χρήση στους γερμανικούς δρόμους. Δεν δίνονται λεπτομέρειες για το που εντοπίζεται το πιθανό ζήτημα, δυστυχώς. Σε περίπτωση που αποφανθούν αρνητικά, τότε η απόφαση ίσως επηρεάσει τη διαθεσιμότητα του Auto Lane Change σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. Συμπεριλαμβανόμενης και της Ελλάδας φυσικά…

Η Αυτόματη Αλλαγής Λωρίδας επιτρέπει αυτό που υποδηλώνει η ονομασία της, κατά τη χρήση σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας εν γένει. Να σημειωθεί οτι ήδη οι Ευρωπαίοι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν λιγότερες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης σε σχέση π.χ. με τους αμερικάνους κατόχους, είτε μέσω του AutoPilot, είτε μέσω του πληρέστερου FSD πακέτου.

Η KBA δήλωσε πως είναι σε επικοινωνία τόσο με την Tesla, όσο και με την ολλανδική ρυθμιστική αρχή RDW. Η RDW είναι υπεύθυνη εν γένει για τις όποιες εγκρίσεις των οχημάτων της Tesla στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει πως οποιαδήποτε απόφαση θα μπορούσε να έχει άμεση ισχύ σε όλη την Ευρώπη, αν οριστικοποιηθεί. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με τις ευρωπαϊκές αρχές για το Autopilot. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και το 2020, στη Γερμανία. Την ίδια στιγμή, ένα γερμανικό μοντέλο (Mercedes S Class) είναι το πρώτο που πήρε άδεια για λειτουργία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στην Ευρώπη, αν και θα ισχύσει μόνο για τους γερμανικούς δρόμους.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Τα EVs αλλάζουν ό,τι ξέραμε για την τελική ταχύτητα

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθρο€2.000.000 πρόστιμο στην Αττική Οδό για τον εγκλωβισμό των οδηγών
Επόμενο άρθροREVIEW: NIU KQi3 Sport και KQi3 Pro!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.