Όπως αναμενόταν, σήμερα πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση των επερχόμενων ηλεκτρικών μοντέλων της Segway-Ninebot για το 2022. Η παρουσίαση έγινε σε δύο σκέλη και αφορούσε τόσο τα νέα ηλεκτρικά πατίνια, για τα οποία πρώτοι σας είχαμε γράψει πριν λίγες εβδομάδες, όσο και τα νέα ηλεκτρικά σκούτερ της εταιρείας που αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά. Έτσι, είχαμε τη δυνατότητα να μάθουμε περισσότερα για τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά, αλλά και τις τιμές τους.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης που έγινε για την αμερικάνικη αγορά, είδαμε την πρόοδο της εταιρείας την τελευταία πενταετία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της, τα ηλεκτρικά μοντέλα που έχει διαθέσει παγκοσμίως έχουν διανύσει αρκετά χιλιόμετρα ώστε να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά 229.000 τόνους. Η παρουσίαση αφορούσε περισσότερο την αγορά μικροκινητικότητας, η οποία αναμένεται να φτάσει σε αξία τα $500 δις μέχρι το 2030, παγκοσμίως.

Segway P65 και P100S

Μετά από μια σύντομη αναφορά στα επερχόμενα ηλεκτρικά σκούτερ της Segway, ήρθε η ώρα των πατινιών της. Δύο “hot” μοντέλα που ξέρουμε ήδη οτι θα έρθουν και στην Ελλάδα μέσα στο 2022 είναι τα Segway P65 και P100S. Ουσιαστικά είναι οι διάδοχοι του εξαιρετικά δημοφιλούς Ninebot Max – G30 (δείτε το review μας εδώ) που μέχρι σήμερα ήταν και το ισχυρότερο πατίνι της εταιρείας. Δυστυχώς, ακόμα και το Max δεν έχει αρκετή ισχύ για ανηφόρες άνω του 10%, οπότε η εταιρεία θέλησε να επεκταθεί και στην κατηγορία των ισχυρότερων πατινιών.

Το Segway P65 δεν θα έχει αναρτήσεις, μεν, αλλά θα έχει ισχύ 500W (1.080W peak), αυτονομία έως 65Km και εμπρός δισκόφρενο, με e-brake στον πίσω τροχό. Η τελική του θα αγγίζει τα 35 Km/h αν και προφανώς στην Ευρώπη θα έρχεται περιορισμένο στα 25 Km/h. Το ίδιο θα ισχύσει και για το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το P100S. Με ανάρτηση εμπρός και πίσω (torsion bar), δισκόφρενα εμπρός και πίσω, αυτονομία έως… 100 Km και ισχύ 650W (1.350W), θα είναι ένα σαφώς βαρύτερο αλλά και ανώτερο μοντέλο, τόσο από το Max, όσο και από το P65. Η τελική του θα αγγίζει τα 43 Km/h και θα ανεβαίνει σε κλίσεις έως και 23 μοιρών, σύμφωνα με την Segway.

Segway GT1 και GT2

Στη συνέχεια, ήρθε η σειρά των Segway GT1 και GT2, δύο πατινιών πολύ πιο ισχυρών και high-end απ’ότι θα περίμενε κανείς από την εταιρεία. Αμφότερα θα έχουν ρυθμιζόμενη ανάρτηση 15 επιπέδων εμπρός και πίσω (διπλό ψαλίδι εμπρός, trailing arm πίσω). Τo GT1 θα έχει ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 1.400W (3.000W peak) και θα φτάνει τα 60 Km/h, ενώ θα κάνει το 0-48 Km/h σε 7,5″. Η αυτονομία του θα αγγίζει έως και τα 70 Km χάρη στη μπαταρία των 1.008Wh. Το Segway GT2, από τη μεριά του, θα έχει δύο μοτέρ με συνολική ισχύ 3.000W (6.000W peak). Θα φθάνει τα 70 Km/h και θα κάνει το 0-48 Km/h σε μόλις 3,9″. Η μπαταρία των 1.512Wh θα προσφέρει αυτονομία έως 90 Km και επίσης το πατίνι θα έχει διαφανή OLED οθόνη, αντί της απλής LCD του GT1.

Τιμές και διαθεσιμότητα

Τα παραπάνω ήταν γνωστά σε ένα βαθμό, αλλά “ερωτηματικό” παρέμενε η τιμή τους. Στην ευρωπαϊκή παρουσίαση που έγινε σήμερα το πρωί, δεν υπήρξε αναφορά στην τιμή των νέων πατινιών. Ευτυχώς αυτό συνέβη στην αμερικάνικη, έστω και σε δολλάρια, οπότε πλέον έχουμε μια πρώτη εικόνα για το κόστος τους. Το Segway P65, λοιπόν, αναμένεται την 1η Αυγούστου έναντι $1.499 στις ΗΠΑ. Το Segway P100S, αντίστοιχα, θα κοστίζει $1.999. Αμφότερα τα πατίνια θα εξελιχθούν και μέσω της διαδικασίας του crowdfunding, όπως συνηθίζει η εταιρεία. Όσο για τα GT1 και GT2, αναμένονται στις ΗΠΑ τον Ιούλιο έναντι $2.999 και $3.999. Θυμίζουμε οτι μπορείτε να δείτε ακόμα μερικά specs τους εδώ.

Ολόκληρες τις παρουσιάσεις μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Segway US Press Day 2022

Segway-Ninebot EU press day

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Long-Term REVIEW: 1.000 Km με το Segway E110SE!

Προηγούμενο άρθροΕκτενής έκθεση της EY για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη
Επόμενο άρθροΗ Tier εξαγόρασε την Spin από την Ford
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.