Αρχική Micromobility Το e-bikes της RideMovi “βγήκαν” στην Αθήνα, σύντομα και στη Θεσσαλονίκη

Το e-bikes της RideMovi “βγήκαν” στην Αθήνα, σύντομα και στη Θεσσαλονίκη

e-bikes ridemovi ελλάδα ηλεκτρικά ποδήλατα αθήνα θεσσαλονίκη evedima ride sharing (6)

Όπως σας είχαμε ενημερώσει πρόσφατα και αποκλειστικά, η RideMovi έφερε τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά ποδήλατά της στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Free Now (πρώην Beat). Τα ποδήλατα είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή μόνο μέσω του app της RideMovi. Εντός των επόμενων ημερών θα είναι διαθέσιμα και μέσω του app της Free Now. Από το μεσημέρι της Τρίτης, 100 e-bikes βρίσκονται στους δρόμους της Αθήνας, ενώ σύντομα θα αυξηθεί ο αριθμός τους και θα βρεθούν και στην Θεσσαλονίκη.

e-bikes ridemovi ελλάδα ηλεκτρικά ποδήλατα αθήνα θεσσαλονίκη evedima ride sharing (6)

Η αυτονομία των ποδηλάτων αγγίζει τα 50 Km, σύμφωνα με το app. Η χρέωση ανέρχεται σε €1 για το ξεκλείδωμα του ποδηλάτου και €0,25 για κάθε λεπτό χρήσης έπειτα.

Τα e-bikes δεν περιορίζονται αποκλειστικά στο κέντρο της πρωτεύουσας. Θα τα βρείτε και σε ορισμένες περιοχές των προαστίων, για παράδειγμα στην Γλυφάδα και το Χαλάνδρι. Αυτή τη στιγμή περίπου 100 ποδήλατα έχουν γίνει deployed αλλά ο αριθμός τους θα αυξηθεί μέσα στις επόμενες ημέρες. Στόχος είναι να φθάσουν τα 500 μέχρι το τέλος της χρονιάς και τα 1.000 στους πρώτους μήνες του 2023.

Όσον αφορά τη Θεσσαλονίκη, όπου η μικροκινητικότητα είναι επίσης ιδιαίτερα ανεπτυγμένη και οι κάτοικοι και επισκέπτες μπορούν να επωφεληθούν από ride sharing υπηρεσίες, αναμένονται περίπου 200 e-bikes της RideMovi/Free Now να βρεθούν στους δρόμους της πολύ σύντομα, στις αρχές Δεκεμβρίου.

Τη συντήρηση, επαναφόρτιση και καθημερινή συλλογή και επαναδιάθεση του στόλου e-bikes της RideMovi στην Ελλάδα έχει αναλάβει η Evedima Greece, η οποία είναι υπεύθυνη και για τον στόλο κοινόχρηστων πατινιών της Hopp στην Ελλάδα.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η Evedima Greece αναλαμβάνει το δύσκολο έργο της διαχείρισης στόλων ηλεκτρικών πατινιών και ποδηλάτων στην Ελλάδα

Προηγούμενο άρθρο80 πρόστιμα σε αναβάτες ηλεκτρικών πατινιών στην Κύπρο
Επόμενο άρθροΤο Παρίσι σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα ηλεκτρικά πατίνια
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.