Η Toyota ανακοίνωσε σήμερα το ολοκαίνουργιο Hilux, την ένατη γενιά του πασίγνωστου pickup. Η παρουσίαση του νέου μοντέλου το μεταφέρει σε μια νέα εποχή ηλεκτροκίνησης, σε συμφωνία με τη φιλοσοφία της Toyota, που περιλαμβάνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Hilux αλλά και μια έκδοσή του με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, αμφότερα με μηδενικές εκπομπές. Επίσης λανσάρεται και μια απλή υβριδική εκδοχή του (HEV) με 48V πλατφόρμα.

Το νέο εξωτερικό στυλ του Hilux αναπτύχθηκε με θέμα «Ανθεκτικό και Ευκίνητο», προβάλλοντας μια δυναμική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος με νέες αναλογίες που δημιουργούν μια ορατά ισχυρή στάση. Η μπροστινή όψη περιλαμβάνει νέους λεπτούς προβολείς που συνδέονται με μια κεντρική μπάρα που φέρει το όνομα TOYOTA σε κλασικό στυλ. Στο μοντέλο BEV, η αεροδυναμική σχεδίαση καταργεί την παραδοσιακή μάσκα και διαθέτει ειδικές ζάντες αλουμινίου. Τα νέα χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις περιλαμβάνουν ένα νέο σκαλοπάτι στο πίσω μέρος για εύκολη πρόσβαση και ένα επανασχεδιασμένο πλαϊνό σκαλοπάτι.

Με τη νέα γενιά, το Hilux μεταβαίνει σε ένα μόνο στυλ αμαξώματος – το Double Cab – σύμφωνα με τις προτιμήσεις των πελατών. Στο εσωτερικό, η αισθητική ποιότητα έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς, επηρεασμένη από το νέο Toyota Land Cruiser. Η κεντρική κονσόλα έχει νέο οριζόντιο σχεδιασμό, ενσωματώνοντας ένα προσαρμόσιμο dash 12,3 ιντσών για τον οδηγό και κεντρική οθόνη αφής πολυμέσων (έως 12,3 ίντσες).

Όλα τα χειριστήρια AWD και off-road είναι συγκεντρωμένα στο κέντρο για ευκολία στη χρήση. Το μοντέλο BEV διαθέτει επιλογέα μετάδοσης κίνησης shift-by-wire. Για να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις συνδεσιμότητας, το Hilux διατίθεται με ασύρματο φορτιστή συσκευών και νέες θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας.

Οι νέοι ιδιοκτήτες του Hilux μπορούν να έχουν πρόσβαση σε απομακρυσμένες και συνδεδεμένες υπηρεσίες χρησιμοποιώντας την εφαρμογή MyToyota, η οποία είναι βολική τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις/στόλους οχημάτων. Οι διαχειριστές στόλου μπορούν να βλέπουν δεδομένα από έως και 10 οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της θέσης, της στάθμης καυσίμου και της κατάστασης φόρτισης EV, καθώς και αναλυτικά στοιχεία οδήγησης, όπως το ιστορικό διαδρομών.

Αυτό είναι επίσης το πρώτο Hilux που είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική κρεμαγιέρα (μόνο στη Δυτική Ευρώπη), με τα πλεονεκτήματα της πιο άμεσης λειτουργίας, της ευκολότερης ευελιξίας και του μικρότερου κινδύνου ανάκρουσης κατά την οδήγηση σε ανώμαλο έδαφος.

Τα χαρακτηριστικά που περιλαμβάνονται στο προηγμένο πακέτο ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Toyota T-Mate του Hilux έχουν επεκταθεί σημαντικά. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο (ανάλογα με την κατηγορία και την τοπική αγορά) με μια πληθώρα νέων και αναβαθμισμένων λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης του Toyota Safety Sense ώστε να περιλαμβάνει την καταστολή επιτάχυνσης σε χαμηλή ταχύτητα, την προληπτική υποβοήθηση οδήγησης και ένα σύστημα έκτακτης διακοπής οδήγησης. Νέες ενημερώσεις μέσω ασύρματου δικτύου θα παρέχουν απρόσκοπτες αναβαθμίσεις όταν είναι διαθέσιμες. Άλλα νέα στοιχεία περιλαμβάνουν (μεταξύ άλλων) ένα Blind Spot Monitor, Safe Exit Assist και μια Driver Monitor Camera.

2026 TOYOTA Hilux BEV

Η εισαγωγή της ηλεκτρικής ισχύος από μπαταρία αποτελεί μια πρωτοποριακή καινοτομία για το Hilux, η οποία επιτεύχθηκε χωρίς να θυσιαστεί η φημισμένη ποιότητα, ανθεκτικότητα και αξιοπιστία του μοντέλου.

Θα έχει ιδιαίτερη απήχηση για στόλους που χρειάζονται ένα pick-up που συνδυάζει απόδοση μηδενικών εκπομπών με καθημερινή πρακτικότητα και ικανότητα εκτός δρόμου. Διατηρεί τη θεμελιώδη αντοχή της χαρακτηριστικής κατασκευής αμαξώματος επί πλαισίου του Hilux και έχει σχεδιαστεί για απόδοση εκτός δρόμου, συμπεριλαμβανομένων ειδικών μέτρων για την προστασία της μπαταρίας από ζημιές ή εισροή νερού. Αξίζει να σημειωθεί ότι το βάθος διάβασης είναι ίσο με το τρέχον μοντέλο ICE.

Το Hilux BEV επωφελείται επιπλέον από ένα σύστημα Multi-Terrain Select που προσαρμόζει τις επιδόσεις του οχήματος σε διαφορετικά εδάφη εκτός δρόμου χρησιμοποιώντας έλεγχο φρένων και ροπής, ισοδύναμο με την οδήγηση σε περιοχή L4 σε ένα συμβατικό όχημα.

Ο κινητήρας διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 59,2 kWh και μπροστινούς και πίσω eAxles που παρέχουν μόνιμη τετρακίνηση, με ροπή 205 Nm στο μπροστινό μέρος και 268,6 στο πίσω μέρος. Τα προσωρινά δεδομένα (pre-homologation) δείχνουν κατά προσέγγιση τιμές 715 kg για το ωφέλιμο φορτίο και 1.600 kg για την ικανότητα ρυμούλκησης, με αυτονομία WLTP περίπου 240 km. Η Toyota έχει θέσει ως στόχο τις καλύτερες δυνατότητες φόρτισης στην κατηγορία, που θα ελαχιστοποιήσουν τον χρόνο ακινητοποίησης του οχήματος.

2026 TOYOTA Hilux Hybrid 48V

Ο κινητήρας Hybrid 48V εισήχθη στην τρέχουσα σειρά Hilux το 2025 και θα εξελιχθεί σε best seller στην Ευρώπη στην ολοκαίνουργια γενιά. Η παραγωγή θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2026.

Το σύστημα περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V – τοποθετημένη βολικά κάτω από τα πίσω καθίσματα, ώστε να μην περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος – έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και έναν μετατροπέα DC-DC. Αξιοποιώντας την παγκοσμίως κορυφαία τεχνογνωσία της Toyota στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας, υποστηρίζει τον κινητήρα 2,8 λίτρων για να προσφέρει ομαλή, αθόρυβη και εκλεπτυσμένη απόδοση τόσο στην οδήγηση εντός όσο και εκτός δρόμου. Η ποιότητα οδήγησης είναι ιδιαίτερα αισθητή κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση.

Διατηρείται η εξαιρετική ικανότητα μεταφοράς φορτίου: μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμα φορτία έως ενός τόνου και να ρυμουλκήσει τρέιλερ με φρένα έως 3.500 kg.

Τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος κίνησης έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν σε σκληρές συνθήκες λειτουργίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας-γεννήτρια είναι τοποθετημένος ψηλά στον κινητήρα, ώστε το όχημα να διατηρεί την ικανότητα διάβασης 700 mm. Η απόδοση εκτός δρόμου βελτιώνεται περαιτέρω με το σύστημα Multi-Terrain Select. Αυτό μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό για να προσαρμόσει την απόδοση σε διαφορετικές επιφάνειες, με ένα Multi-Terrain Monitor διαθέσιμο για να βοηθήσει στη θέση του οχήματος σε δύσκολες συνθήκες. Ένα Panoramic View Monitor είναι επίσης διαθέσιμο για να υποστηρίξει το παρκάρισμα και τις ακριβείς ελιγμούς στο δρόμο.

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ Η ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ HILUX ΜΕ FUEL CELL ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ

Το μέλλον υπόσχεται ακόμη περισσότερα για το Hilux, με την επιβεβαίωση ότι μια έκδοση εξοπλισμένη με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου της Toyota προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει το 2028. Το Hilux με κυψέλη καυσίμου θα είναι μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσης της Toyota να αξιοποιήσει το δυναμικό του υδρογόνου ως πολύτιμης πηγής καθαρής ενέργειας και θα δώσει ώθηση στην ευρύτερη ανάπτυξη οικοσυστημάτων και υποδομών υδρογόνου στην Ευρώπη.

*EPS για την αγορά της Toyota στη Δυτική Ευρώπη. Το υδραυλικό σύστημα διατηρείται για την Ανατολική Ευρώπη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.