Το Παρίσι είναι μακράν η πιο “έμπειρη” ευρωπαϊκή πόλη όσον αφορά τα ηλεκτρικά πατίνια καθώς τα υποδέχθηκε από νωρίς και αυτά έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή στις τάξεις τόσο των κατοίκων, όσο και των τουριστών. Σχεδόν 20.000 ενοικιαζόμενα e-scooters γεμίζουν τους δρόμους και τα πεζοδρόμια της γαλλικής πρωτεύουσας και πρόσφατα προωθήθηκε προς ψήφιση ένα νέο νομοσχέδιο που ρυθμίζει αυστηρά την κατοχή και χρήση τους.

Ωστόσο, παρ’ότι οι τοπικές αρχές αναγνωρίζουν την αξία και τα οφέλη της ατομικής ηλεκτροκίνησης, προσπαθούν απεγνωσμένα να ελέγξουν τα πολλά ενοικιαζόμενα που “παρκάρονται” σε δημόσιους χώρους, δημιουργώντας πρόβλημα στους κατοίκους.

Έτσι, από τις 12 (!) εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Παρίσι, προσφέροντας dockless e-scooters, μονάχα 3 θα καταφέρουν να αποκτήσουν την πολυπόθητη άδεια για να συνεχίσουν τη λειτουργία τους, σύμφωνα με αναφορές.

Ο Δήμος του Παρισιού θα ξεκινήσει μια διαδικασία αδειοδότησης στα “μέσα Νοεμβρίου” και οι εταιρείες θα πρέπει να υποβάλλουν προσφορές αλλά και να αποδεχθούν τους όρους που θα επιβάλλουν οι αρχές όσον αφορά τη χρήση, τη στάθμευση αλλά και την ασφάλεια των αναβατών. Οι 3 άδειες θα αποδωθούν από τον Ιανουάριο του 2020.

Ήδη μεγάλες εταιρείες όπως η Voi (που πριν λίγες μέρες κατάφερε να συγκεντρώσει $85 εκ. σε γύρο χρηματοδότησης), η Lime και η Bird έχουν ανακοινώσει πως θα προσλάβουν νέο προσωπικό και θα διαμορφώσουν περισσότερους χώρους επισκευής “τραυματισμένων” πατινιών, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν “πόντους” εν όψει της διαδικασίας αδειοδότησης.

Δεν έχει γίνει γνωστός ο συνολικών αριθμός e-scooters που θα επιτραπεί στις εταιρείες να διαθέτουν αλλά σαν μέτρο σύγκρισης αναφέρουμε την πόλη της Μασσαλίας, όπου οι 3 άδειες πήγαν στις Voi, Bird και Ciric, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διατηρούν 2.000 πατίνια έκαστη. Δεδομένου του αριθμού των αδειών, αλλά και της διαφοράς μεγέθους μεταξύ των δύο πόλεων, δε θα ήταν απίθανο να δοθούν άδειες για 3.000 ή 4.000 πατίνι στο Παρίσι.

Πηγή: Thelocal

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. […] Φυσικά, αυτό το νούμερο δεν περιλαμβάνει τους «juicers» που αναλαμβάνουν τη φόρτιση των πατινιών της στην εκάστοτε πόλη. Και η Lime δεν είναι η πρώτη εταιρεία του είδους της που προχωρεί σε περικοπές. Οι περισσότερες, αν όχι όλες, εταιρείες ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών αδυνατούν να πετύχουν κερδοφορία, παρά την «έκρηξη» στη χρήση τους τα τελευταία χρόνια. Σε αυτό, βέβαια, συμβάλλει και ο τεράστιος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών/startups που έχουν αναδυθεί αυτά τα χρόνια. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως μέχρι πρόσφατα, στο Παρίσι επιχειρούσαν σχεδόν 10 εταιρείες ενοικίασης πατινιών, έτσι ο Δήμος αναγκάστηκε να περιορίσει τον αριθμό τους. […]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here