Σε μια τολμηρή κίνηση προχωρά η κυβέρνηση του UK ώστε να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση, σε επίπεδο υποδομών. Όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός της, Boris Johnson, όλα τα νέα σπίτια και κτίρια από το 2022 θα πρέπει υποχρεωτικά να διαθέτουν και φορτιστές EVs.

Σύμφωνα με την κυβέρνηση, αυτό το μέτρο θα οδηγήσει σε αύξηση των φορτιστών της χώρας κατά 145.000 ετησίως. Στη νέα οδηγία περιλαμβάνονται και όλα τα νέα εμπορικά κέντρα, αλλά και οποιοδήποτε μεγάλο κτίριο ανακαινίζεται σε μεγάλο βαθμό.

Υπενθυμίζουμε πως το UK θα απαγορεύσει την πώληση οχημάτων με ΚΕΚ από το 2030. Ο πρωθυπουργός προανήγγειλε και εξηλεκτρισμό του στόλου λεωφορείων, φορτηγών και άλλων βαρέων οχήματων και ΜΜΜ τα επόμενα χρόνια.

UK πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ωστόσο, η αντιπολίτευση τονίζει οτι τα νέα μέτρα δεν θα βοηθήσουν την κατάσταση στην επαρχία. Οι ανισότητες στις υποδομές φόρτισης είναι μεγάλες μεταξύ των αστικών κέντρων και της υπόλοιπης χώρας. Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως το Λονδίνο και η ΝΑ Αγγλία έχουν συνολικά περισσότερα σημεία φόρτισης από όλη την υπόλοιπη Αγγλία και Ουαλία μαζί. Επίσης, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ακόμα προσιτή για τα μεσαία και τα κατώτερα (από πλευράς εισοδήματος) νοικοκυριά.

Το UK διαθέτει αυτή τη στιγμή 25.000 σημεία φορτιστές EVs, αλλά θα χρειαστεί σχεδόν τα δεκαπλάσια πριν το 2030. Το 10% των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν το 2020 στη χώρα ήταν ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά.

Τέλος, η κυβέρνηση επιβεβαίωσε και μια επένδυση ύψους 10 εκ. λιρών για ένα project υδρογονοκίνησης. Συγκεκριμένα τη δημιουργία του μεγαλύτερου συστήματος ηλεκτρόλυσης στο αιολικό πάρκο του Whitelee, κοντά στη Γλασκώβη της Σκωτίας. Απώτερος στόχος, φυσικά, η εξαγωγή υδρογόνου από το νερό για αποθήκευση ενέργειας και ηλεκτροκίνηση.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Ευρώπη “δύο ταχυτήτων” στα δίκτυα φόρτισης EVs

Πηγή: BBC
Προηγούμενο άρθρο“Τέλος” τα ηλεκτρικά πατίνια στο Miami
Επόμενο άρθροΤο πρώτο ηλεκτρικό πατίνι Huawei είναι γεγονός
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.