Ανάμεσα στους πρώτους μεγάλους κατασκευαστές που πρόσθεσε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στη γκάμα της την περασμένη δεκαετία, ήταν και η Harley-Davidson. Παρά τις “χλιαρές” πωλήσεις μέχρι τώρα, ο CEO της, Jochen Zeitz, δηλώνει οτι το μέλλον της θα είναι 100% ηλεκτρικό.

Κάτι τέτοιο, φυσικά, είναι ανέφικτο από τη μια μέρα στην άλλη. Θα χρειαστούν δεκαετίες για να εξηλεκτριστεί πλήρως η γκάμα της εταιρείας, σύμφωνα με τον Zeitz. “Κάποια στιγμή, η Harley Davidson θα είναι πλήρως ηλεκτρική. Aυτή είναι μια μακροπρόθεσμη μετάβαση που πρέπει να συμβεί. Δεν είναι κάτι που κάνεις από τη μια μέρα στην άλλη”.

Με πάνω από 100 χρόνια ιστορίας, η Harley-Davidson είναι γνωστή για τις μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτες της. Ωστόσο, η πετυχημένη πορεία της οφείλεται στην διαρκή εξέλιξη και τον εκσυγχρονισμό της, σύμφωνα με τον Zeitz.

harley davidson livewire (1)

“Αν δείτε τα τελευταία 120 χρόνια, η εταιρεία πάντα εξελισσόταν, ποτέ δεν έμεινε ακίνητη. Όπως έκαναν οι ιδρυτές της παλαιότερα, προσπαθώντας να εφεύρουν κάτι μοναδικό, αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε και εμείς σήμερα. Γιορτάζουμε το παρελθόν μας αλλά και εξελίσσουμε το brand ταυτόχρονα. Είναι μια φυσική εξέλιξη που πρέπει να συμβεί”.

O Zeitz δεν φοβάται να κάνει μεγάλες αλλαγές, ακόμη και ένα brand με τόσο πλούσια κληρονομιά όπως η Harley-Davidson. “Πιστεύω στη μεγάλη, μεταμορφωτική αλλαγή για τις εμβληματικές μάρκες, κάτι που έκανα πάντα στη ζωή μου”, είπε.

Harley-Davidson & LiveWire

Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Harley-Davidson, γνωστή ως LiveWire, μπήκε για πρώτη φορά στα γκαράζ των πελατών το 2019 μετά το ντεμπούτο της στην EICMA το 2018. Στη συνέχεια η H-D αποφάσισε να κάνει spin-off το brand, ώστε να μην δημιουργήσει σύγχυση στους παραδοσιακούς της πελάτες. Έτσι δημιουργήθηκε το μοντέλο LiveWire One, το οποίο μόλις ανανεώθηκε.

Τώρα η LiveWire βρίσκεται στη διαδικασία παραγωγής του δεύτερου μοντέλου της. Το LiveWire S2 Del Mar έχει σχεδιαστεί για να είναι μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα μαζικής παραγωγής που θα στοχεύσει νεότερους αναβάτες, για μετακινήσεις κυρίως εντός αστικού ιστού. Άλλωστε, η μεγάλη αυτονομία είναι πολύ δύσκολος “γρίφος” για τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών. Με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου τα 200 Km θεωρούνται εξαιρετική επίδοση. Έτσι, η μόνη “ελπίδα” τους είναι η ανάπτυξη του δικτύου ταχυφορτιστών για όσους λατρεύουν τα road-trips.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

First ride: Alrendo TS Bravo L!

Πηγή: Electrek

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.