Οι μετατροπές ιστορικών/κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά κερδίζουν διαρκώς έδαφος και αν κρίνουμε από το ενδιαφέρον σας για άρθρα όπως αυτό για την ηλεκτρική Cortina με μοτέρ από Tesla ή την ηλεκτρική Rolls Royce Phantom V, είναι μια τακτική που “αρέσει”. Άλλωστε, είναι μάλλον ο πιο εύκολος τρόπος να διατηρήσεις ένα παλιό όχημα σε άριστη λειτουργική κατάσταση, χωρίς να αλλάξεις σχεδόν καθόλου την εξωτερική του εμφάνιση. Το κιτ μετατροπής για ηλεκτρικό Mini που προσφέρει η αγγλική Swindon Powertrain είναι ένα από τα πολλά που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στην αγορά για διάφορα ιστορικά οχήματα αλλά είναι και αυτό που ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα του!

Το κλασικό Mini είχε ως κύρια αρετή του το χαμηλό βάρος, κάτι που του επέτρεπε να ανταγωνίζεται πολύ ισχυρότερα οχήματα σε αγώνες και αναβάσεις, παρά τη μικρή του ιπποδύναμη. Το “ρεζουμέ” είναι οτι δεν χρειαζόταν πολλά άλογα για να είναι “fun” και ανταγωνιστικό. Έτσι, το kit της Swindon Powertrain δεν εκτοξεύει την ιπποδύναμή του σε… αχρείαστο επίπεδο, αλλά τη διατηρεί εκεί που πρέπει.

Specs και επιλογές

Το 2019 η εταιρεία παρουσίασε έτοιμα, ηλεκτροκίνητα Mini για τους πελάτες της, αλλά με τιμή που πλησίαζε τα €100.000. Για όσους δεν έχουν τόσο βαθιές τσέπες, όμως, αλλά “πιάνουν” και τα χέρια τους, προσφέρει πλέον και ένα κιτ μετατροπής, αρκεί να έχετε ήδη ένα Mini, προφανώς! Αυτό ξεκινά από τα €8.700 και περιλαμβάνει τον HPD E ηλεκτροκινητήρα της εταιρείας, με ισχύ 107 HP (nominal) και έως 160HP κατά την επιτάχυνση (peak). Το σημαντικότερο, όμως, είναι οτι περιλαμβάνει και ένα ολόκληρο υποπλαίσιο για Mini, με όλες τις απαραίτητες, custom βάσεις για να δεχθεί το νέο hardware και να τοποθετηθεί στο σασί, λύνοντας τα χέρια του κατόχου ή του εγκαταστάτη μηχανικού.

Ανοιχτό διαφορικό είναι στο βασικό πακέτο, αλλά υπάρχει και η επιλογή για μπλοκέ. Ειδικά σχεδιασμένοι μπιλιοφόροι μπορούν να δεχθούν τα εργοστασιακά ημιαξόνια και να αντέξουν την αυξημένη ροπή και… αυτό ήταν! Από εκεί και πέρα θα χρειαστείτε αρκετά “extras” για να ολοκληρωθεί το ηλεκτρικό Mini σας, αν δεν τα έχετε ήδη. Για παράδειγμα, μια 12 kWh μπαταρία θα σας κοστίσει… €17.000, ο controller για το μοτέρ περίπου €4.200 και ο ενσωματωμένος DC-DC φορτιστής περί τα €2.100. Ναι, είναι τσιμπημένες οι τιμές, αλλά είναι plug-n-play και υψηλής ποιότητας. Σίγουρα κάποιος “ψαγμένος” θα καταφέρει να ολοκληρώσει τη μετατροπή και φθηνότερα…

Δείτε επίσης: Δείτε τη μετατροπή ενός Mazda MX-5 σε ηλεκτρικό!

Η Swind αναφέρει πως ήδη πάνω από 500 άτομα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το kit της, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για αποστολή σε όλο τον κόσμο από το Δεκέμβριο.

Πηγή: Hagerty

Προηγούμενο άρθροΗ Volvo Trucks παρουσιάζει στην Ευρώπη το 2021 μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών
Επόμενο άρθροYamaha e-Vino, νέο ηλεκτρικό σκούτερ με βάρος 68 Kg!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.