Δύο εργοστάσια στην Ευρώπη, δύο στην Κίνα και δύο σε ΗΠΑ/Μεξικό θα παράγουν τα κυλινδρικά στοιχεία. Αυτά θα επιτρέψουν μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση για τα BMW EVs, σε σύγκριση με τα πρισματικά στοιχεία που χρησιμοποιεί τώρα η εταιρεία.
Η New Class πλατφόρμα και οι νέες μπαταρίες
Όσο για τα high-end μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα, θα μπορούν να έχουν αυτονομία έως 800 Km με τις νέες μπαταρίες. Επίσης, θα επαναφορτίζονται από το 10% στο 80% σε λιγότερο από 30′.
Τα EVs της New Class πλατφόρμας θα ξεκινήσουν να παράγονται το 2025. Αρχικά θα είναι μεσαία premium μοντέλα όπως η BMW 3 Series.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Autonews